~Dokáž to~

328 15 3
                                    

Faith

corbynbesson: Dobré ráno 👋🏻
helloimfaith: Corbyn zabijem ťa! Sú 3 v noci 🙄
corbynbesson: Prepáč 😬 To ten časový posun 😐
helloimfaith: Teraz keď si ma už zobudil tak to je jedno 🥱 Čo si chcel?
corbynbesson: Len som chcel vedieť ako sa máš 🙈
helloimfaith: Unavene a myslela som si, že máš rozbitý mobil 😂
corbynbesson: Prečo? 🤔
helloimfaith: Chalani písali do skupiny 😅
corbynbesson: Robili si srandu...
helloimfaith: Neznieš veľmi presvedčivo 😐
corbynbesson: Nechcem aby ti niekto ublížil 🙈
helloimfaith: Viem sa o seba postarať
corbynbesson: Nespochybňujem tvoj úsudok len sa o teba bojím...
helloimfaith: Viem ale nemáš sa prečo
corbynbesson: Faith proste lem nechcem aby sa ti niečo stalo.... Nebuď hneď taká
helloimfaith: Keby si sa o mňa toľko bál nenechal by si ma sám
corbynbesson: Keby to šlo ostal by som s tebou...
helloimfaith: Nehovorím o tom kde si teraz ale o tom, že si odišiel s Jess s a nechal ma samú
corbynbesson: Poprosila ma... Potrebovala pomoc
helloimfaith: Nikdy jej nepovieš nie a v tom je problém
corbynbesson: Sme najlepší kamaráti.... Prečo by som jej mal povedať nie?
helloimfaith: Corbyn sám vieš, že to nieje o kamarátstve.... Je to o tom, že ju stále miluješ
corbynbesson: Milujem Jess ale ako kamarátku... Bude mať dieťa s Danielom a ten je tiež jeden z mojich najlepších kamarátov..... Neni v tom nič viac
helloimfaith: Keď si si taký istý... Dokáž to
corbynbesson: Keď sa vrátim... Dokážem ti to

___________________________

helloimfaith

helloimfaith: I need you in my life like limelight

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

helloimfaith: I need you in my life like limelight. Wherever I go I'm taking you 💚💡
👥: @itsjessicaevans @ashxley
❤️: 85k
💬: komentáre boli zrušené

___________________________

"Faith!" ozve sa zdola. "Áno?!" odkričím späť. "Poď dole!" zakričí Jess a ja sa s povzdychnutím poslúchnem. "Áno?" spýtam sa keď prídem do obývačky kde spolu s Ash, Tobbym a Johnnym sedia. "Ozval sa tvoj otec" povie s nečitateľným pohľadom. "A?" reagujem ľahostajne. "Chce sa vrátiť späť do Orlanda. Aj s tebou..." povie a uhne pohľadom. "Nie" pokrútim hlavou. "Áno" povie a ja sa sarkasticky zasmejem. "Čo už ho tvoja mama omrzela?" pretočím očami. "Asi" povie a odíde do kuchyne. "Tak to ani náhodou. Ide sa hrať na otca? Po tom všetkom?!" vybuchnem. "Dajme tomu čas. Oni sa zase udobria" snaží sa to zachrániť Ash. "Myslím, žeby bolo pre mamu lepšie keby nie" príde naspäť Jess. "Myslím, žeby ti vyhovovalo keby som odišla" zautočím na ňu. "O čo ti ide, Faith?" spýta sa s prižmúrenými očami. "Mohla by si ďalej pokračovať so svojom milostnom trojuholníku" pretočím očami a Ash sa pozerá raz na mňa raz na Jess. Jess si odfrkne. "Čo ťa je do môjho života?" vráti mi úder. "To, že ťaháš Corbyna za nos! Nezaslúži si to" braním ho. "Čo ty o tom môžeš vedieť?! Hm?!" dôjdu jej slová. "To, že mi ho je ľúto a vidím ako sa trápi" poviem ľútostivo. "Ale sú to tvoje sračky. Si ako tvoja matka. Tiež ťahala obidvoch chlapov za nos a nakoniec skončila s tretím, ktorému celé roky klamala" odfrknem si. "Ale vieš čo? Keby si naozaj Corbyna milovala necháš ho aby bol šťastný! Aj keby to nemalo byť s tebou! Lenže ty si nato až veľmi sebecká!" vykfivim jej a vybehnem hore. Pobalím si veci a vybehnem z domu. Počujem za sebou krik lenže to som už dávno preč.

Jake
Byť sám v takom veľkom domu neni žiadna sranda. Sedel som v obývačke a rozmýšľal nad všetkými mojimi problémami. Jack, Zach, moji rodičia,.... Hlavou mi prechádzalo toľko myšlienok až mi bolo z toho zle. Zachránil ma ale zvonček. Vyskočil som na nohy a šiel otvoriť. "Faith?" spýtam sa blondínky pred mojimi dverami. "Môžem u teba na pár dní zostať?" spýta sa potichu. "Jasné. Poď ďalej" pustím ju dnu. "Čo sa stalo?" spýtam sa jej keď si sadneme v obývačke. "Pohádala som sa s Jess" povie nervózne. "Poď sem" vtiahnem ju do objatia, keď vidím, že jej to je naozaj ľúto. "Nemyslela som si, že keď jej poviem, čo si naozaj myslím tak...." hlas sa jej zlomí. "Jess je síce komplikovaná ale jedna z jej najlepších vlastností je odpúšťať" povzbudím ju. "Ale všetko čo som jej povedala bola pravda. Určite si to myslíte aj vy ostatní. Nikto sa ale neodvážil povedať jej to" hlas sa jej nálada zmení. "Faith jej problémy sú JEJ problémy"

___________________________

jackaverymusic: Jake?
official_jake_evans: Jack?
jackaverymusic: Chýbaš mi....
official_jake_evans: Jack toto nemôže pokračovať.... Ubližujeme tým veľa ľuďom...
jackaverymusic: Tebe sa to nepáči? Minule to tak nevyzeralo....
official_jake_evans: Nie žeby sa mi to nepáčilo ale neni to správne
jackaverymusic: Myslíš kvôli Zachovi?
official_jake_evans: Myslím kvôli tomu, že máš rodinu... Ja a Zach teraz tiež nemáme najlepšie obdobie ale záleží mi na ňom
jackaverymusic: Ale už to medzi nami nikdy nebude ako predtým...
official_jake_evans: Stále to bude lepšie ako zničiť tvoj vzťah s Gabbie a môj so Zachom
jackaverymusic: Vy Evansovci máte v rodine radšej trápiť seba ako ostatných
official_jake_evans: Stále je to lepšie ako byť ten, čo zničil život malému dieťaťu
jackaverymusic: Nikdy ale nato čo sa stalo nezabudnem
official_jake_evans: Ver mi, že ani ja ale už sa to nesmie zopakovať....

___________________________

Jessica
"Je vidno, že ste sestry" povie Ash tesne po tom, čo Faith odíde. "Ani som jej to nestihla povedať" povzdychnem si. "Jake to už vie?" spýta sa smutne. "Ako mám svojmu bratovi povedať, že to je zase inak? Že vlastne jeho otec je Kyle a môj Chase" rozhadzujem hystericky rukami. "Tiež má 2 nevlastných súrodencov, nie? Kyle má ešte deti" rozmýšľa nahlas. "Áno. Syna a dcéru. Chalan je asi o rok mladší ako Faith. Dievča je ešte malé" prikývnem. "Tak potom? Ste jedna veľká rodina" usmeje sa povzbudivo Ash. "Taká Addams family" pretočím očami. Ash to ale príde vtipné tak sa začne smiať. "Podľa teba mala Faith pravdu?" zmením tému. "Jess... Niesom na nikoho strane. Nechcem sa miešať do vašich hádok. Mala by si sa ale nad všetkým poriadne zamyslieť" usmeje sa a povzbudivo mi stlačí ruku. "Teraz sa milý môj Tobby ideme napapať" zodvihne svojho syna na ruky. "O tri dni ideme pozrieť ocka. Budeme ho vidieť v akcii" zasmeje sa Ash a Tobby začne tlieskať. "Ideš s nami však?" spýta sa a otočí sa aj s Tobbym na rukách na mňa. "Nemám veľmi, čo robiť a keď mi odídete aj vy asi sa zbláznim" usmejem sa. "Vezmeme aj Gabbie s Lav a bude to dámska jazda!"

Evans twins {SK}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant