13.rész

185 2 0
                                    

akkor kook...

Megfogta a kezem és mélyen a szemembe nézett majd megcsókolt.
Min gondolkoztál?-kérdezte cukin
Hát so...-nem tudtam be fejezni,mert oda jött a pincér és kihozta a megrendelésünket.De kookon egy olyan arc kifejezést láttam ami azt sugározta,higy van valami amiről nem tudok.
Öhm...Kook van amiről én nem tudok?-kérdeztem egy kicsit ingerültebben
Hát van...-sütötte le a szemét.
Meg szakadt rajta a szívem ezért próbálta kedvesen megfogni a kezét.
Kook jobb lesz ha elmondod,mert akkor biztos hogy nem mástól tudom meg.
Hát az igazság az az,hogy van egy bandám és egy hónap múlva debütálunk kóreába.-mondta le sütött szemekkel
Szóval ez azt jelenti,hogy kóreába fogsz megint költözni?-kérdeztem szomorúan.
Hát igen!
Akkor mi értelme volt annak hogy ide gyere?!Ha tudtad,hogy úgyis debütáltok??!
-kezdtem ingerült lenni.
Azért volt értelme,hogy normálisan be tudjam fejezni a sulit,mert úgyis egy hónap múlva már be fejezzük a sulit.
Világosított fel barátom.
Szóvaaaal ez azt jelenti hogy mehetek veled??-kezdtem kicsit hízelegni higy remélhetőleg igent mond.

Hát...nem is tudom-gondolkodott el.
Na jó úgyse bírnám ki nélküled!-mondta egy ezer wattos mosoly keretében.Kook rá nézett az órára,majd ezt mondta.
Kicsit siessünk el fogunk késni.
Megpróbáltuk nem malac módon gyorsan elfogyasztani az ételeinket mahd már indultunk is kook kocsijához.
Oda értünk ő ki nyitotta nekem az ajtó majd be száltam.Utána a barátom is át ment a kocsi másik oldalára be ült a kormány mögé és el indultunk.
Egy csodálatos színháznál álltunk meg.
Mit nézünk??-kérdeztem minnél cukibban hogy hátha el mondja.
Hello Dolly!!-mondta miután megpuszilta a fejem tetejét.Be mentünk és elfoglaltuk a helyeinket.Egymás mellett ültünk.Nem sokkal később elkezdődött az előadás is.
Kook a kezét vagy a nyakam mögött pihentette vagy a combomon.
Nekem jobban tetszett mikor a nyakam mögött volt a karja hisz akkor rá tudtam dőlni.Mikor vége lett már nagyon késő volt így Kook ott aludt nálam szokásosan.
El mentem fürödni főnök úr!!
Okés,Főnök.
Gyorsan le zuhanyoztam majd utánam kook is elment.
Már majdnem beszippantott az álom világ mikor...

Nagyon sajnálom srácok,hogy alig vannak részek,csak tanulnom kell.Meg néha nem jön ötlet,de próbálom pótolni!
Remélem tetszett!!❤❤❤

~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Onde histórias criam vida. Descubra agora