Blížime sa k 4k videní 😍 Ste úžasní❤️ Ďakujem za každý jeden komentár, veľmi ma potešil a samozrejme aj vote💞💕 Môjmu spoluautorovi sa veľmi nepáči zanedbávanie ostatných kníh, ktoré píšeme ale mne sa páči ako ste sa vžili do tohto príbehu a tak budem vydávať časti čo najčastejšie 💓😍 Užite si časť ♥️
__________________________
Jessica
"Jess?" preberie ma zo zamyslenia Leo. "Áno?" spýtam sa neprítomne. "Muselo sa udiať niečo vážne keď si tak mimo" povie Charlie a mihom oka sa na mňa pozrie. "Vlastne áno" prikývnem. "Neboj sa. Vyrozprávaš sa a bude ti lepšie" usmeje sa a zastaví auto. "Kde to sme?" spýtam sa a pritiahnem si jeho bundu bližšie k sebe. Je mi naozaj zima. "Aj my tu máme zajtra koncert. Sme pred hotelom" povie a mňa zamrazí. Začínam neznášať slovo hotel. Vystúpia ale so mnou to ani nehne. "Ideš?" otvoria sa dvere na mojej strane a mnou trhne. Prikývnem a Leo mi pomôže vystúpiť. Dlho sa ale na nohách neudržím. "Si celá ľadová a trasieš sa" povie Leo, keď ma stále drží. Nehovor! "Je mi naozaj zima" poviem a prisahám, že som mala pocit, že mrznem zaživa. "No poď" povie Charlie a vezme ma na ruky. V tej chvíli mi bolo jedno kde som, kto ma nesie alebo kam. Proste som sa oprela o jeho rameno a ponorila sa do tmy."Je podchladená" ozve sa mužský hlas. "Udržujte ju v teple a nech má dostatok teplých tekutín" dodá. "Ďakujeme, pán doktor" ozve sa mne povedomí hlas. "Nemáte začo" povie a jeho kroky sa začnú vzďaľovať. "Vyprevadím vás" ozve sa a ja začnem pomaly otvárať oči. Viečka som strašne ťažké ale po viacerých pokusoch to dokážem. "Prebúdza sa" ozve sa ďalšia osoba v miestnosti. "Mali by sme napísať chalanom" ozve sa naliehavo. "Charlie? Leo?" spýtam sa chrapľavým hlasom. Koľko som bola mimo? "To je v pohode, Jess. Len kľudne lež" pritiahne na mňa Charlie tuhšie deku. "Čo sa stalo?" spýtam sa a chytím sa za ruku. Ja mám infúziu? "Si podchladená ale budeš v poriadku" ubezpečí ma Leo. "Kto ma prezliekol?" spýtam sa keď si všimnem, že mám na sebe iné oblečenie. "Neboj sa. Nepozerali sme sa" zasmeje sa Charlie. "Jess? Ty si tehotná?" spýta sa Leo po chvíli. "Áno. Prečo? Je v poriadku však?" reagujem vyľakane. "Áno. Jasné" prekývnu. "Však ste nikomu nič nepovedali? Hlavne nie chalanom" poviem bojazlivo. "Báli sme sa o teba ale nie. Zatiaľ nie" pokrúti hlavou Charlie. "Vďaka bohu. Viete aký by to bol prúser?" pretočím očami. Pousmejú sa a ja si povzdychnem. "Koho to je?" spýtam sa a ukážem na naozaj peknú mikinu. "Moje" zasmeje sa Leo. "Tak to už nazad nedostaneš" vyplazím naňho jazyk. "Stará dobrá Jess je späť"
"Jess... Oni už určite umierajú od strachu!" nalieha Charlie. "Ešte nám sem príde FBI" dodá Leo vedľa mňa. "Dobre dobre tak im napíš" mávnem nakoniec rukou. "Ale schytáš to ty" dodám s úškrnom. "To mi je jasné" pretočí pobavene očami Charlie a dá si telefón k uchu. Odíde do vedľajšej miestnosti a ja s Leom tu ostaneme sami. "Tak a teraz mi môžeš povedať, čo sa stalo" otočí sa na mňa. "Naozaj to chceš vedieť?" spýtam sa s nadvihnutým obočím. "Všetko" povie s úsmevom. Tak som