17.rész

133 1 1
                                    

~1 hét múlva~

otthon voltam és pakoltam össze a dolgaim,hogy útra kész legyek.Mikor húztam volna be a bőröndöm akkor valaki rá tenyerelt a csengőre.

Megyek máár!-mondtam idegesen miközben szaladtam le a lépcsőn.Ki nyitottam az ajtót és drága szerelmem állt az ajtóban.

Szia pöttön pandúr!

Szia nagy úrfi!Gyere be éppen pakolom a cuccom.-mondtam mosolyogva miközben be engedtem a barátom.

Jungkook,én félek.

Csöpségem mitől?-jött oda hozzám kook és megfogta vállam majd rám nézet.Szemében csak aggodalmat láttam

Attól,hogy ha te híres leszel akkor imádni fognak téged és gondolom sok találkozód lesz velük és félek ha az egyik beléd szeret és el akar majd minket választani,nem akarom,hogy a kariered miatt mi eltávolodjunk egymástól.Meg amúgy is ha eltávolodunk akkor attól még el kell hogy viselj próbán és nem akarok veletek feszült hangulatban dolgozni.

Pöttön pandúr nem fog senki közénk állni,hidd el.Mindig itt leszek neked és a fiúk is,és garantálni merem,hogy nálad szebb lány nincs a világon! Meg az se biztos,hogy sikerül debütálnunk és az se biztos,hogy sikeresek leszünk.

Éééééééén erre rácáfolnék!-hallottuk meg jin hyung hangját az ajtóból.

Szia jin!!!-mondtam mosolyogva.

Jungkook tuti hogy sikeresek leszünk hisz egy nagy jó koreográfusunk lesz!

Jó igaz,igaz.Hisz az én barátnőmről van szó!-mondta kook egy 1000 wattos mosoly keretében.

Srácok fel megyek megnézni,hogy mindenem meg van-e és akkor indulhstunk s reptérre.

Felmentem megnézni,hogy mindenem megva-e,közben még behúztam a bőröndöm,majd le cipeltem és kimentünk a többiekhez.Az út nagyon csendesen telt.Jin vezetet,mellette Nam.Mellettem jungkook ült ő mellette meg taeyung és mögöttünk Hope,jimin és suga.

Na megérkeztünk!-mondta jin majd le állította a motort.így a repülő írányába vettük az utunk.

A repülőn csak zenét hallgattam és rajzoltam.Nam még a múltkor át küldte azt a zenét amivel beszeretnének futni és,hoy ugye ahhoz kéne egy koreo így elkezdtem azt hallgatni és lerajzolni a koreo lépéseit.

~pár óra múlva~

Már berendezkedtem jungkook szobájába,mert az enyém még nincs kész.Csendben feküdtem az ágyon és néztem a plafont egyszer csak megrezzent a telefonom megnéztem és azt hittem hogy azon nyomban el dobom a telóm mihelyt megláttam ki írt...

Srácok bocsánat,hogy nem volt rész,de nem volt ihletem,hogy mivel folytassam.Remélem tetszett és megpróbálom minnél hamarabb hozni az új részt!!!



~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz