biraz smut var başlarda (!)
multideki şarkıyla okuyabilirsiniz."Harry, yavaşla! Topuklularım var."
Yurt odalarından birine doğru beni çekiştirdiğinde düşmemek için çaba sarf ediyordum.
"Lanet ayakkabılarını çıkar. Hemen." birden ben, kucağına almasıyla gerçekten düşeceğimi zannetmiştim. Beni hızla yatağa doğru taşıdı. Şu an hissettiklerimin yerini hiç bir şey dolduramazdı. Sadece ben, o ve ay ışığı. Tamamen birbirimize aittik.
"Seni çok..." nefes nefese kalmış bir şekilde, dudaklarıma doğru konuşuyordu. "...istiyorum."
Sırtım yatakla buluştuğunda bacaklarımı ona sardım.
"Öp beni."
Dudaklarım onunkilerle buluştuğuna kendimi cennetteymişim gibi hissediyordum. Dağılmış saçları ve gömleğinin açık olan birkaç düğmesiyle fazla baştan çıkarıcıydı.
Dudakları boynumu keşfetmeye başladığında sağ eli kalçamı bulmuştu. Aldığım zevk karşısında sırtım gerilirken gözlerimi kapattım. Dokunuşları kalçamdan bacaklarıma, ardından hassas noktama doğru ilerledi. Dudağımı sertçe ısırdığımda ağzımdan ufak bir inleme kaçmıştı.
Parmakları orayı bulduğunda, şu an yaptığımız şeyin ne kadar illegal ve yanlış, bir o kadar da ne kadar güzel olduğunu düşünmeden edemedim. Bu, cennetteki en güzel meyvenin yasak olmasıyla aynı şeydi.
Hızlı bir şekilde pantolonunu indirmesi durumu daha da vahim bir hale getirmişti. Parmaklarını biraz daha hareket ettirdiğinde çığlık atmadan duramadım.
Bu sırada şekilli dudakları hala dudaklarımın üzerinde dans etmeye devam ediyordu. Ellerimi kıvırcıklarının arasına daldırdığımda zorlanarak konuştu.
"Hazır mısın?"
Başımı evet anlamında salladım.
"Kelimelerini kullan, Alyssa. Beni istiyor musun?"
Nefes nefese konuştum. "İstiyorum."
"Kimi?" özellikle benimle oyun oynamasına alışmıştım. Elleri rahat durmuyordu. Harry, yatakta bambaşka biriydi, çok kabaydı. Tahmin edildiğinden çok daha sert biriydi. Bu fazlasıyla hoşuma gitmişti, yalan söyleyemeyeceğim.
Bir anda hissettiğim acıyla çığlık attım.
***
"Hızlan."
Elbisemin askılarını düzeltmeye çalışırken beni zorla kolumdan çekiştiriyordu. "Yavaşla, Harry!"
Yatakta olması gerekenden fazla süre geçirmiştik. Giriş kısmı çoktan bitmiş ve şimdi dans başlayacaktı. Yurt koridorundan hızlıca geçerken düşmemek için büyük adımlar atıyordum. Bahçeye çıkmamıza az kalmıştı.
"Dansa geç kalamayız."
"Ne olacak ki-" dans için kafayı sıyırıyordu. Dansın onun için neden bu kadar önemli olduğuna anlam verememiştim.
"Dansa. Geç. Kalamayız."
"Of!"
Sonunda çıkış kapısına geldiğimizde dağılmış saçlarıma ve bozulmuş yüzüme çeki düzen verdim.
Çıktığımızda, herkes ortaya toplanmıştı ve eşler birbirlerinin karşısına geçmişti. Harry hızlıca beni kolumdan çekti ve karşısına geçirdi. Yanımızdaki öğrencilerin bize anlamsız surat ifadeleriyle bakmalarına hak veriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]
Fanfiction"Söyle bana Alyssa, sana ne yapmalıyım?" sırıtarak gülümsedim. "Ne dilerseniz, Bay Styles." #6 at harrystyles