ott helyben el sírom magam ugyanis...
Mindenhol gyertyák,rózsaszirmok,fiúk öltönyben.Kook sehol.Pár perccel később kook is megjelent egy fehér zakóban.
Picim tudom,hogy ez most fura,de szeretném elmondani,hogy mennyire hálás vagyok,hogy nekem vagy és,hogy melletted feküdhetek le este és melletted kellhetek reggel és nagyon boldog 2 hónapot...
kook de nem ma van.-mondtam értetlenkedve.
Igen tudom,de akkor debütálunk amit el szerettem volna mondani.-mondta a barátom szemét le sütve.
érteem,na mindegy.
Akkor folytatom...szóval mint mondtam hogy hálás vagyok azért,hogy vagy nekem és szeretném el mondani,hogy majd ki csattanok az örömtől,hogy te leszel a koreográfusunk.Még mielőtt azt hinnéd,hogy megkérem a kezed,nem,sajnos...De majd az is eljön.Szóval nagyon nagyon szeretlek.-jött oda hozzám és megcsókolt én meg megöleltem.
Én is nagyon szeretlek!-mondtam könnyeimmel küszködve.
~két hét múlva~
Reggel idegesen kelltem fel és készítettem reggelit a fiúknak.És hogy miért vagyok ideges?!Egyszerű!A fiúk ma debütálnak.Miután készen lettem a reggelivel fel mentem és fel költöttem mindenkit,majd mindenki le sétált nagy örömmel és energiával,senkise volt ideges rajtam kívül.Meg ettük a reggeleinket fel ment mindenki át öltözni.Miután át öltöztem be kopogtam kook szobájába.
Gyere picim!-mondta aranyosan.Én be léptem és sokkot kaptam egy kicsit,egy szál gatyában állt előttem,de szerencsére akkor vette fel az ingjét.
Picim,miért vagy ideges?!-kérdezte kook aggódva
Csak izgulok a debütálásotok miatt,te nem izgulsz?
Egy kicsit igen,de tudom,hogy sikerül,mert a legjobb koreográfust kaptuk és sokat gyötört minket,de szerintem megérte.-közeledett felém egy nyakkendővel.
Nem tudsz nyakkendőt kötni?-mondta egy kuncogás keretében.
De csak szeretném,ha te kötnéd meg!-nyomott egy puszit a homlokomra.
Na gyere!-mondtam nevetve.Me kötöttem majd le mentünk a többiekhez és be ültünk az autóba majd el indultunk.
A fiúk már a színpadnál állnak én meg a zínpad előtt ülök és várom,hogy jöjjenek.Pár perc múlva meg hallom a We are bulletproofoot.Nagyon jól táncoltak,ha rajtam múlna rögtön meg mondom nekik hogy debütálásuk sikeres.
Kérem maradjank még itt egy fél órát!-szólalt meg az egyik pasas majd mindannyian ki mentek ahányan voltak bent kivéve én meg a fiúk.Mikor ki mentek én rögtön fel rohantam a fiúkhoz.először Kookhoz rohantam,majd a többiekhez.
Fiúk nagyon jók voltatok!-dicsértem meg őket.
Hát mivel a legjobb koreográfust kaptuk!-mondta kook miközben át karolta a nyakam.
Jin éppen mondani akart valamit mikor be jött egy csomó csapat az ajtón mögöttük meg az emberek akik értékeltek a csapatokat,hogy kik debütálhatnak!(nem jut eszembe hogy hívják őket)
Jó napot minden csapatnak!-mondta az egyik nagyobb ember
Meghoztuk a döntésünket és aki sikeresen debütált az nem más mint a Bangtan Boys!!
Szerintem nem kell mondani,hogy rögtön fel ugrottunk és meg öleltük egymást.
YOU ARE READING
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...