Jake
Celý čas čo som bol s chalanmi a mojou sestrou som bol zmätený. Nevedel som to čo sa stalo dostať z hlavy. Som buchnutý do Zacha??!! To nedáva zmysel! Veď som mal milión frajeriek.... Je síce pravda, že keď sa mi páčia chalani aj baby môžem byť bisexuál ale aj tak to neni možné. Pozrel som sa na Zacha, ktorý sa práve na niečom smial spolu s Jackom. To ako sa k sebe celý čas chovajú agggrrr!Žiarliš?
Čo sa staráš?!
Takže ánoooo!!!
Daj mi pokoj!"Jake si okej?" spýta sa dôvod môjho trápenia. "Čo?... Nie... Vlastne áno!" poviem zmätene. "Kámo ty si riadne mimo" zasmeje sa a ja sa začnem červenať. "Poď ideme za ostanými" povie a pobúcha ma po chrbte načo mi hneď nabehnú zimomriavky.
Jess
Šli sme s chalanmi do ZOO. Jake nejako zaostával a tak som chcela ísť za ním. Ale Zach ma predbehol a hneď ako k môjmu bratovi prišiel som zbadala, že Jake znervóznel. Nechápala som to. Vždy je taký pohodár a naraz ho vykoľají jeden chalan? Toto mi nejak na Jakea nesedí. Snáď sa začal aj červenať?! Musím sa s ním o tom porozprávať.()()()()()()()
Po ZOO sme šli do reštiky sa najesť. Problém ale bol v sedení keďže nás je 7. "Tak si niekto sadne vedľa" mykla som precami. Corbyn, Jonah, Jack a Daniel si už sadli. Daniel pobúchal po mieste vedľa seba. Sadla som si k nemu a Zach spolu s Jakeom ostali stáť. "Poď Jake" zavelí Zach a Jake za ním ide poslušne ako psík. Som zvedavá čo sa stane!
Jake
Celý čas som bol nervózny tak, že som skoro nič nezjedol. Zach celý čas rozprával a jediné čo mi ostalo bolo prikyvovanie. "Čo ty? Máš v NY dáku babu?" spýta sa zrazu. "Mal som ale rozišli sme sa" povie a ďalej sa prehrabujem v šaláte. "To mi je ľúto" poľutuje ma. "V pohode aj tak nám to neklapalo" prečo som to povedal? Veď to neni pravda! "A ty?" spýtam sa. "No vlastne sa mi niekto páči..." prizná sa. Určite Jack! "A kde je problém?" spýtam sa zvedavo. "Je to jednostranné" povie smutne. "Odkiaľ to vieš?" vypytujem sa ďalej. "Má priateľku..ľa" zakokce sa. Mne je jasné, že hovorí o Jackovi.... "Tak to mi je ľúto" poľutujem ho teraz ja. "Máme to ťažké" usmeje sa."Veľa si toho nezjedol" zasmeje sa Jack po chvíli. "Niesom hladný" poviem jednoducho. "Jedol si vôbec dnes niečo?" spýta sa a zamračí sa. "Ehm... nie" poškrabem sa za krkom. "Jake mal by si jesť veď si ako papek" povie ustarostene. Prečo sa o mna tak zaujíma? "Veď vyzerám hrozne. Nevidíš?" poviem a ukážem na seba. "Ale netrep" mávne rukou. "Veď si..." nedokončí lebo prídu ostatní, že ideme preč. "No poďte vy dvaja" povie Jess. "Zach čo sa tak červenáš?" spýta sa Zacha. "Ale kde už" zasmeje sa. "Zacharyyy" povie a začne ho štekliť. Neskôr sa vonku začnú naháňať. "Jessicaaaa" začne ju naháňať keď mu ukradne mobil. "No čo to máš na tej tapete? Ejhaaaaa" povie prezerajúc si jeho mobil. Ktovie čo tam má... Hmmm... "Jessicaaa vráť mi už ten mobiiiil!" zaskučí Zach. "Čo zatooooo" povie Jessie ktorá sa schováva za Danielom. "Hocičo" povie Zach unavene. "Povieš mi v súkromí jednu vec" povie Jess vážnejším hlasom. "Dobre" povie a idú nabok. Dúfam, že mi to Jess potom povie. Som dosť zvedavý....
Jessica
"Zach viem, že sa poznáme krátko ale myslím si, že sám vieš, že mi môžeš veriť však?" spýtam sa ho, keď odíde z dohľadu ostatných. "Áno" povie jednoducho. "Viem ako sa správaš k Jackovi. Niesom slepá. Zach k nemu cítiš niečo viac ako k ostatným?" spýtam sa narovinu. Povzdychne si. "Doteraz sa mi to darilo perfektne skrývať ale ako si prišla ty..... Prosím len to chalanom nepovedz!" reaguje okamžite. "Jasné, je na tebe ako im to povieš" chytím ho za ruku. "Vieš Jack a ja sme si blízky a ja som to nedávno začal brať inak.... Viem, že ma Gabbie a ja som len jeho kamarát a preto si nerobím zbytočné nádeje" vysvetlí mi. "Pozri veď je veľa iných, ktorý by za teba položili aj život tak nevešaj hlavu a choď do toho" usmejem sa. "To isté hovorím aj ja tebe, Jess" uškrnie sa. Hodím naňho nechápavý pohľad. "Ty a Daniel. Je jasne vidno, že medzi vami niečo je" žmurkne na mňa. "Zach ja nebudem riešiť tvoj milostný život a ty nerieš môj. Dohoda?" zasmejem sa. "Beriem" podáme si ruky a potom ideme za ostatnými."I'll show you what it feels like
Now I'm on the outside.
we did everything right
Now I'm on the outside" spievam si pritom ideme v aute smerom neviem kam. "Celkom ti to ide" poznamená Daniel na ktorom sedím keď dospievam. "Ale nesranduj" zasmejem sa. "Nie fakt. Si dobrá" usmeje sa. "No dobre tak ďakujem" usmejem sa a položím hlavu na jeho rameno. "Nechceš ďalšiu pamiatku?" spýtam sa tak aby to počul len on. "Budem len rád ale pamätaj, že ti to vrátim" uškrnie sa. Spravím mu cucflek v tvare srdiečka. "Nechceš dnes ostať u nás? Rodičia aj tak niesú doma" spýtam sa keď sa blížime k nám. "To by bolo super" usmeje sa. "Teším sa" usmejem sa a to už Jonah zastane. "Tak čaute" poobijímam ich. "Čaute chalani" povie Daniel a ide rovno za mnou. "Ejhaaa" zatiahnu zborovo. "Vidíme sa zajtra" zamáva im. "Jess čo ti vravel Zach?" spýta sa Jake vo výťahu. "Je to súkromné" poviem hneď. "Ako myslíš" prekrúti očami. S Danielom ideme hneď ku mne kde si zapneme film. Potom zaspím na jeho ramene. V noci sa zobudím nato že som zaspala v tom istom oblečení. Idem si dať sprchu a prezliecť sa do pyžama. Keď sa vrátim Daniel je hore. "Nemám pyžamo" povie ospalým hlasom. "Mám tu jedno Jakeovo tričko" poviem a dám mu ho. Ide sa osprchovať a vráti sa v boxerkách a tričku. Ľahnem si do postele a ja sa pritiahnem bližšie k nemu. "Môžem ťa objať?" spýta sa slušne. "Jasneee" poviem a pritúlim sa k nemu.Začínam k nemu cítiť niečo čo ešte k nikomu....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Evans twins {SK}
ФанфикDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...