~Výmena~

366 16 7
                                    

Faith
Rozhodla som sa kapitolu Corbyn uzavrieť. Preto hneď ako sme sa vrátili do LA tak som napísala Mattymu. Okamžite sme sa dohodli na stretnutí. "Jess!" zakričím na cez celý dom. "Áno?" nakukne do izby. "Potrebujem pomôcť s oblečením. Idem von s Mattym" povie a na jej tvári sa hneď objaví úškrn. "Ash! Červený kód!" zakričí a vo dverách sa objaví ďalšia hlava. "Ideme na vec!" vyhlásia a vbehnú mi do šatníka. Nalíčia ma a dokonca mi natočia aj vlasy. "Si krásna!" vyhlásia naraz. Pozrú sa na seba a dajú si ten ich pozdrav. "Toto si musíme odfotiť!" vyhlási Jess a ja jej zapózujem.

___________________________

ashxley

ashxley: Naše umelecké dielo 😍❤️ @itsjessicaevans 👥: @helloimfaith❤️: 50k💬:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

ashxley: Naše umelecké dielo 😍❤️ @itsjessicaevans
👥: @helloimfaith
❤️: 50k
💬:

anna.seavey: Princezná 💕😱
jonahmarais: Máte talent 😉❤️ @helloimfaith Držím palce 🥰😉
gabbieegonzalez: Krásna 🥺💞 Kto je ten šťastný? 🤔😏
oddjackk: Corbyn je na turné 🤨 S kým potom ide von? 😱 #forbyn 💔
jordan_besson: @corbynbesson Načo čakáš? 🙄🤦🏻‍♀️
seaveydaniel: Veľa šťastia @helloimfaith 😉💞 Keď ti niečo spraví podám si ho 💪😤
fallingseavey: #ripforbyn💔
ebenofficial: @cobynbesson Kradnú ti babu 😱🙄

___________________________

"Už je tuuuu" zakričí Ash od okna. "Veľa šťastia" povie Jess a objíme ma cestou k dverám okolo pliec. "Baby robíte z toho veľkú vec ale my sme len kamaráti" zasmejem sa. "Jasneee" poviedia naraz. Matty zazvoní a Ash hneď otvorí. "Ahoj" povie Matty a dá mi červenú ružu. "Ahoj a ďakujem" usmejem sa a objímem ho. "Tak sa bavteee" uškrnú sa baby. "Ďakujeme a čaute" poviem a pretočím očami. Matty im tiež zamáva a ideme spolu smer kaviareň. "Tak ako bolo na tej dovolenke?" spýta sa cestou keď si obzerám ružu od neho. "Super síce sa mi stala jedna nehoda" poviem a ukážem na ruku. "To ma mrzí ale už si v poriadku však?" spýta sa ustarane. "Áno. Je to len škrabnutie" usmejem sa. "Tak ako bolestné ťa pozývam na koktejl" usmeje sa. "To s radosťou prijímam!" vyhlásim a on ma chytí okolo pása. Nepríde mi to nepríjemné ale ani zvlášť prijemné. Cestou sa ešte rozprávame o jeho kariére, cieľoch do budúcnosti a tak. Rozprávam ale aj ja o svojich. Každú chvíľu by som mala nastúpiť aj do školy. Neteším sa tam ale nemôžem nemať ani strednú. "Dáma má prednosť" otvorí mi dvere. "Ooo aký gentleman" uškrniem sa. Sadneme si a všimnem si tie pohľady ľudí. Povzdychnem si a radšej sa venujem nápojovému lístku. Okolie sa mi celkom páči. Je to také útulné ale je tu celkom tma. Obidvaja si objednáme milkshake. "Tak mi o sebe ešte niečo povedz" navrhne mi aby reč nestála. "Tak mám 16, chodím na umeleckú školu, nedávno som zistila, že mám 3 nevlastných súrodencov a žijem v dome s Why don't we" poviem akoby to bola normálna vec. "Wow" zasmeje sa Matty. "Dosť rušný život" povie a poďakuje čašníčke keď nám donesie objednávku. "Zapózuj" poviem a odfotím ho. "Heeej" zasmeje sa. "Mám ťa označiť?" spýtam sa a on prikývne. Aj keď dosť nechápavo.

