Multi: Sare
#Yankı'dan#
"Arkadaşlardı. Alin yalnız kaldığı dönemde yanında bir tek o vardı. Hırçın, sert bir kızdı. Ne zaman Alin'e şaka yapsalar hemen yardımına koşardı. Şakalar genellikle Çetin tarafından düzenlenirdi. Kimse Alin ve Çetin arasındaki meseleyi bilmez. Ayartıcı olmadan önce de kavgalı olduklarını düşünenler var. Her neyse. Alin'in büyük olayından sonra herkes onu dışlamaya başladı. Kız ciddi anlamda kimseyle konuşamıyordu. Eskiden fazlasıyla popüler olan kız bir anda yapayalnız kalmıştı. Bir kaç gün geçtikten sonra Çetin şaka olayını başlattı. Eğer ahlaksız davranışta bulunursan ya da ispiyoncu olursan kötü şakaya maruz kalıyordun. Bu kadar basitti. Tabii sözde basit. Alin için o kadar da basit değildi. Herkes için gayet mükemmel bir oyun haline geldi. Eğer kötülük yaparsan cezasını çekmelisin sonuçta değil mi? İtiraz eden kimse olmadı. Bu oyunu başlatan Çetin'di. Ama kontrol altında tutamadı. Gerçi denediğini sanmıyorum bile. Hoşuna gidiyordu çünkü. Tuhaf bir şekilde zevk alıyordu hatta. İlk başlarda küçük küçük şakalardı. Çoğu kişi sırf eğlenmek için yapıyordu. Alin zorda olsa hepsiyle başa çıkmayı beceriyordu. Mükemmel bir diksiyonu vardır ve zekice cümleler kurar. Dışlansa bile kavga sırasında kurduğu cümlelerle alkış almayı başarırdı. Daha sonra durumlar tatsızlaşmaya başladı. Bazı kişiler sıkılmıştı. Ancak kalanlar şakaları abartmaya başladı. Tam o anda okula Sare geldi. Sare gerçekten güzel bir kızdı. Görünüşünün aksine fazlasıyla hırçındı. Sare gelene kadar Alin kulübede tek kalıyordu. O gelince birlikte kalmaya başladılar. İlk zamanlarda ikisi de gerçekten asla anlaşamıyordu. Sürekli laf sokup kavga ediyorlardı. Ancak vakit geçtikçe Alin'in maruz kaldığı şakaları ve dışlandığını öğrendi. Eskisi kadar sert değildi artık. Kendisi Alin'e iyi davranmasa da başkalarına karşı koruyordu. Sizde tahmin edersiniz ki bu durum Çetin'in hiç hoşuna gitmedi. Ve işler ciddiye bindi. Kurallarda olmamasına rağmen Sare'ye de şaka yapmaya başladı. Bu davranışıyla yanında sadece bir kaç kişi kalmıştı. Kimse kuralları çiğnemeyen birini cezalandırmak istemiyordu. Saçma buluyorlardı. Alin zamanla savaşmayı bıraktı. Sare ise daha fazla sinirlendi. Çetin'in ilk ciddi şakasını o üçü dışında kimse bilmiyor. Ancak o şaka Sare'yi o kadar fazla sinirlendirmişti ki öfkesini hiçbir şey dindiremiyordu. Ve karşılık verdi. Ama hedefi Çetin değildi. Bilirsiniz yakınınıza yapılan kötülükler daha çok can yakar. O da öyle yapmayı seçti. Ve Çetin son şakasını yaptı. Buna şaka denmezdi ama. Sınırı fazlasıyla aşmıştı. Adını bilen birisi yok. Ondan yılan dövmeli diye bahsedilir. Okulda etkinlik düzenlendiği bir akşam Alin ve Sare'nin kulübelerine girmiş. Dolapta saklanmış. İkisi de parti devam ettiği halde geç bir saatte çakır keyif şekilde kulübeye dönmüşler. Ve şaka yapılmış. Alin ne yaşadı kimse bilmiyor ama Sare kaçmaya çalışırken yaralandı. Uzan zaman önceydi. Sare hala hastanede komada yatıyor. Uyanır mı bilinmez. Eğer uyanırsa ondan özür dilemek isterdim. Engel olmaya çalışmadığım için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar Oyunları (+18)
Teen FictionSürekli anlamını bilmediği kabuslar gören Alin, içinde bulunduğu durumunun farkında bile değildir. Bir gün yeni gelen tuhaf gurubun tek dertlerinin kendisine zarar vermek olduğuna inanır. Peki bu aslında bir yardım eliyse? *** +18 kurgudur. İçinde t...