~jungkook szemszöge~
Reggel hamarabb keltem fel,mint az én drága menyasszonyom és úgy gondoltam,hogy kedveskedek neki ami nem más volt,mint az,hogy készítek neki ágyba reggelit.Gyorsan össze dobtam egy rántottát és mellé vágtam még paradicsomot,paprikát és uborkát majd miután ez készen lett rá raktam egy tálcára és felvittem.Szerencsére még aludt.
Jó reggelt öttön pandúr!-simogattam meg.Erre meg csak egy aranyos nyöszörgést kaptam jelezve,hogy ő még nem akar fel kelni.
Hoztam neked reggelit!-pusziltam meg.
O....miiii????!?!Kaja???!Hool?!-pattant fel ülésbe.
Itt!-raktam elé a tálcát.
De aranyos vagy!-adott puszit számra
Szeretlek!-mondtam majd megcsókoltam.
Én is!-ölelt meg.Régen indult már ilyen jól egy reggelem,de szerintem pár év múlva jobban fognak,vagyis remélem.Sarahaval megreggeliztünk majd fel költöttük a többieket,mert hívott a menedzserünk,hogy minnél hamarabb menjünk vissz,mert még meg kell tanulnunk az új koreót az új számunkhoz,mert 3 nap múlva forgatás.
~1 óra múlva~
A gépen ülünk sarah alszik mellettem én zenét hallgatok.Pár perc múlva Sarah elkezd reszketni és rázni a fejét ellentmondásként,majd nemsokkal később egy könny csepp szántja végig arcát,de még mindig reszket rá adom a pulcsim majd magamhoz ölelem jó szorosan mire kezd enyhülni a reszketése majd adok egy puszit feje búbjára mire ő fel ébred és hozzá bújik,mint egy szeretetre vágyó kiscica.
Szivem mit álmodtál?-kérdeztem aggódva szerelmemtől.
Hát azt,hogy el raboltak téged meg kötöztek és engem is majd téged le lőttek és mivel elkezdtem sírni ezért meg ütöttek majd engem is le lőttek.-mondta még jobban hozzám bújva.
Ez nem fog megtörténni!-öleltem magamhoz majd megpusziltam.
Imádlak!-súgtam fülébe mire ő össze rezzent.
Én is!-nyomott puszit arcomra.Miért vagyok a te pulcsidban?
Azért mert reszkedtél és én rád adtam,de ha zavar le veheted!-mondtam kicsit kincogva a végét ugyanis tudtam,hogy mit fo rá válaszolni.
Na tudod mikor fogom le venni a pulcsid ami rajta, van.Sohaaaaa!-mondta mosolyogva.
Srácok ne előttem cukiskodjatok máár!!!-szólt ránk TaeTae.
Tudod,hogy szeretünk!-mondtuk Sarahaval kisértetiesen egyszerre.
Jó inkább nem mondtam semmit,mert rohadt ilyesztőek vagytok ilyenkor!-röhögte el magár V ˙(taetae)
TAEHUYNG! Valaki aludni akar!!!!!!!-ordított V-re Suga.
Jóvan na én meg jól akarom magam érezni!-szólt vissza V.
Én meg nem szeretem ha veszekedtek!-ordította le mind a kettőjüket Jin,mire mi csak nevettünk egyet.
Pár óra múlva már a tánc teremben voltunk és próbáltuk a táncot mikor be lépett egy nem véárt személy...
Remélem tetszik nektek ez a rész is!!!hamarosan hozom az új részt!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
Hayran KurguBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...