Faith
Pozriem sa na Corbyna, ktorý ale len hľadí do zeme. "Jasné" usmejem sa na Mattyho. "Okej. Tak mi daj tvoje telefónne číslo" povie a podá mi mobil. Vymeníme si číslo a aj IG. "V pohode chalan" povie Corbyn, keď sa rozlúčime s Mattym. "Vyzerá milo" prikývnem ale príde mi to ako trápna situácia. "Už ste skončili?" spýtam sa Corbyna a keď sa naše ruky obtrú zase mnou prejde tá vlna elektriny. Pošúcham si to miesto a Corbyn sa na mňa divne pozrie. "O chvíľu" povie a ja cítim to napätie medzi nami. "Čo sa deje?" spýtam sa smutne. "Nič nič" povie a vojde naspäť do tej miestnosti. Ja ostanem na chodbe a nechápem čo sa práve stalo....XXX
Jessica
Hrala som sa v spálni u Jakea s Johnnym, keď mi do izby vtrhol Corbyn. "Môžeš na chvíľu?" spýta sa a vidno, že ho niečo vyviedlo z miery. "Jasné" poviem a pošlem Johnnyho za chalanmi, keďže asi práve všetci prišli. Zavriem za ním dvere a sadnem si ku Corbynovi na posteľ. "Čo sa deje?" spýtam sa, keď je ešte stále ticho. "Som zmätený" chytí sa za hlavu. "Z čoho?" spýtam sa aj keď mám tušenie. "Písala mi Christina..." povie a ja sa naňho prekvapene pozrie. "Chce skočiť na kávu alebo tak..." pozrie na mňa s uboleným pohľadom. Presuniem sa k nemu bližšie a objímem ho. "Bude to v pohode uvidíš. Ale prečo si z toho zmätený?" hladkám ho po chrbte. "Keď sme sa rozišli... Bolo to preto lebo som chcel byť s tebou veď vieš..." začne mi vysvetľovať. Prikývnem. "Ale teraz spolu niesme a ja neverím či k nej ešte niečo necítim... Vlastne mám pocit, že cítim niečo k viacerým osobám" splieta jedno cez druhé. "Tak to máš v tom teda riadny zmätok" povzdychnem si. "Nejaká rada?" pozrie sa mi zase do očí. "Daniel mi spomínal, že dostal od rodičov na narodky poukaz na týždeň do nejakého hotela. Mohli by ste tam skočiť" myknem plecami. "Ale on tam chce ísť s tebou" namieta Corby. "Nemôžem ísť. Mám veľa práce s Johnnym a firmou. Ty to ale naozaj potrebuješ" usmejem sa naňho. "Ďakujem, Jessie" povie a objíme ma. Dá mi aj pusu na líce a potom už musíme ísť za chalanmi.Jake
Situácia s matkou a Chaseom ma veľmi naštvala. Rozhodol som sa ísť tam znovu. Už som stál pred domom a chystal sa vystúpiť ale zazvonil mi mobil. "Prosím?" spýtam sa nie veľmi milo. "Zdravím. Volám správne Jakeovi Evansovi?" spýta sa mužský hlas na druhej strane. "Áno. Kto volá?" spýtam sa prekvapene. "Tu Kyle O'Brien, tvoj možný otec" predstaví sa mi chlap, ktorého boli Daniel a Jess navštíviť. "Čo potrebuješ?" spýtam sa prekvapene. "Chcel by som podstúpiť testy otcovstva" povie a mne skoro zabehne. "Neviem či to bude potrebné. Totiž matka nám už oznámila, že si je istá, že je to Chase" vysvetlím mu. "Tak to si určite rada obháji svoje tvrdenie" povie a ja s ním nemôžem nič iné ako súhlasiť. "Akurát som pred jej domom. Oznámim jej to. Prídeš teda do LA?" spýtam sa ho, keďže nebýva veľmi blízko. "V poriadku" povie a ja mu povie adresu aj potrebné inštrukcie. Potom vystúpim z auta a namierim si to k mame. Zazvonim ale zase nič. Tentokrát mi neotvorí ani Johnny, ktorý je u nás. Napadne ma, že mama to v NY robila tak, že keď si zabudla kľúče dala ich pod rohožku. Pozriem sa teda pod ňu a na moje prekvapenie tam ten kľúč naozaj je. Otvorím dvere a nahliadnem dnu. Nič podozrivé tu nieje. Ale niesú tu ani žiadne známky života. Pomaly sa preplížim do kuchyne. Ozve sa buchot ale mám pocit, že to nieje ani mama ani Chase. Vezmem nôž z kuchynskej linky. Prejdem za zdrojom hluku a zbadám osobu v čiernom. Má na hlave kapucňu. Skočím na ňu zozadu a zvalíme sa na zem. Dám jej nôž pod krk a až vtedy zistím, že to je Faith. "Faith? Čo tu robíš?" spýtam sa prekvapene. "Chcela som sa porozprávať s otcom. Zlezieš zo mňa prosím?" spýta sa priškrteným hlasom. "Ježiš, prepáč" poviem a zleziem z nej. "Nemusím sa ťa pýtať, čo tu robíš ty" povie a napraví si oblečenie. "Chcel som mame oznámiť, že som sa s ďalším možným otcom dohodol na testoch otcovstva" vysvetlím. "Takže môj otec nakoniec nemusí byť aj váš?" spýta sa prekvapene. "Je to možné" priznám zamyslene. "Tak ako vidíš.... Nikto tu nieje" povie Faith a mykne plecami. "Veď ich to neminie, neboj" poviem a spolu opustíme dom.Keď prídeme k nám domov je tu len Zach, Johnny, Jess a Daniel. "Čaute" povieme s Faith a obidvaja sa hodíme na gauč. "Tak čo? Boli ste úspešní?" spýta sa Zachy a hneď sa ku mne presunie. "Nikto nikde" povie Faith za mňa s pohľadom do mobilu. "Volal si Kyle" poviem smerom na Jess. "Chce testy otcovstva" dodám a Jess sa na mňa prekvapene pozrie. "Mama ale tvrdí, že Chase je náš otec" oponuje mi. "Čo mama tvrdí už nieje také isté ako dakedy" poviem a moja sestra mi nemôže dať nič iné ako za pravdu. "Okrem toho som chalanom navrhla, žeby skočili na dovolenku. Chceš ísť aj ty?" spýta sa ma pre zmenu témy. "Počkaj nieje to tá na ktorú ste mali ísť vy dvaja?" spýtam sa jej a Daniela. "Je ale ja mám veľa práce a chalani si to pred turné zaslúžia" usmeje sa na Daniela a ten jej dá pusu na líce. "Nepotrebuješ pomoc s firmou?" spýta sa jej neisto. "Zvládla som to doteraz takže na tých 5 dní to dám tiež" mávne rokou a ja sa usmejem ja Zachyho, ktorý celý čas čaká len kým nato kývnem. "Tak dobre ale budeš mi podávať hlásenie a zavoláš Gabbie alebo Ash aby ti pomohli s Johnnym" prikážem Jess so zdvihnutým obočím. "Rozkaz, kapitán" zasmeje sa a zasalutuje. "Počkať a aké turné?" spýtam sa šokovane. "Chcel som ti to povedať už skôr..."
ESTÁS LEYENDO
Evans twins {SK}
FanficDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...