És ami otthon fogadott minket...
Az számunkra nagy meglepetés volt ugyanis az egész csapat ott volt.
Sziasztok,de ti mit kerestek itt? Mármint nem zavartok csak...
Csak ide jöttünk!-mondta nevetve Jin.Sziaa Jung hyeee!!!
Sziaa Doyoon!!!_futott egymás felé a két gyerkőc.Még mindig azt mondom,hogy ebből bizony szerelem lesz!-mondta kook kuncogva.
Én is,de ezt nem mi döntjük el!-simogattam meg fejét.Kértek valamit inni enni?-kérdeztem miközben le raktam a cuccom.
Én egy pohár vizet!-Jin
Cola!-Nam
Sprite!-Hope
Fanta!-Suga
Fuze tea!-V
Víz!-kook.
Baracklé!-jimin
Értettem!!-majd ki mentem a konyhába,elővettem az üditőket fel raktam az asztalra.
Kicsim ne emelgess!!!Tudod,hogy nem szabad!-sietett be Kook a konyhába majd el vette az innivalókat és be vitte,a poharakat viszont azt én vittem.Anyaaaa!!!Itt aludhatok??-rohant le Won anyjához.
Én meg engedem,de nem csak tőlem kell megkérdezni!-mondta Liza
Apaaaaaa!!!!Itt aludhatok!!-kérdezte meg apját is mire ő csak bólintott egyet.
Kook bácsi és Sarah néni ti is meg engeditek?-nézett boci szemmel.
Hát persze csöpség!-mondta kook és az ölébe vette majd elkezdte csikizni.Apuuuu!!!! Meg pörgetsz??-kérdezte Jung Hye apjára nézve.
Na gyere!-vette fel és kezdett el vele pörögni.
Engem is!Engem is!-pattogott körülette a többi gyerkőc,mindegyiket meg pörgette,ha ötször nem akkor egyszer se.Jó férfit választottál!-mondta V
A kis golden maknae-ből egy igazi apuka lett-Mondta Nam mosolyogva.
A mi Kooksink egy felelőség teljes szuper apuka lett!-mondtam egy széles mosoly keretében.Srácok hiányolok valamit!-jött oda kook és mondta szomoruan.
Mit?-kérdeztük egyszerre.
Hát a csapat ölelést és a Vkook pillanatokat.Kooksiiii!!! Szerinted én nem???-ugrott az ölébe V amiből egy hatalmas esés lett,mindenki nevetett majd az összes gyerkőc a két fiúra ugrott.
JEON JUNGKOOK ÉS KIM TAEHYUNG!!MOST AZZONNAL GYERTEK IDE!!-emelte fel a hangját Nam.
Ajajj!!!Ez olyan mint mikor régen csináltunk valami nagy galibát!-mondta kook és el kezdtek röhögni.
Örülnék ha nem röhögnétek ugyanis a big hitből hívnak.-mondta nam majd ki hangosította.Sziasztok gyerkőceim!-hallottuk meg a menedzserünk rég hallott hangját.
Remélem jól érzitek magatok,viszont nagyjából 7-8 hónap után be kéne hogy gyertek Sarahat is bele értve.
De miért olyan későn?-kérdezte Kook.
Azért,mert talán a FELESÉGED TERHES? és ő a koreográfusotok is?-kérdezte nevetve.
Jó oké,gondolom elmondta Nam!
Teli találat,na de majd találkozunk addig is vigyázni magatokra !!-mondta és elköszöntünk.Uhh srácok!! Holnap után mindenki a házunknál!-mondta Nam
Sarahék baba váró bulija lesz szóval majd ott derül ki,hogy milyen nemű kis babát várnak!-mondta mosolyogva.
Uhh akkor lesz sok Pia?-kérdezte Jimin nevetve.
Pia mentes buli!!!-vágta tarkón Jimint felesége.
Jó na csak vicceltem!Méfúg egy pár óráig beszélgettünk majd mindenki haza ment,mi gyorsan össze pakoltunk,majd a gyerekeket le fektetettem hisz ma én voltam a soros!
Szia baby girl!-mondta kook perverzen miközben neki dőlt az ajtó szélének.
szia baby boy!-mondtam miközben éreztem,hogy arcom kezd pirosodni.
Hiányollak!
De hisz itt vagyok!
Tudom,de ahhh nem bírok várni gyere!-mondta és elkezdett húzni maga után be a fürdőbe ahol...
DU LIEST GERADE
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...