Reggel a szokásos kis mancsokra keltünk, mint mindig. Most viszont kedves kis férjem Jungkook ment le a gyerekekkel és hagytak még egy kicsit pihenni, de persze nem sokáig mert reggeli után már hangoskodtak is, mire szépen nyugodtan lementem a kis családocskámhoz.
Szokásos kis ölelkezés majd reggeli után leültünk a gyerekekkel reggeli mesét nézni a tv-ben mert egyszerűen imádják ezeket a meséket. Meg persze mi is szeretjük őket mai napig. A mese közben mind két gyerkőc bealudt, szóval volt egy kis időnk kettesben, adiig én megfőztem az ebédet, majd a gyerekek pont ebéd időben keltek fel szóval megebédeltünk, át öltöztünk a pizsamából majd elmentünk egy ultra hangra is, mivel mára volt időpontunk.
~A kicsi lányunk előírt születési napján~
Reggel még elvittük jiminékhez a kicsiket mert jungkook ragaszkodott hogy ő velem szeretne lenni mikor megszületik a legkisebb gyermekünkNagyon ritka, mikor egy gyermek pont azon a napon születik amire kiírják....vagyis nekem mindig ezt mondták, igaz se Jung Hee se Won nem pont az előírt napon születtek meg, de a harmadik kis csöppségünk Jeon Min Seo lányunk.
Majd nem sokkal később a kedves kis közös csoportba beküldtük ezt az üzenetet:
ello fiúk itt Jeon Min Seo!👋🏼
Ma délelőtt 11:50 perckor láttam meg anyut és aput, hamarosan veletek is találkozok! bye bye😇👋🏼Chat
Jin anya🌸: Egyem meg milyen aranyos
Horseok🐴: Kis pufi manó🥰😂
Nam apa🦒: Hát ez nagyon cuki
Elien👽: MINI MONIII🥰
Meow😼: Pici baba🥰
Mochii🐥: BAAABY🥺Mosolyogva olvasta kooksi nekünk az üzeneteket majd pár nappal később haza mentünk ahol már a fiúk vártak minket a gyerkőcökkel. Mindenki vele volt elfoglalva még én és kook a másik két szemünk fényeivel játszottunk majd bevontuk a harmadikat is.
Ez a mi kis családi történetünk! Jeon Jungkook a kiváló férj és a világ legjobb apukája!
-----------------------------------------------------------
Hát elérkeztünk teljesen a végéhez is!🥺
Tény és való, hogy az utóbbi időben elhanyahogoltam az írást, de kaptam a vissza jelzéseket szóval nem hagytam abba!
De kövessétek Vrg0213-at hiszen ő írja a legjobb történeteket és ennek a könyvnek(mondjuk így) a létrehozásában ő segített!❤❤❤
Remélem tetszett!❤
Köszönök minden vote-ot minden megtekintést!🥺🥺❤❤
!!!!Ezeket csak így itt hagyom!!!
Bye Bye!!🥺🥺👋🏼👋🏼❤❤
BINABASA MO ANG
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...