Azer üzerini değiştirip yanıma geldi
'Esila gel sana birşey göstericem '
Birlikte üst kata çıktık bir odaya girdik bu o da çok güzeldi bana göre hazırlamıştı ve dolapta da kıyafetler vardı
'Ne gerek vardı bunca şeye'
'Sen benim sevgilimsin yani herkes öyle biliyor bu yüzden inandırıcı olmalıyız neyse ben yatıyorum bir sorunun olursa odam karşıda '
Azer gittikten sonra bende dolaptan tayt ve tşört çıkarttım ve giydim yatağın içine girip olacakları düşünmeye başladım bi anda gök yırtılır casına gürlemişti ve sağınak şeklinde yağan yağmur cama çarpıp ses çıkartıyor du o an gök gürültüsünden çok korkmuştum elektriklerse gelip gelip gidiyordu kendimi korku filminin baş rol oyuncusu gibi hissediyordum ve hemen yataktan çıkıp Azerin kapısını çaldım ve içeriye girdim .
'Bir şey mi oldu ?'
Sesi uykuluydu'Şey ben biraz korktum da aceba bu gecelik şu koltukta uyuyabilir miyim?'
'Hayır koltukta uyuyamazsın orada ben uyurum sen benim yatağıma geçebilirsin'
'Hayır sana rahatsızlık vermek istemem şurada uyusam o bile yeter '
' Hayır benim gönlüm buna razı olmaz '
'Çok teşekkür ederim '
Yatağa girdim yağmur hala devam ediyordu yağmurlu günleri sevmezdim bana hep yalnızlığımı hatırlatıyor du ve içimde büyümekte olan yalnızlık ateşini körüklüyordu sanki ..'Biliyo musun ? Galiba sen başıma gelen en güzel şeysin iyiki o gün beni arabana almışsın ve ve ..'
Çok uykuluydum ve Gözlerim yavaşça kapandı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esila
Non-FictionHer kesin bir umudu vardır. Bir savaşı,kaybedişi, acısı , yalnızlığı, Bir hüznü .... Çünkü herkesin bir gideni vardır , İçinden bir türlü uğurlayamadığı..