Bölüm 11 Karan

127 18 0
                                    

Odaya giren Akif'in önemli birşey konuşmak istediğini söyleyip birlikte odadan çıktık çalışma odama gitmiştik Temizlikçiler yerdeki kanı temizlemişlerdi ama hala iz vardı

'Söyle bu kadar önemli olan mevzu nedir ? '

'Şey abi Esila yani yenge '

' Ne olmuş ona ?'

' şey abi bugün holding ten çıkıp direk eve gelmedik'

' Ne diyosun adam gibi konuş '

'Hastahaneye gittik bana arabada beklememi söyledi bende gizlice takip ettim Berkay isminde biriyle konuştu sonra kan tahlili ekg ve bir kaç tane daha test yaptırdı'

'Ne için yaptırmış? '

' şey abi dün gözü kararıyordu eve gelince de bi tuhaf olmuştu doktor kalp zarında iltihap olduğunu ve kalp damarlarının tıkanmış olduğunu söyledi ve ilaç tedavisini aksatmaz sa kısa bir süre içerisinde iyi olabileceğini söylemiş ve hastahanenin eczanesinden ilaçları alıp gizlice kullanıyor '

'Neden daha önce söylemedin?'

' fırsat olmadı abi'

Duyduklarımla sarsılmıştım neden bana söylememişti neden böyle önemli bir şeyi benden gizliyordu öfkeyle Esila'nın yanına gittim ama yatakta masum masum uyuduğunu gördüm ne kadar acı çekmişti ve çekmeyede devam ediyordu tek başına üstesinden gelemezdi ben hep yanında olmaya hazırdım bunca acılara rağmen mert piçini acılar içinde kıvrıla kıvrıla gebertecektim ölümü o kadar kolay olmayacaktı ve cesedini de parçalara ayırıp köpeklere verecektim nasıl böyle bir şeye cürret edebilir di? Üzerimi değiştirdim ve Esilam'ın yanına uzanıp ona sım sıkı sarıldım..

EsilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin