~Bezvedomie & využívanie~

286 17 13
                                    

Nakoniec som sa rozhodla spraviť interview s postavami keďže to tu ešte nebolo 😉☺️ Do komentárov mi píšte otázky na ktorúkoľvek postavu v knihe a nebojte sa napíšte ich koľko len chcete 🤩😁 Podľa toho koľko otázok bude a ako ich napíšete tak vyjde aj interview 😚💞

- Jenny 🤚🏻😘
__________________________

Faith
Jake je v nemocnici. Úder do brucha mu spôsobil vnútorné krvácanie a tak musel ísť rovno na operáciu. Všetci sú ako na ihlách lebo nikto z nás ešte stále o jeho stave nič nevie. Jedine to, čo nám povedali záchranári, keď ho odviezli na sálu. "Bude v poriadku nebojte sa" snaží sa zmierniť náš strach Corbyn. "Mal problémy už od malička. Keď sme boli malý bol stále v nemocnici. Dúfam, že toto nemá nič s tým spoločné" povie Jess a potiahne nosom. "Bude v pohode, Jess. Neboj" pohladkám ju po chrbte. "Skúsim niečo zistiť" povie Danny a odíde na recepciu. "Je to moja vina" poviem načo sa hneď na mňa všetky pohľady otočia. "Nieje veď Harvey ho buchol do brucha" pokrúti hlavou Zach, ktorý sedí schúlený na stoličke. "Keby som ho nevyprovokovala tak by sa nič z tohto nestalo" poviem ale nikto nestihne nejako reagovať keďže Daniel sa vráti aj so správami o Jakeovom stave. "Pred chvíľou sa skončila operácia a vyzerá to dobre" vydýchne si Danny tak ako aj my všetci. "Je ešte v umelom spánku ale zajtra ho môžme prísť pozrieť" povie ale Zach okamžite vyskočí na nohy. "Žiadne také! Idem tam hneď teraz" povie a rozbehne sa za najbližším doktorom. Vidíme ako sa s ním chvíľu doťahuje ale po chvíli naňho kývne a spolu odídu. "Wow" povieme s Jess naraz. Usmejeme sa na seba ale hneď sa rozbehneme za Zachom a doktorom. "Dobre môžte ho na chvíľu pozrieť ale potichu" povie doktor a odíde. Zach sa hneď nahrnie do izby ale keď uvidí Jakea tak zamrzne v pohybe. Keď ho zbadám ja tiež mi nieje všetko jedno. Vidieť Jakea tak bez živote len bledého ako stena ležiaceho na posteli napojeného na kadejaké prístroje.... "Pane bože" prikryje si Jess rukou ústa od šoku. "Jakie...." počujem ako Zachovi vyšlo z úst potichu. Tuším som to počula len ja ale všetci vedia, že ho Zach stále miluje. Jess začnú stekať po tvári slzy a Corbyn si ju hneď stiahne k sebe. Z chodby počujeme hluk a vo dverách sa zrazu zjaví zadýchaný Harvey. "Jake, bro.... Ou" vyjde z neho ale než stihne hocikto z nás reagovať tak sa naňho Zach vrhne. "Kvôli tebe skončil takto! Prisahám, že keď sa mi dostaneš do rúk tak skončíš horšie! Ty jeden...." chytí ho Zach pod krk a stihne mu jednu uvaliť než ho Corbyn s Danielom od neho dostanú. Harvey sa len chytí za peru, ktorú má znovu rozbitú a utrie si krv. Potom sa uchechtne a pozrie na nás. "Vážne, Zachary? Myslíš, že to ja by som svojmu najlepšiemu kamarátovi takto ublížil?" spýta sa a ja o tom tiež začnem pochybovať. Jake je jediné, čo Harvey má. Neublížil by mu... "Ale to by znamenalo..." pozriem sa na Daniela. Ten uhne pohľadom. "Danny...." povie Jess zlomeným hlasom. "Bolo to uprostred bitky.... Bol som taký rozčúlený, že som nevnímal koho udriem...." začne Danny koktať. "Jasné! Jemu to teraz odpustíte ale mňa by ste dobre, že zabili" odfrkne si Harvey a oprie sa o dvere. "Nebolo to úmyselné" zastanem sa Dannyho. "Ale tvoje reči boli!" zazriem na Harveyho. "Faith má pravdu" podporí ma Corbyn a ja mu poďakujem úprimným úsmevom. "Ale stále je Jake v takomto stave" prehrabne si Zach frustrovane vlasy. "Zajtra to bude zase starý dobrý Jake" povzbudí nás Corbyn a dá Jess pusu do vlasov. Každému je jasné, že to robí kvôli Harveymu ale nikto sa nadtým nepozastavuje.

Jake
Nebol som pripravený vrátiť sa medzi živých. Nebol som pripravený pozrieť sa do očí mojej sestry, ktorej som toľko ublížil. Môjmu bývalému, ktorého stále v hĺbke duše milujem. Mojim kamarátom, teda ak nimi stále sú. Bol som tak unavený a zmätený. Stále mi hlavou blúdi jedna otázka. Oplatí sa bojovať za vopred prehratý boj? Viem, že Zach by to chcel skúsiť znova ale ja sa nato necítim. Znovu mu ublížiť už nedokážem. Niesom ten typ, ktorý chce rodinu a viazať sa. Nedokážem sa každé ráno prebúdzať do stereotypu. Chcem žiť ale viem, že Zach chce rodinný život. Musím pokračovať o tom v čom doteraz. Odplašiť ho aj keby to malo byť kruté.

Pomaly som otvoril oči a obzrel sa. "Jake?" ozve sa hlas mojej sestry. "Som späť!" vyhlásim chrapľavo. "Vitaj" povie skupinka čakajúca na moje prebudenie. "Au" poviem, keď sa pokúšam posadiť. "Operovali ťa" povie Harvey a ja odkryjem paplón. Vyhrniem si nemocničnú košeľu a nájdem na svojom bruchu pekne veľkú ranu. "S týmto na teba baby budú riadne letieť" usmeje sa Harvey a dáme si svoj pozdrav. "Vravel som Vám, že starý Jake sa vráti" ozve sa Corbyn a ja si všimnem vyčítajúcich pohľadov. "Ľudia! Prečo tie pretiahnuté tváre? Otravná burina nikdy nevyhynie" uškrniem sa a všimnem si Zachom ublížený pohľad. Jedna časť mňa ho chce objať a utešiť. Tá druhá mi dohovára, že presne toto je môj plán. "Za pár dní budem ako nový. Ďakujem za vašu starosť" poviem a pár z nich sa usmeje. "Trošku sa nám to zvrtlo"

Jessica
"Vedieš môjho brata zlou cestou" poviem Harveymu pri bufete. Sme tu len my keďže ostatní ostali pri Jakeovi. "Je diskutabilné kto vedie koho zlou cestou" povie s falošným zamyslením. "Nebol takýto kým ťa nespoznal" preložím si ruky cez seba a on sa zasmeje. "Že nebol? Zle poznáš svojho brata, Jessica" pokrúti pobavene hlavou. "Bol presne takýto. Len sa hral na správneho kvôli tebe. Teraz máš rodinu a on môže konečne začať žiť tak ako on chce" povie Harvey a mňa to trošku raní. Žeby som naozaj nepoznala svojho brata? Robí ho toto šťastným? To je vylúčené! Videla som ho šťastného, keď..... Vlastne... Bol niekedy on šťastný? Čo potom tie mesiace, čo chodil so Zachom? Bol šťastný alebo ho len využíval? V hlave sa mi vytvorilo toľko nezodpovedaných otázok až ma z toho rozbolela. Čo keď má Harvey pravdu?

Evans twins {SK}Место, где живут истории. Откройте их для себя