21.rész

116 3 1
                                    

~Jungkook szemszöge~

Reggel arra kelltem fel,hogy valaki simogatja az arcom.Lassan ki nyitottam a szemem és megláttam gyönyörű kicsi barátbőm.
Jó reggelt!-mondta hozzám bújva.
Mostmár jó,mert itt vagy!-fogtam meg és húztam magamhoz közelebb.
Gyere!-fogta meg Sarah a kezem és kezdet el lefele húzni a konyhába.
Aztaa csöpség,ezt most csináltad?
Igen,de gyere mert ki fog hűlni-mondta és le ültetett.
Szedtem magamnak a rántottából ami nagyon finom volt.
Sarah,szeretnék veled valamiről beszélni.-mondtam ki határozottan,de mégis félve.
Mondjad kook,hallgatlak.-monsta bíztatóan.
Öhm hol is kezdjem.Az első az az,hogy remélem sikeres lesz a debütálásunk a második pedig az,hogy nekem 5 év múlva szolgálatba kell,hogy vonuljak...-mondtam le hajtott fejjel.
Biztos sikerülni fog a debütálásotok!-fogta meg sarah a kezem.
A másodikra meg nem tudol mondani semmit csak annyit,hogy nem baj két év és ennyi,meg azt higy nem szeretnélek el engedni,mert ki tudja mikor sérülsz meg vagy rosszabb.Itt hallottam a hangjába higy nem jól van ezért fel kaptam a fejem és oda mentem hozzá majd meg öleltem.
Szeretlek!-suttogtam
Én is!-bújt hozzám.
~Sarah szemszöge~
Miután kook elmondta a híreket utána úgy döntöttünk,hogy vissza megyünk a fiúkhoz.
Pár óra utazás után megis érkeztünk és ami bent fogadot az eszméletlenül gyönyörű volt.Azt hittem higy ott helyben el sírom magam ugyanis...

Remélem tetszett nektek ez a rész is!!!❤❤❤🖤

~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Onde histórias criam vida. Descubra agora