bad liar.

7.2K 238 213
                                    

multiye düştüm 🤤ilginç bir geçiş bölümü oldu, yine araları bi düzelmedi gitti, burdan Alyssa ve Harry'e sesleniyorum; uzatmayın kardeşim aa!

Hepinize keyifli okumalar!☁️



Okulun ilk haftası sona ermiş ve nihayet hafta sonu gelmişti. Bay Styles ile bir gündür hiç iletişim kurmamıştık ama bugün cumartesi olduğu için müsait olduğunu tahmin ediyordum. Kahvaltımı bitirdikten sonra rehberden onu bulup mesaj atmaya karar verdim. Aramızdaki buzlar nihayet erimişti.

Nasıl başlasam bilmiyordum. Onu özlemiştim.

Alyssa: Bay Styles, orada mısınız?

Umarım bana cevap verirdi. Umarım, umarım...

Yaklaşık on saniye geçtikten sonra çevrimiçi olması yüzümde sinsi bir sırıtışa sebep olmuştu.

Yazıyor...

DaddyStyles: Alyssa, bir sorun mu var?

İşte şimdi oyun zamanı babacık.

Alyssa: Ben, hiç iyi hissetmiyorum. Müsait misiniz?

Onun benimle ilgilenmesini istiyordum,çünkü bilirsiniz; Kediciklerin ilgiye ve sevgiye ihtiyacı vardır.

(Y/N: Bu Alyssa da iyice daddykink olayına çevirdi işi hadi bakalım)

DaddyStyles: Senin için her zaman müsaitim Alyssa.
Daddy Styles: Neredesin? Yanına geleceğim.

Telefonu fırlatıp dans etmeye başladım. Manyak mıyım neyim bilmiyorum. Sanırım insan istediği verildiğinde böyle davranıyor.

Alyssa: Evdeyim. Ama istemezseniz gelmek zorunda değilsiniz tabii...

DaddyStyles: Saçmalama, Alyssa.

DaddyStyles: 15 dakikaya oradayım.

Evet! Yanıma geliyordu, evime! Sorun şu ki şu an beni üzgün zannediyordu fakat ben süper iyiydim. Ona nasıl hesap vereceğim hakkında bir fikrim yok fakat bunu sorun edeceğini zannetmiyordum.

Kristine arkadaşlarıyla bir buluşmaya gitmişti ve koca ev bana kalmıştı. Ortalıktaki dağınıklığı toparladım. Üstüme kısa pileli bir etek ve yarım kollu bir bluz geçirip telefonumla oynayarak beklemeye başladım.

Birkaç dakika sonra kapının çalınmasıyla kalbim hızlandı. Üzgün hissediyormuş gibi mi gözüksem bilmiyordum çünkü aslında kötü falan hissetmiyordum. Sadece onu özlemiştim.

Kapıyı açtığımda sevimli ve dağılmış kıvırcıklarıyla bana gülümseyen Bay Styles'ın içeri girebilmesi için geri çekildim. Her zamanki gibi kusursuz görünüyordu. Siyah bir pantolon ve beyaz bir gömlek giyinmişti.

Gözlerini gözlerimden ayırmayarak içeri girdi ve ayağıyla kapıyı kapattı. Ona sırıtarak baktığımda kaşlarını çattı.

"Kötü hissettiğini sanıyordum..."

Birden parmak uçlarıma kalktım ve boynuna sarıldım. Biraz duraksadıktan sonra büyük ellerini belimde hissettiğimde kendimi biraz daha ona bastırdım.
Birden beni kucağına almasıyla kalbim delicesine hızlı atıyordu. Beni salona taşıdı ve koltuğa bıraktı. Ağırlığını vermeden üstüme çıktı. O kadar güzel kokuyordu ki bayılmak üzereydim.

Saçları yüzüme değdiğinde ikimizde güldük. Kıkırdayarak mırıldandım. "Sizi çok özledim..."

Kafasını salladı. "Seni yaramaz... Beni buraya sadece beni özlediğin için mi çağırdın?"

bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin