Prológ

2.2K 53 2
                                    

Jessica
Dnes máme s Jakeom 17 narodeniny. Doma sme zase len my a naša pestúnka. Rodičia sú stále v práci a dokonca ani v deň našich narodenín si nenájdu na nás čas. Keď už je torta skoro zjedená a slúžky už začínajú upratovať výzdobu ozve sa kľúč v zámku. Žeby rodičia? S Jakeom sa pozrieme na seba a potom na dvere. "Deti? Prepáčte, že meškáme ale..."
"Mali ste veľa roboty a bla bla bla" povie Jake a pretočí očami. "Máme pre vás veľký darček" povie mama natešene. "Sťahujeme sa do LA" povie otec. Takto to začalo...

Jake
Po tom čo povedal otec som skoro prestal dýchať. To myslia vážne? Veď tu mame celý život. To to chcú len tak zahodiť??? Okrem toho mám tu kamarátov, školu a Meggy, moju frajerku. Nechcem toto všetko opustiť a odsťahovať sa. Aj keď je to LA. Vždy som tam chcel ísť.
Pozrel som sa šokovane na Jes. "Jes? Žiješ?" spýtam sa jej lebo len tak sedí s otvorenými ústami. "Ja len... WTF??" spýta sa šokovane. "Pripravte si veci zajtra odchádzame" povedia a zase sa vyparia. "Zajtra?!" postavím sa od stola. "To si hádam robia srandu!" celý naštvaný odídem do svojej izby.

Jessica
Jake sa vyparil a ja som hneď písala Soph, mojej najlepšej kamarátke. Musím jej všetko povedať. Pravdu povedané som celkom naštvaná že odchádzame ale aj sa celkom teším. Jake je z toho zjavne nasratý veď tu má Meggy. Ja mám len Soph a ešte pár báb s ktorými sa bavím ale inak tu nemám nikoho. Predsa len naši sú prachatí a väčšina ľudí sa so mnou kamarátilo len kvôli tomu. Kto by chcel takých kamarátov? Ja určite nie. Rýchlo som začala baliť. Zajtra odlietame až poobede tak som si dohodla ešte stretko so Soph. Nový začiatok či začiatok konca?

Evans twins {SK}Where stories live. Discover now