dance with me, alyssa.

9.4K 276 1K
                                    

multi😻 (harry'nin bu bölümdeki görünüşü)

Eve geldiğimde okulda yaşananlar hala gerçek değilmiş gibi hissediyordum. Kristine'nin evde olmadığını görünce şaşırmadım.Çantamı yere fırlatıp bir şeyler yemek için mutfağa gittim.

Yiyecekleri hazırlayıp masaya kuruldum. Normalde ders çalışmaktan çok hoşlanırdım ama bugün çalışırken onu aklımdan çıkaramıyordum. Anlamadığım şekilde beni etkilemişti ve daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Acaba o bana nasıl bir gözle bakıyordu? Bahse girerim ki her kıza böyle davranıyordur.

Birkaç saat sonra, aklıma gelen mükemmel fikirle kafamı matematikten kitabımdan kaldırdım.

Ona mesaj atacaktım.

Anlamadığım yaklaşık 284 soru olmasına rağmen ona bir tanecik soruyu atmamda bir sorun yoktu bence. Öğrencilerin yapacağı türden bir davranış; beni yanlış anlama şansı da yok. Oh şu duruma bak, öğretmenimle konuşmak için bahane arıyorum. Nasıl bir öğrenciyim ben?

Telefonumu açıp okulumuzun sitesine girdim ve Bay Styles'ı buldum. Tanrım, fotoğrafta inanılmaz iyi görünüyordu. Fotoğrafı çıkartıp odama asıp asmama fikrini uzun süre düşündükten sonra asıl işime odaklandım ve numarasını telefonuma kaydettim.

Hayır,onu nasıl kaydettiğimi söylemeyeceğim.

Ardından mesajlara girdim ve nasıl başlayacağım konusunda arada kaldım.

İyi akşamlar? Merhaba? Bay Styles? Of, ne diye başlayacağım neden bu kadar önemliydi ki?

Alyssa: Merhaba Bay Styles, ben Alyssa Woods. Size bir soru sorabilir miyim acaba?

Saçma bir giriş de olsa mesajı gönderdim.

Telefonu yanıma bıraktım ve odama çıktım. Üstüme rahat bir şeyler geçirip kendimi yatağıma attım ve cevap vermesini beklemeye başladım. Bu sırada aynaya baktım ve kendimi incelemeye başladım. Acaba Bay Styles görünüşüm hakkında ne düşünüyordu?

Yeşil gözler, evet güzel bir özellik.Uzun ve düz kahverengi saçlarım var. İnce bir belim ve düzgün bir fiziğim var. Fakat oldukça sıradanım. Şişko dudaklarımı büzüp aynada şebeklik yaparken gelen mesaj sesiyle sıçrarken resmen ayağımı burkuyordum.

Telefonu açıp hemen mesajlar kısmına girdim.

DaddyStyles: Merhaba Alyssa.

DaddyStyles: Öğrencilerin öğretmenlerle mesajlaşmasına normalde fazla izin yok,fakat seni dinliyorum.

Zıplayarak ve etrafta tepinerek masamda duran matematik kitabını açtım ve soru işareti koyduğum sorulardan birinin fotoğrafını çekip Bay Styles'a attım.

Alyssa: Bir fotoğraf gönderdi.

Alyssa: Geometride çok kötüyüm.

Fotoğrafı attığımda Bay Styles'ın anında çevrimiçi olduğunu görmek beni aşırı mutlu etse de bunu ona çaktırmadım.

DaddyStyles: Bir fotoğraf gönderdi.

Birkaç dakika sonra Bay Styles bir fotoğraf yolladı ve fotoğrafta sorunun nasıl çözüleceğini tamamen açıklamıştı. Çok düzgün bir el yazısı vardı ve nasıl bu kadar düzenli bir şekilde geometri çözebildiğini anlamış değilim.

bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin