Énekelnek és az nem más volt mint...
A boldog névnapot!Igen a boldog szülinapot dalt át költötték boldog névnapodra.
A drága férjem abban az öltönybe jött le amiben házasodtunk,Won kis fiam szint úgy volt fel öltözve,mint édes apja,a lányunk meg mint egy igazi hercegnő.Boldog névnapot anyaaa!!-szaladtak le a csöpségeim és vettem fel az ölembe őket.
Nektek boldog szülinapot kincseim!-pusziltam meg mindkettőt.
Boldog névnapot pöttön pandúr!-mondta kook majd egy puszit nyomott számra és át ölelt minket.
Kis lurkóim nektek meg nagyon boldog szülinapot!-mondta kook majd megpuszilta mind két gyermek feje búbját.Na gyerekek indulhatunk?!-kérdeztem miközben le raktam a gyerkőcöket.
Igeeeen,de hova megyünk?!-Kérdezte Jung Hye.
Nyaralni megyünk és jön apa bandája és családjai.-mondtam miközben be ültettem őket a kocsiba.~Time Jump~
5-6 óra utazás után mi is megérkeztünk.
kincseim,de jó látni titeket.-hallottam meg Jin hangját.
Sziaaa jiiin!-ugrottam jin nyakába.Jiin bácsiii!!!!-kezdtek el rohanni a kicsik jin felé.
Kis katonáim,de meg nőtettek.-mondta iközben fel kapta mind a ketőtt.Tesóóim!!!-hallottuk meg TaeTae hangját.
TaeTae!-mondtuk miközben jó szorosan megöleltük egymást.Apa!!Ők Jungkook bácsiék?!-ráncigálta meg egy kis srác TaeTae nadrágját.
Igen focistám,ő Jungkook bácsi és felesége Sarah néni.-mondta Taetae miközben felkapta a kis srácot.Igen elég régen találkoztunk már a fiúkkal.Majdnem 2 éve,hogy nem láttuk egymást,ugyanis a fiúk most egy kisebb időre vissza vonultak ebből a bandás témából.
TaeTae hogy volt merszed hogy nem montad,hogy van egy fiad?!?-nevettem el magam.
Egyáltalán hogy hívják?-kérdeztemHát tudod Sarah most sok minden közbe jött és nem volt időm elmondani,de azért az esküvőnkre meg hívlak titeket.-mondta a végét suttogva és kacsintott egyet.
Kincsem,hogy is hívnak téged?4-kérdezte Tae a kis fiúra nézve.
Kim Chen!-mondta nem túl jól,de szerencsémre értettük.
Lizát hol hagytad?4-kérddezte nevetve Kook!
Mióta érdekel téged Liza?-vágtam Kookot mellkasba.
Csak vicceltem.Saraaah!!-hallottam meg Liza hangját.
Lizaa!!-öleltem meg.Nyaaam báciiiii!!!-hallotam meg kislányom hangját miközben Le támadja Namt.
Hallom a kicsik szeretik a fiúkat és ahogy elnézem ők is őket.
De még mennyire.-mosolyodtam el.De a ti fiatok is eléggé megszerette Kookot ahogy el nézem.-mondtam miközben rájuk néztem ugyanis Kook a kis Chennel játszott.így beszélgettünk még órák hosszat,majd jött a délután ahol a két kis lurkót le ültetük a homokba és Nam már indította is a Zenét Jin meg hozta a félig verdás és fálig hercegnős tortát. Amin kettő 4-es gyertya volt. Miután meg ünnepeltük a icsiket le passzoltuk estére egy kicsit Jinnéknek,hogy most ne apa és anya legyünk hanem férj és feleség,szóval ki mentünk egy kicsit fürödni a tengerbe.
Szivem gyere egy kicsit!-mondta kook majd magához húzott.
Tudod nagyon szeretlek és szeretni és foglak ésnagyon szépen köszönöm,hogy már majdnem 13 éve ismerhetlek és,hoy mellettem voltál jóban rosszban és,hogy reménykedtél abba,hogy én nem halhattam meg.-mondta majd egy szenvedélyes csókot nyomott ajkaimra.Miután ki mentünk a vízből irtam jinnek egy üzit,hogy erre az estére övéké a két gyerkőc.
És igen megint megtörtént aminek kellett!!(nem részletezek xddd😂)
Szeretlek!-mondtam majd kookhoz bújtam jó szorosan.
Én is.-mondta és egy puszit nyomott honlokomra.
És így nyomott el az álom.Reggel arra keltem hogy...
YOU ARE READING
~szerelem Jungkookkal~ {BEFEJEZETT}
FanfictionBTS fanfiction SAJÁT,NE LOPD! Hungary Ez a sztori Sarah Blackről szól akinek egy Jeon Jungkook nevű srác jön az osztályába. Jungkook hamar a lányok kedvence lesz,de szívét csak egy lány nyerte el. Ez a lány vajon Sarah? Vagy az iskola legnépszerűbb...