mu povedala všetko. Od začiatku ako som chalanov spoznala až po to, čo sa stalo dnes. Samozrejme nejaký tajné veci som vynechala ale podstatu to aj tak malo. "Wow" povie Leo zmätene. "Španielska telenovela" zasmeje sa nakoniec. "To som vedela aj sama, Devries" pretočím očami ale aj tak sa s ním zasmejem. "Nejaká rada?" dodám keď sa ukľudníme. "Podľa toho čo som počul.... S Danielom ste si sudení. Aj keď to tak možno nevyzerá a sklamal ťa. Proste už od vašeho prvého stretnutia je vidieť, že máte byť spolu. Aj keď nevieš koho ten krpec je tak či tak mu bude Daniel dobrým otcom. Corbyn má síce niečo do seba ale myslím, že Daniel je ten pravý" povie Leo verdikt. "Ja som jednoznačne tím Corbyn" vyjde Charlie zpoza dverí. "Daniel ťa sklamal a Corbyn stál vždy pri tebe. Stále keď si potrebovala bol tu pre teba. To vaše večné doťahovanie bol prejav lásky už od začiatku" povie zasnene. "Tak vy ste mi nepomohli, chalani" poviem a s povzdychnutím sa hodím o posteľ. "Sú u o 15 minút" dodá Charlie a ja si dám vankúš na hlavu. "Najrýchlejší spôsob samovraždy?" spýtam sa do vankúša. "To dáš" povie Leo a vezme mi vankúš. "Tebe sa to ľahko hovorí, Devries" zavrčím naňho. "Rada voláš druhých ľudí priezviskom?" spýta sa Charlie. "To ja z lásky, Lenehan" uškrniem sa naňho. "To nám je jasné"
XXX
"Sú tu!" zakričí Charlie. "Pohrebná služba?" priložím si mobil k uchu. Keď uvidím Zachove rozstrapatené vlasy vo dverách ešte viac ma strasie. "Áno. Dalo by sa teraz? Spopolniť, prosím" hovorím do telefónu. "Jess" pretočí vedľa mňa Leo očami. Vezme mi telefón a ja naňho zazriem. "Bol milý! A dal mi dobrú cenu" zamračím sa ako malé dieťa. "Veď ti nič neni" vyhlási Zach keď ma uvidí. "Aj ja ťa zdravím, Herron. Nie ešte stále žijem! Pre tvoje nešťastie" odfrknem si. "Ale, Evans. Veď by mi zlomilo srdce keby sa ti niečo stalo" povie a naznačí zlomené srdce. "Jasné" pretočím očami a to už do izby vbehne hurikán Daniel. "Si celá? Nič ťa nebolí? Nemám niekoho zavolať?" začne mi dávať milión otázok a Leo vedľa mňa iba vyvaľuje oči. "Daniel, Daniel, Daniel,.." vezme ho odomňa Charlie. "Kľud" povie a chytí ho za plecia. "Opakujem ti ešteraz! Bol tu lekár. Prezrel ju. Je v poriadku. Ukľudni sa" zdôrazní každú vetu. Daniel sa zhlboka nadýchne a naše pohľady sa stretnú. "Dobre" povie nakoniec. Do izby nabehnú Jack a Jonah. "Žije!" vyhlási Jack. "Nie, Avery. Nemusíš sa obťažovať s kúpou kvetov na môj hrob!" usmejem sa ironicky. "Ešteže tak! Bolo by to druhé!" zasmeje sa Jack a príde ma objať. "Báli sme sa o teba" povie Jonah a tiež sa objíme. "Otravná burina nikdy nevyhynie!" zahlásim a oni len pretočia očami. "Ako je na tom náš krpec?" spýta sa Zach. "Vyzerá v poriadku" usmejem sa a chytím sa za brucho. "Mrzí nás to, že si utiekla" začne Zach a niekto z chalanov ho kopne. "Au!" vyhlási a chytí sa za nohu. "To nemusí" poviem potichu. "Kde je vlastne Corbyn?"
Ste tím Corbyn alebo tím Daniel? Napíšte to dolu do komentárov ♥️
BINABASA MO ANG
Evans twins {SK}
FanfictionDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...