Már majdnem be szippantott az álom vikàg mikor...
Egy erős védelmező kezet éreztem a hasamon és egy hirtelen mozdulattal magára rántott a tulajdonosa.
Szia csöpség!-mondta kook azzal a jól ismert 1000 wattos mosollyal.
Szia nagyságos úrfi!-mondtam én is vigyorogva.
Tetszett a mai nap?-ez a kérdés közben rá hajtottam a fejem a barátom mellkasára és ő így simogatta a fejem.
Nagyoon tetszett,köszönöm!-majd nyomtam egy puszit arcára.
Hé csak ennyit kapok estére??-mondta színlelve a besértődött kisfiút.
Igen,nyuszi!
Ha te nem adsz akkor adok én!-és egy csókot lehelt ajkaimra.
Jó éjt oppa!-mondtam mosolyogva miközben rá döntöttem a fejem és hallgattam egyenletes szívverését.
Jól hallottam higy oppának szólítottál?
Igen-mondtam,miközben lesütöttem a szemem.
Nem zavar.Az A.R.M.Y.K-tól nem szeretem,de a te szádból más.
Jó éjt én kicsi kincsem!-nyomott egy puszit fejem búbjára.
∆Jungkook szemszöge∆
Annyira aranyosan alszik,hogy az hihetetlen.Annyira örülök,higy most az enyémnek tudhatom és most rajtam fekszik és úgy alszik.
Én közben fejét simogatom.Már majdnem aludtam én is mikor meg rezzent a telefonom.Namjoon írt,hogy hamarabb kell mennünk kóreába.Pontosabban egy hét múlva.De mivel Sarahat nem hagyjuk itt ezért ő is jön,de előtte még a fiúknak be kéne őt mutatni.Vissza írtam Namjoon,hogy oks.Thx,hogy szóltál.
Majd nemsokkal később engem is beszippantot az álom világ.
∆Sarah szemszöge∆
Reggel hamarabb kelltem,mint kook.(Vagy is azt hiszettem)
Elkezdtem játszadozni a hajával,de mikor láttam,hogy mocorog elvettem kezem a hajától.
Naaa,most miért vetted el???!-mondta kook durcisan mint egy kisfiú,de a hangja az jó férfias reggeli hang volt.
Héé,te fel voltál???
Nem!-vágta rá rögtön.
Ahhhaaaa,mit fogunk csinálni ma???!
Eljössz velem a fiúkhoz úgyanis nem maradunke gy hónapig...
Akkor meddig maradunk???
1 hét.-mondta kook szomorúan.
Szóval akkor én nem megyek.
Ezt meg ki mondta kis butusom??!
Ha én megyek te is jössz.
Ezaaz.Akkor mikor me...-nem tudtam be fejezni,mert csörgött a telefonom.Egy kóreai szám volt,Kookra néztem illyedten ő csak bólintott,hogy vegyem fel nyugottan.
Jó napot kívánok!Sarah Black-et keresem.
Jó napot!Én lennék az,miben segíthetek?
Koreográfust keresünk és egy nagyon jó ismerősöm mondta hogy ön nagyon jól tud táncolni,és arra.gondoltunknhogy fel vennénk önt a Big Hit Entertainmenthez,mint a BTS koreográfusa .El vállalja ezt a munkát?
Természetes,hogy elvállalom.
Rendben,akkor majd a bts tagokkal jön.
Rendben,köszönöm.
Ezzel bontotta a hívást.Én meg fel ugrottam az ágyból és mivel kook idő közben le ment a konyhába reggelit csinálni így le mentem és láttam,hogy éppen nem csinál semmit így megraggattam az alkalmat és a hátára ugrottam.
Óhhh,heló kincsem!Na mit mondtak??
Háát...a koreográfusotok leszek!!!😁😁
Tényleg??😁
Igeeen!!!
Hát ez szuper kincsem.
Viszont bae...
hmm?
Te montad a férfinak hogy jól táncolok?
Öhm...nem és amúgy is én még nem is láttalak táncolni.-vágta be a durcás fejet.
Most nem fogok táncolni mert indulnunk kéne a fiúkhoz nemde?!
De.
Kiléptünk az ajtón majd a fiúkhoz vettük az utat.Be léptünk az ajtón és ami fogadot minket az kész röhej volt ugyanis...Remélem tetszett.Bocsi,hogy egy kicsit hosszabb lett.❤❤❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
Fiksi PenggemarBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...