∆jungkook szemszöge∆
Reggel hamarabb kelltem fel mint Sarah.Ezért óvatosan ki másztam az ágyból és le mentem reggelit csinálni.A reggelit fel pakoltam egy tálcára és felvittem Sarah szobájába.
Olyan aranyosan alszik!😍
Nem hagyhattam ki hogy ne csináljak róla egy képet.(fenti kép)
Jó reggelt!-simogattam meg sarahat.
Válaszul csak egy kislányos nyűszörgést kaptam,mire megsimogattam a fejét.
Kicsi Sarah kellj fel,mert mindjárt megyünk valahova!Erre ki pattantak a szemei és felült török ülésbe.
Hova megyüünk????Mikor??-kérdezte kiváncsian.
Titok,de itt a reggelid fogyaszd el én mindjárt jövök!
16 órára itt leszek érted,csiniben legyél!😁-nyomtam egy puszit a homlokára majd elhagytam a házat.∆Sarah szemszöge∆
Jungkook itthon hagyott a reggelimmel.Elfogyasztottam majd rá néztem az órára és 11 órát mutatot.
Mivel sok időm volt még ezért le mentem a konyhába össze dobtam egy gyors vacsit ha megéheznénk itthon. Majd elkezdtem össze pakolni a nappaliban.
Venni kéne egy saját házat!-mondtam magamban.Ekkor megcsörrent a telefonom.
Szia kislányom!-köszönt a telefonba anyukám.
Szia anya!
Az a helyzet,hogy nem megyünk már vissza hozzád úgy kb.soha,mert munka és itt kell marandunk!De imádunk!
Szia csöpség!
Szia anya!-ezzel le raktam a telefonom.
Hirtelen nem tudtam el dönteni,hogy örüljek vagy sírjak,de arra jutottam,hogy felesleges lenne sírni hisz alig láttam őket.Nem beszélve arról hogy anyám hangjában hallatszódott az öröm.
Mivel már 15 órát ütött az óra,ezért elmentem készülődni.
Erre eset a választásom:⬇Pontban 16 órakko csengettek.
Le szaladtam a lépcsőn,gyorsan bele bújtam a cipőmbe majd ajtót nyitottam.
Kook állt előttem így:⬇Szia gyönyörű hercegnő!!-mondta kook egy mosoly keretében.
Sz-szia elegáns herceg!-mondtam dadogva majd el vettem tőle a csokrot és gyorsan bele raktam egy vázába.
Szóval a herceged vagyok?
Ö...indulunk?-kérdeztem témát terelve.
igen,de ezt még le tárgyaljuk!
Persze hogy a hercegem...mármint fejben az enyém és senki másé és igen szeretném ha az enyém lenne,de ez esélytelen hisz ez cska egy randi és nem hiszem,hogy pont én kellenék neki!Sarah térj már észhez!!!Ha nem te kellenél neki akkor úgy hívna hogy hercegnő,kicsim meg stb.?!?!
A gondolat menetemből egy kéz zökkentett ki ami a combomat simogatta.
Hercegnő figyelsz rám?
Ö...mit mondtál az előbb?Kicsit elbambultam!😅
Azt hogy beszélnünk kell!
Mondjad én hallgatlak!
Én szeretlek és nem akarom hogy más hercegnőjé legyél én azt akarkm hogy csak az én hercegnőm legyél.De ha te nem így érzel nem baj,de én küzdeni fogok érted a végsőkig.
K-kook é-én is így...-nem tudtam be fejezni a mondatom mert kook az ajkait az enyéimre tapasztotta.
Öhm...bocsi nem bírtam magammal.😅
Semmi baj.
De ez így még nem kerek!
Sarah Black lennél a hercegnőm?-mondta kook egy kisfiús mosoly keretében.
Igen,leszek a hercegnőd!
Ezzel ki szálltunk az autóból és egy étterem előtt álltunk ami csodálatos volt.
Tényleg kook barátnője vagyok?!?!
Míg ezen gondolkoztam be értünk az étterembe.
Le ültünke gy asztalhoz majd meg rendeltük az ételeinket.
Egyszer amikor elbamultam akkor kook...Bocsi srácok ez kicsit hosszabbra sikerült!!!De remélem tetszik!❤❤❤❤
YOU ARE READING
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...