___________________________

helloimfaith

helloimfaith: Nazdravie 🥂💛👥: @mattybraps❤️: 65k💬:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

helloimfaith: Nazdravie 🥂💛
👥: @mattybraps
❤️: 65k
💬:

meme.wdw: Vravela som to 😔
#ripforbyn 💔
loren: Hrdličkyy😍❤️
ashxley: Awww🙈💞
hrvy: Prajeeem🥺💕
corbynbesson: ❤️
seaveygray: @corbynbesson To je všetko? 🙄
wdw.4_life: #ripforbyn💔
mattybrrapps: Ilyyy😱💕 #fatty
oddjackk: Plačem 💔😭 #ripforbyn

___________________________

"A vďaka mojej v úvodzovkách šikovnosti som si zlomila ruku" dopoviem jeden trapas čo sa mi stal. "Vážne?" spýta sa pomedzi smiech Matty. "Mám veľa takých príbehov, keďže som asi magnet na trapasy ale tento stojí zato" ubezpečím ho. "Zatiaľ sa mi žiadny v mojej prítomnosti nestal" povie a ja zodvihnem obočie v pohľade ala "vážne?". "A naše zoznámenie?" uškrniem sa. "Nato som úplne zabudol" začne sa smiať. "Tak ja už som doma" poviem keď po chvíli zastaneme pred domom Jess. "Bolo to super" usmejem sa. "Aj ja som sa bavil" usmeje sa. "Môžme si to niekedy zopakovať keď chceš" navrhne mi. "Budem rada" povie a on sa ku mne zohne. Najprv zaváha ale nakoniec mi dá pusu na líce. Srdce mám niekdy v krku a dlane v jednom ohni. "Si zlatá, keď sa červenáš" povie a ja sa začínam topiť ako maslo na panvici. "Mala by som ísť" poviem nervózne. "Tak ahoj" poviem a rýchlo ho objímem. "Ahoj" povie so smiechom a ja sa cestou k dverám samozrejme potknem. "Ja som ti to vravela" zakričím naňho ale neotočím sa. "Už ti verím!"

___________________________

WDW_team

imzachherron: Čauteee😂
jackaverymusic: Skupina? Vážne?
corbynbesson: Prečo WDW_team?
seaveydaniel: Náhodou dosť nápadité 😂🤔
itsjessicaevans: Vidím to tak, že tu budú samé debiliny 😂😂
official_jake_evans: Tiež si myslím ale aspoň nemusím každému písať osobitne správy💁🏼‍♂️🤔
jonahmarais: Tak preto sa tak blbo Zach usmieva do mobilu 😂🤦🏻‍♀️
imzachherron: Je tu aj Faith? 🤔
seaveydaniel: Tá je na rande 😏
jackaverymusic: S kým vlastne? 😯
ashxley: Taký zlatý chalan 😇 Vraj sa spoznali, keď bola s vami v štúdiu 😛
corbynbesson: Matty?
itsjessicaevans: Ánoooo už sú nazad a objímajú sa pred domom😍 Sú takí zlatííí❤️
imzachherron: *Corbyn hodil mobil o stenu* 😂😂
jackaverymusic: *Začal po ňom ešte dupať* 😂😂😂
seaveydaniel: Rip mobil ⚰️📱
corbynbesson: Robí Vám to dobre?
official_jake_evans: Neber mi hlášky! 😂🙄
helloimfaith: Ahojteeee😱👋🏻
seaveydaniel: Ako bolooo?? 🤭
imzachherron: Pochváľ sa 😏
helloimfaith: Bolo to len kamarátske stretnutie 🙈
itsjessicaevans: Vieš komu hovor 😚
jackaverymusic: *Faith sa začervená* 🤪☺️
ashxley: Z kade vieš? Čo si tu? 🤨😦
___________________________

Jessica
Rozmýšľala som, či naozaj Corbyn k Faith niečo cíti. Keby áno potešila by som sa, že má šancu byť šťastný ale vedela som, že ku mne ešte niečo cíti. Nevedela som či aj ja k nemu. Mám ho rada veď je to môj najlepší kamarát. Môžem mu povedať úplne všetko. "Jess?" spýta sa Ash. "Áno?" ozvem sa z obývačky. "Máme problém" povie s vážnym výrazom. "Čo sa stalo?" spýtam sa vystrašene. "Vieš tie testy..." začne a vo mne stuhne krv. "Čo s nimi?" spýtam sa potichu. "Oni ich vymenili"

Evans twins {SK}Место, где живут истории. Откройте их для себя