Bocsi srácok,hogy ennyk ki hagyás volt,csak ugye most lett vége a sulinak és most lelkileg sem vagyok a legjobb állapotban így nem nagyon tudtam írni részt,de most itt van.Úgyhogy jó olvasást!!!
Ebben a részben lehet lesz csúnya beszéd,úgyhogy bocsi!!
Vajon ki írhatot volna,ha nem jessica?!?🙄
Te kis félős ribanc!Azt hiszed ha elmész akkor nem szakítalak el majd kooksitól?!
Fogd fel te isten átka,hogy nem szeret!!!Minden nap mással van mikor nem veled van!Megcsal te kis naív,hisztis picsa.
Senki nem szeret.Az osztály csak úgy örjöngött mikor megtudtuk,hogy elmentél!
Senkinek nem kellesz.-írta jessica.
Könnyek gyűltek a szememben.Nem tudtam vissza tartani sorban szántották végig az arcom a sós könnyek.Ekkor egy kopogást hallottam.
Bejöhetek?-hallottam a barátom hangját.
Igen,persze!-ezzel gyorsan le törölve a könny cseppeim.
Ké...Manóm mi a baj???!-jött oda a barátom hozzám.Szemében aggodalmat és értetlemlmséget láttam.
Semmi-mondta ki nehezen.
Ha semmi nem lenne akkor nem sírtál volna.-mondta kedvesen,de a hangjában mégis volt egy kis ingerültség.
Csak J-jessica.
Mit mondot már megint az a hülye liba!!?
Ott a telefonom nézd meg.-sütöttem le a szemem.
Ez idióta!!-röhögött kínjában.
Persze csakis minden vágyam hogy téged megcsalljalak!!🙄🙄
Ennél a mondatná kicsit le fagytam.
T-te?!?
Jézusom kicsim nem!!!Te vagy az életem értelme és azt szeretném ha majd a gyerekeim anyja te legyél akit a világon a legjobban szeretnénk!
Köszönöm édesem!-bújtam az ölébe.
Csak úgy mondom,hogy ez a hülye nem fog minket szét választani,mert ha megpróbálja akkor csattani fog a feje elég nagyot!-mondta a barátom biztatóan.
Köszii!!-mondtam nevetve.
Na menjünk le a fiúkhoz.
Okés-de meg se mozdultam.
Kicsiim,gyere menjünk.-mondta kook már majdnem röhögve.
Okéé,mehetünk.-tekertem körbe a lábam dereka körül és kezemet nyakánál kulcsoltam össze.
Jólvan kismajom,akkor le viszlek!-mondta egy puszi keretében kook.
Le mentünk és felrakott a púltra,ő pedig elkezdett csinálni valamit a konyhába.
Pár perc múlva egy bögre forró csokival tért vissza hozzám.Majd a kezembe nyomta.
Köszönöm!-adtam volna puszit de elment így be vágtam a durcát.
Kint ültem a konyha púlton és iszogattam az italom mikor kook lejött egy bőrönddel én csak értelmetlenül néztem rá.
Menj fel és öltözz át!-mondta kook egy 1000 wattos mosoly kiséretében.
Úgy tettem ahigy mondta,csak annyi különbséggél,hogy az ő pulcsiát vetten fel ami a combom közepéig leért.Miután végeztem le mentem.
Héé,azt mondtam,hogy öltözz át!
Én azt tettem,csak annyi különbséggel,hogy a te pulcsid vettem fel amit imádok és ebbe jól bele lehet gubózni(😂😂)
imádlak!-mondta kook és közelebb húzott majd egy csókot lehelt ajkaimra.
Én is!-bújtam hozzá.
Na mehetünk?-kérdezte kook.
i-neem!!
Mert??!?!
Fent hagytam valamit.
Szaladtam fel a maciért amit tőle kaptam.
Gyorsan vissza mentem hozzá a macival.
Hé,azt fogod ölelgetni helyettem???!🥺-nézett cukin.
Lehet!-mondtam mosolyogva mint egy 2 éves kis lány.
Na 2 éves hugocskám gyere!
Hé én nem a hugod vagyok hanem a barátnőd!-húztam ki magam durcásan.
Nem sokáig!-mondta kook mosolyogva mire hirtelen le hervadt a mosoly az arcomról.
Jahj,picim nem fogok szakítani ne úgy érsd!-fogta meg az arcom mét hatalmas kezével.
Induljunk!-szólaltam meg.
Fiúk elmentünk!!-ordította kook.
Jo szórakozást édeseim!-mondta jin.
Szeretlek titeket tesóim!-hallottuk meg taetae hangját is.
Köszi anya!-mondta Kook jinnek
Mi is téged Taetae!-mondta Taetae-nek
Be ültünk kook kocsijában.
Én az út felénél el aludtam szóval szerintem olyan 4 órás út lehetet,de nem biztos.
Amikor megláttam,hogy hova hozott el állt a szavam...Ez egy kicsit hosszab rész lett amit szoltam írni,de remélem így is tetszik!!❤❤❤
YOU ARE READING
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...