2. évad 10. rész

59 0 0
                                    


 Majd lefeküdtünk aludni, vagyis azt hittem, hogy aludhatok már mikor csengettek...

Most sajnos nem Jin volt és egy banda tag sem, hanem a szomszéd idős néni, aki amúgy nagyon de nagyon kedves és nagyon szeretjük.

Szia drágám, hallottam hogy lányotok lesz így gondoltam hozok nektek egy kis ajándékot.-mondta nagyon aranyosan

Jajj köszönjük, de miért nem tetszik már aludni?
Hát az ajándékot csináltam.
Nagyon köszönjünk, de tessék menni aludni-próbálom lerázni mint mindig(xdd) de most sikerrel is járok.
Jó jó megyek, de te is pihend ki magad.-mondja és elmegy majd bezárom az ajtót utána és az ajándékkal a kezembe meg be megyek a konyhába, majd ki nyitom és egy nagyon de nagyon puha plédet fogok meg ami baba rózsaszín és rá van hímezve egy csoda szép nagy rózsa. Felmentem majd beraktam a készülő baba szobába. Benéztem még a gyerekekhez, hiszen most először alszanak külön szobában és egészen jól viselik, hogy nincs ott a másik. Vissza bújtam kooksihoz, majd végre nyugottan aludhattunk.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Reggel a legcsodálatosabb érzésre kellhetem fel hiszen az én cuki kis férjem fejem simogatta és úgy költögetett. 

Édesem jó reggelt!-mondta de tőlem csak annyit kapott hogy hozzá bújtam. 
Nem akarok felkelni-mondtam nyűgösen mint egy kis gyerek. 
A kicsiket lepasszoltam taetaehez egy kicsikét.-mondta mosolyogva 
Rendben van, akkor mutatok valamit, mikor hozták te már jó mélyen az ágyat nyomtad-kelek fel az ágyról majd húzom magam után a baba szobába, majd a kezébe rakom a plédet.
Eezt kicsinálta?-néz rám mosolyogva
A szomszéd néni hozta még hajnalban-válaszoltam úgy ahogy ő is kérdezte. 

Csodálatos lesz benne az én kicsi kincsem-simogatja meg hasam mire rúg egyet a pici.
Látod ő is azt mondta hogy bizony szép lesz benne-mosolyodik el
Vagy ugyan olyan nő lesz mint az anyja aki nem fogadja el hogy szép-mosolygok rá, majd lemegyek a konyhába csinálni valami reggelit. 

Egészen estig csak ketten voltunk, filmet néztünk ettünk és beszélgettünk meg persze jókat nevettünk. 
Hálás vagyok, hogy egy ilyen csodálatos a férjem és hogy ennyire szeret engem és családját-ezzel a gondolattal aludtam el Kook karjai között.


~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now