2.évad 3.rész-A váratlan dolog.

85 1 0
                                    

Reggel arra keltem,hogy...

Valaki birtokba veszi derekam majd nyom egy puszit tarkómra mire kiráz a hideg.
Kicsim jó reggelt!!-szólítgatot kook.
Jó reggelt babyboy!!-ültem fel majd megcsókoltam és ebben a pillanatba a gyerekek törtek be.

Fuuuuuj!!!!Ez undiii!!-hangoztak el ezek a mondatok egyszerre.
Hát kik vannak itt anyának és apának?-tártan szét karjaim.
Jung-Hee és Jung-Won.-bújtak karjaim közé.
Egésznap együtt voltunk a fiúkkal és a gyerkőcökkel.Hihetetlenülnjól éreztem magam kivéve akkor mikor szépen nyugalmasan fürdünk a tengerbe és nekem meg hánynom kell.Gyorsan ki rohantam a vízből be a házba,táskámat felkaptam majd bent a fürdbe ki vettem egy terhességi tesztet.

Pöttön pandúr minden rendben?-kopogott az ajtón Kook.
Igen persze,csak megrontottam a gyomrom!-füllentettem egy kicsit ugyanis támadt egy jó ötletem.Ki mentem a msodóbol a táskámba bele raktam a terhességi teszted majd oda mentem kookhoz.
Baby boy jövök mimdjárt egy fél óra és itt vagyok!-nyomtam puszit arcára.
Elmentem egy közeli boltba ahol vettem egy dobozt egy baba cipőt és egy kis bodyt amire az van írva,hogy I love you Daad!❤
Gyorsan bele pakoltam a dobozba és vissza indultam a szállásra,ahol Kook a gyerekekkel játszott bent a házba.

Sziasztok kincseim!-simogattam meg őket.
Anya az micsoda akit oda le raktál?-kérdezte a kicsi hercegnőm.
Egy ajándék apunak!-néztem Kookra nézve.
Ki bonthatom?!🥺
Neked hoztam!😅-adtam oda neki a dobozt.
Mikor ki nyitotta rögtön le sokkolt és kézbe vette a cipőd utána felugrott és hosszasan megcsókolt.
Egy harmadik kis csöpség?!
Apa mit kaptál?-kérdezték a gyerekek egyszerre.
Inkább mit kaptunk!!-javította ki őket.A gyerekek nem értették.Így le ültetett mellé.

Itt bent!-mutatot a hasamra.Itt voltatok ti is és most itt lesz a ti kis tesótok is,itt lesz bent és minden este és reggel meg pusziljuk anyu hasát,hogy érezze,hogy szererjük.
Apuu ezt csináltad velünk is?
Igen,kisfiam!-simogatta meg feje búbját.

Este jungkook fürdette a gyerekeket.A gyerekek simogatták és puszilgatták a hasam majd el vittük őket aludni.

Na most én vagyok soros!-mondta kook és a hasamhoz csúszott.
Szia csöpségem!Én vagyok az apukád és akik puszilgattak meg simogattak ők lesznek a te nagyobb testvéreid.Legyél fiú vagy lány,nekem mindegy csak egészséges legyél,de azért remélem,hogy fiú vagy!-mondta és megpuszilta a hasam,majd be fekütt mellém és miközben a hasamat simogatta úgy aludtam el,de éjszaka...

~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz