∆3.rész∆

396 6 0
                                    

Ülj le oda...-monda az osztály főnök

Mivel csak mellettem volt hely ezért mellém ültette a tanár.
Szia!Hogy hívnak?-suttogta oda nekem Jungkook
Szia!Sarah Black vagyok!-mosolyogva oda súgtam neki.Mondani akart valamit,de a tanár közbe vágott.
T:Jeon Jungkook! Meg értem ha tetszik neked Sarah,de légyszíves ne itt bókolj neki  hanem szünetben,meg amúgy is nem szeretnélek már az első napodon az igazgatóiba küldeni!Szóval csöndben maradtok?
Mind kettőnk válasza csak egy apró bólintás volt,és inenntől egymáshoz se szoltunk.Miután kicsengettek rögtön barátnőmhöz indultam.
Naaa milyen volt vele ülni?-kérdezte meg nagy kiváncsisággal
Jó volt-válaszoltam neki egy mosoly keretében
Látad a lányokat,hogy csorgatták utána nyálukat?!!?-vont kérdőre Cheryl
Igen,láttam,de úgyis ez volt az elős és utolsó is hogy beszéltem vele nagy valószínüséggel.
Osztály társak vagyunk vele kiscsillag!!!
mondta a barátnőm
Igen,tudom,de nálam az osztályban vannak szebb lányok is akikkel beszélgethet kiscsillag!!-mondtam el lopva a dumáját!(😂)
Miközben ezt le tárgyaltuk közben oda értünk a szekrényeinkhez,ki vettük a cuccunkat és indultunk a kövi órára ami a rajz volt.
Le ültem egy helyre ami úgy szimpatikus volt.Mögém be ült Cheryl.
Be csengetés előtt pár perce jött be jungkook aki meg állt az ajtóban és kereste a neki szimpatikus helyet.
És a neki szimpatikus hely az mellettem volt.
Jk:Szia Sarah!-mondta egy mosoly keretében
Én:Szia Jungkook!-mosolyogtam én is rá
Jk:Le ülhetek vagy foglalt?
Én:Ülj le nyugottan.
T:Sziasztok gyerekek!
Csókolom!-mondta egyszerre az osztály
Rajz óra után rögtön mentem a szekrényemhez,hogy ki vegyem a fontosabb dolgokat,hogy haza tudjak menni.De mikor ki nyitottam a szekrényem és abból egy papír repült ki amin ez állt...

Kicsit hosszabbra sikerült,ha nem baj!!
Remélem tetszik!!❤❤

~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz