∆5.rész∆

277 5 0
                                    

De nem kellett volna...

Úgyanis jungkook a derekán egy szál törölközőben a haját szárította  ezért láttam az izmos felső testét,rögtön vissza csuktam az ajtót és be rohantam a szobámba.Pármásodperc múlva Jungkook is be jött  a szobába.

Királylány mit láttál??-kérdezte kiváncsian

E-egy f-fél mesztelen J-jungk-kookot-mondtam dadogva

És tetszett amit láttál?-nézett perverzen

N-nem volt rossz,de menjünk aludni,mert fáradt vaagyok.-mondtam nyűgösen.

Jól van kicsi királylány mnjünk aludni--mondta mosolyogva

Mindjárt jövök csak elmegyek le fürdeni én is.

Rendben,de siess!

Okés sietek!-ezzel ki léptem a szobából és a fürdő felé vettem az irányt.

Gyorsan le zuhanyoztam,majd vissza mentem a szobámba.

Jungkook a földön feküdt és beszélt valakivel

Kook,te miért a földön fekszel? És kivel beszélsz?-kérdeztem kiváncsian

Kényelmes a föld és azért fekszek itt és Taehyunggal beszélek az egyik legjobb barátommal-mondta az elejét nevetve a vgét meg mosolyogva.Olyan aranyos mosolya van.Olyan mint egy nyuszi.

Nyuszi,nem jönnél aludni,csak már későre jár és holnap suli meg én is kezdek fáradt lenni!-mondtam megint nyűgösen.

Jól van királylány menjünk aludni,de ezt még megbeszéljük.Én erre csak bólintottam.

Na csá haver majd még holnap beszélünk és lehet talizunk is.-mondta kook

Csőváz tes,akkor holnap-köszönt el taehyung is.Majd Kook fel tápászkodott a földről és be feküdt az ágyba és felém fordult.

Milyen nyuszi?-vont kérdőre,hogy miért hívtam így

H-hát olyan aranyosan mosolyogtál mint egy nyuszi és elöl a két fogad olyan,mint egy kis nyuszijé-mondtam miközben magamra húztam a takarót,hogy ne lássa azt,hogy be pirultam.

hééj királylány ne húzd az arcodra a takarót.-mondta mosolyogva,habár nem is láttam,de hangjából tisztán ki le hetett venni.

Pont mondani akartam valamit,de kook el húzta a takarót az arcom elöl és ezáltal látta,hogy piros vagyok.

Aranyos vagy így a kicsike kis pírrel az arcodon!-mondta mosolyogva

k-kösz-szönöm!-mondtam dadogva

Mostmár szerintem aludjunk!-mondtam egy fél mosoly kíséretében.

Rendben!-mondta majd egy puszit hintett a homlokra és ezzel én a másik írányba fordultam.Próbáltam aludni,de nem tudtam egyfolytában forgolódtam,de nem sokáig tartott ez az állapot...

Remélem ez a rész is tetszett!!
Ma vagy holnap jön a folytatás!!❤❤❤❤❤

~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora