multi: Harry'nin okulun ilk günü görünüşü😻
keyifli okumalar :)Okula vardığımda her şey tıpkı bir önceki seneler gibiydi. Köşelerde birbirlerini sömürürcesine yiyişen üçüncü sınıflar, hangi sınıfta olduklarını bulmaya çalışan birinci sınıflar ve okulun en büyüğü olduğumuz için herkese atıp tutan biz, dördüncüler.
Sınıfa girdiğimde kız grubu en köşede kıkırdayarak saçma şeyler konuşuyorlardı. Kimden bahsettiklerini anlamasam da bir erkek olduğunu anlamıştım. Büyük ihtimalle şu yeni gelen matematik öğretmeniydi. Onların yanındaki masada erkekler dünkü Manchester-İrlanda maçını tartışıyor ve resmen sınıfı inletiyorlardı. Sınıfında delicesine bağırmayan erkekler olan var mıydı cidden? Tipik.
Ben? Ben ise ineklerden sayılırdım. Hayır asosyal değildim, arkadaşlarım vardı. Sadece bir yakın arkadaşım vardı, ama kesinlikle asosyal değilim.
Sadece insanların arasında pek uyum sağlayamıyorum desek doğru olur.
En önde yerimi aldığımda sınıf kapısına gidip fazlasıyla ufak yazılmış ders programını okumaya çalıştım. İlk dersi cidden merak ediyordum. Umarım tarihtir, Bay Letton'u çok özlemiştim.
Fotokopi o kadar kötüydü ki hiçbir şey okunmuyordu.
"M-mhu? Ne? Ne yazıyor burada ya? Meh...mik? Böyle bir ders mi var..? Hıı, müzik mi yoksa? Lütfen müzik olsun..."
Kendi kendime mırıldanarak konuşup sevinirken birden sol tarafımda uzun biri belirdi. Ama uzun derken,cidden uzun bir şahıstan bahsediyordum. Kafamı yukarı kaldırıp bir çift zümrüt yeşili gözle karşılaştığımda nutkum tutulmuştu. Ben ona bakmaya devam ederken boğuk sesi mırıldandı.
"Ben de müzik olmasını dilerdim, fakat dersiniz matematik."
Ona yaklaşık otuz saniyedir -hayır abartmıyorum resmen otuz- gözlerimi dikmiş inceliyordum ki o aşırı İngiliz aksanı yeniden konuştu.
"Bütün gün burada beni izleyeceksen sen bilirsin, sorun yok. Fakat işlemem gereken bir ders var. Lütfen sırana geç."
Afalladım, ben kendime gelip sırama doğru ilerlerken yanımdan geçti ve öğretmen masasına doğru ilerledi. Bütün sınıf birden sessizliğe gömülmüştü ve herkes gözlerini ona dikmişti. Çünkü inanın bana, gözlerinizi ondan ayırmak pek de kolay sayılmazdı.
Hafif kıvırcık kahverengi saçlarını büyük ve yüzüklü elleriyle geriye doğru attı. Elindeki pembe macbook'u ve kalın -nefret ettiğim- matematik kitaplarını masaya bıraktı. Sakin bir şekilde kabanını çıkarıp sandalyeye astı. Kusursuz bacakları, geniş omuzları ve ayrıca genel olarak kusursuz bir fiziği vardı. Ardından sınıfa şöyle bir göz atıp tahtaya ismini yazdı. Herkes pür dikkat onu izliyordu.
HARRY STYLES
Vay canına, ismi tam anlamıyla bir rock yıldızını andırıyordu. Bize döndü ve sonunda bu sessizliği o erkeksi sesiyle bozdu.
"Hepinize merhaba, sevgili Liberty High öğrencileri. Bildiğiniz üzere Bayan Gibson bu sene okuldan ayrıldı. Bu sene matematik derslerine ben gireceğim. Bana Bay Styles şeklinde hitap edebilirsiniz-"
Dünya üzerindeki en sinir bozucu insan-pardon insan dedim- Linda, hemen cırtlak sesiyle sözünü keserek atladı. Aptal kız, Bay Styles'a şimdiden tutulmuş olmalıydı. Ona hak veriyordum. Ondaki öz güvenin bende olmasını dilerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]
Fanfiction"Söyle bana Alyssa, sana ne yapmalıyım?" sırıtarak gülümsedim. "Ne dilerseniz, Bay Styles." #6 at harrystyles