"Ou" povie Jake. "Povedzte nám niečo o nich" navrhne zvedavo Corbyn. "Kyle bol vždy ten kto pri mne stál. Bol mojím najlepším kamarátom" usmieva sa mama. "Chase bol ten, ktorý ma zoznámil so všetkými. Vždy medzi nami bolo niečo viac" rozpráva zasnene. "Ako ste sa spoznali?" spýtam sa s prižmúrenými očami. "Na škole. Bol prvý deň a my sme do seba pred triedou vrazili a on..." "Vylial ti kávu a obidvaja ste sa pre ňu zohli" dopoviem za mamu a ona sa na mňa prekvapene pozrie. "To je..." začne Jake. "História sa opakuje?" spýta sa nechápavo Daniel. "Aká matka taká dcéra" zasmeje sa Jack. "Kto je náš otec?" spýtam sa smerom na mamu. "Chase alebo Kyle?" doplní ma Jake. "Úprimne?" spýta sa mama. "Neviem" povie a ja sa chytím za hlavu. "Mama.." pretočím očami. "Chodila si s jedným z nich?" spýtam sa ale odpoveď už dopredu poznám. "Aj s jedným aj s druhým" povie cez zaťaté zuby. "Naraz?" spýta sa s vyvalenými očami Jake. "Bože to nie!" povie mama zhrozene. "Ale spať si spala s obidvoma v jednu dobu keďže nevieš koho sme" poviem a vyznie to horšie ako som chcela. "Prepáč..." dodám keď mama niečo nehovorí. "Neospravedlňuj sa. Je to moja chyba" chytí ma za ruku. "Nemyslela som a potom to tak dopadlo" povzdychne si. "Teraz ma napadlo" začne Jake a pozrie sa či niekto nestojí v kuchyni. "Koho je Johnny?" spýta sa zamračene. "No vlastne..." zatne mama nervózne zuby. "Stretla si sa s niektorým z tých chalanov?" spýtam sa hneď. "Áno" povzdychne si. "S Chaseom" povie nervózne. "Vie o tom?" spýtam sa a nervózne si prejdem cez vlasy. "Nie" povie mama s kamennou tvárou. "Mala by si mu to povedať" poradím jej. "Spravím to" povie a postaví sa. "Idem za Johnnym"
XXX
Sedela som na dvore a rozmýšľala nadtým či vôbec viem kto som... Celý môj život bol vlastne jedno veľké klamstvo... Môj otec nieje môj otec a vlastne ani neviem kto je ten pravý. Mama bola natom rovnako ako ja teraz a skončila úplne s iným mužom, ktorého ani nemilovala. Teraz má 3 dieťa a muž s ktorým ho má o tom mi nevie. Som totálne mimo...
"Jessie?" ozve sa za mnou hlas, ktorý ma v snoch prenasleduje už 3 roky. "Posaď sa" je jediné čo mi napadne povedať. Daniel si sadne a nastane ticho, ktoré prerušuje iba náš pravidelný dych. "Nepýtam sa ani či si v pohode pretože odpoveď poznám" povie a chytí ma za ruku. Prepletie si so mnou prsty a ja sa na naše ruky pozriem. Pasujú do seba akoby boli pre seba stvorené. "Nechápem to" pozriem sa do jeho očí, ktoré sú ako oceán. Už keď som ich videla prvýkrát stratila som sa v nich. Ani teraz to inak nieje. "To sa ani pochopiť nedá" povie stále pozerajúc do mojich očí. "Musíš len tvojej mame odpustiť. Chcela pre vás len to najlepšie. Keď Tom zistil, že nieste jeho musela to byť veľká rana. K tomu ešte to, že nemôže mať deti..." je neuveriteľné ako sa dokáže vžiť do situácie iných. Pritom stále vie čo má povedať. "Mame nič nevyčítam. Viem ako sa cíti..." poviem a ani si neuvedomím, že som tým naznačila, že som v podobnej situácii. "Ja ju zase chápem v tom, že spravila obrovské chyby ale bolo to kvôli tomu, že bola zamilovaná" povie a rukou prejde po mojom líci. Jeho dotyk je jemný a aj tak mi nabehnú zimomriavky. Pozriem sa mimo, pretože keby som pozerala do jeho očí prezradila by som mu, čo to so mnou robí. Presne to by všetko skomplikovalo. "Zamilovaní ľudia robia chyby ale nie každá sa dá napraviť" poviem a viem, že to môže pochopiť aj tak, že je to myslené naňho. "Musím zistiť kto je môj a Jakeov otec, Daniel" postavím sa aby som zo seba striasla tie pocity čo vo mne vyvoláva. "Pomôžem ti" príde ku mne a cítim ako ma jeho vôňu zase opantáva. "Ďakujem. Vážim si to" otočím sa a usmejem sa naňho. "To je to najmenšie čo môžem spraviť" povie a zase ma chytí za ruky. Usmejem sa naňho a všimnem si za ním Corbyna ako na nás cez presklené dvere do záhrady pozerá. "Mala by som ísť" zakecám to a vyberiem sa do domu. Keď otvorím dvere Corbynova tvár plná otázok sa ma hneď zmocní. "Len mi ponúkol pomoc s hľadaním odpovedí" poviem rovno na svoju obranu. "Nič ti nevyčítam" povie a ja si vydýchnem. Ďalšie problémy fakt nepotrebujem. "Rozlúčime sa a ideme do hotela?" spýtam sa pre zmenu témy. "Jasné" povie a spolu ideme za ostanými. "Chalani zajtra Vám zavolám a dohodneme sa za tú kolekciu. Čaká nás kopa práce" poviem a teším sa nato. Odreagovanie mi prospeje. "Super aspoň sa nebudeme nudiť" povie natešene Zach. "Tak zajtra" rozlúčime sa a s Corbynom nás Jake odvezie k hotelu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Evans twins {SK}
ФанфикDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...