Meg álltunk és Jungkook...
Le térdelt majd megszólalt.
Pici pöttön pandúrom szeretném elmondani,hogy mennyire hálás vagyok,hogy veled ünnepelhetem 2 éve ezen a napon,hogy 2 hónaposak leszünk.ma sincs másképp csak annyival,hogy az 2 éve van.2 éve,hogy megváltoztattad az életem és teljesen fel forgattad.
Veled debütálhattam,te biztattál mindenben és amikor találkoztunk én már akkor tudtam,hogy veled akarom le élni az életem azt akarom,hogy a gyermekim anyja te legyél és valamit mé nem mondtam az az lenne,hogy meg igérem,hogy én életemben 2 lányt fogok szeret,de nem fogok tudni dönteni,hogy meyiket szeretem jobban.
Hogy mi vaan?!-akadtam ki egy kicsit könnyes szemmel.
Az a két lány az te leszel és a lányunk!Aztán amit még tartalékolok itt a fejemben és a kezembe az az lenne,hogy lehet hogy korai,de én megszeretném kérdezni akkor is,hogy lennél a feleségem?!-mondta kook miközben megfogta a kezem és a szemembe nézett.Én csak könnyezve a nyakába borultam ő vette az adást és az ujjamra húzta a gyűrűt.Utána közelebb húzott magához és megölelt majd egy csókot lehelt ajkaimra.A fiúk csak körén gyűltek és megöleltek minket.
Én csak nézegettem a kezemen a gyűrűt mikor Kook hangja zavart meg.
Remélem tetszik!
Hülyéskedsz?!Imádom!!-ugrottam az ölébe.Miután ez megvolt mentünk a szállásunkra át öltözni majd a helyszínre ahol lesz a koncert.
A fiúknak megvolt az összes számuk és jött a meglepetés.El indították a zenét én felmentem Kook mellé mentem,majd elkezdtük táncolni mikor vége lett Jungkooknak hoztak egy mikrofont nm értettem miért majd oda fordult felém és levette az arcmaszkom.Majd megszólalt.Drága Armyk szeretném bemutatni nektek az én drága mennyasszonyom és egyben a koreográfosunkat.-erre az armyk elkezdtek sikongatni.
Úgylátom kedvelitek.-mosolygott el Kook mire megint sikitottak az armyk.
Elszeretném mondani nektek,hogy ő az a lány aki ma 2 évvel ezelőtt 2 hónapja megjelent az életemben.És ő megváltoztatott és friss még ez a dolog hogy megkértem a kezét ugyanis pár órája volt.-ekkor elvettem tőle a mikrofont.
Drága armyk nagyon nagyon szeretlek titeket és nem csak én hanem a fiúk is.Nagyon sok mindent tettek értetek,szóval szerintem mehet amit megbeszéltünk!
Ekkor elindult a Forever Young amit az Armyk énekeltek néha a fiúk is bele énekeltek.Mind a hét fiú könnyezett.Jó volt látni hogy örülnek.Mikod vége lett Nam szólalt meg.
Armyk nagyon szépen köszönjük,hogy velünk vagytok és sajnos fájó szívvel mondom,de nekünk most mennünk kell.
Remélem még találkozunk!-majd mindenki küldött egy puszit az armyknak és levonultunk a színpadról.
Fáradtan huppant le otthon mindenki vagy a földre vagy a kanapéra.
2 nap pihenőt kaptok!-mondtam boldogan majd kook szobájába vettem az utam.
Köszi sarah!-mondta Suga már félig alva ezen csak elmosolyodtam.
Héé pöttön pandúr itt hagysz?-kérdezte kook szomorúan.
Megyek fel le zuhanyozni megcsinálni az ágyat és aludni megyek fel,szóval ha akarsz akkor te is feljöhetsz,de te csak utánam mehetsz fürödni!
Ohhh...oké!-mondta majd utánam baktatot.
Megcsináltam az ágyat majd elküldtem kookot zuhanyozni,hogx menjen először ő mert láttam rajta,hogy nsgyon fáradt.Miután kijött én is be mentem majd siettem vissza és meglepetten nézten mikor megláttam,hogy Kook még fel van.
Hát te miért nem alszol?
Mert megvártalak téged,hogy veled aldujak el!-mondta mint egy kisfiú és közben én meg be feküdtem mellé az ágyba.Mellkasomra feküdt én meg elkezdtem simogtni majd nem kellett sok,higy be szippantson mindkettőnket az álom.~Jungkook szemszöge~
Sarah elküldött fürödni.Bementem a fürdőbe és gyorsan le tusoltam,hogy minnél hamarabb ágyban legyek.
Vissza mentem a szobámba még egy puszit se tudtam adni Sarahnak olyan gyorsasággal ment el ő is fürödni.Még ő fürdőtt én addig küszködtem azzal,hogy ne aludjak el és sikerült is.
Hát te miért nem alszol?-kérdezte Sarah meglepődve.
Mert megvártalak téged,hogy veled aldujak el!-mondtam fáradtan ami úgy hangzitt mintha egy kisfiú lennék.
Közben be bújt mellém én pedig mellkasára hajtottam fejem és szívdobogását hallgatva aludtam el boldogan,hogy ő lehet a mennyasszonyom és hogy itt van mellettem.Na srácok ma 2 részt is kaptatok!
Remélem tetszik így is,hogy kicsit hosszabb lett!!❤❤❤Holnap hozom a folytatást.
KAMU SEDANG MEMBACA
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
Fiksi PenggemarBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...