~Alkohol & staré pletky~

263 18 9
                                    

Faith
"Ja teba nie" poviem a preložím si ruky cez seba. "Toto je tvoj priateľ?" spýta sa úplne ignorujúc moju poznámku. "Som Leo. Teší ma" podá mu ruku Leo. "Som Chase, otec Faith" predstaví sa otec. "Prečo si ho sem pozvala?" prídem k Jess a vyčítavo sa na ňu pozriem. "Chcela som rodinnú večeru. Je tu aj moja matka" povie Jess nevinne. Mám pocit, že je na mňa naštvaná. "Hneváš sa na mňa?" zamračím sa. "Nie. Prečo by som mala?" a zase nahodí ten nevinný výraz. Potom sa ale otočí za zvonením zvončeka. Všimnem si, že tu je aj Jake, Jonah, Ash, Gabbie a Jack. Okamžite idem za Jackom. "Pomoc" šepnem a on ma hneď ťahá za ruku do kuchyne. "Toto bude katastrofa, Jack" rozhodím rukami, keď prídeme do kuchyne. "Viem. Celý čas to tu hovorím. Neviem prečo to Jess robí" povie rovnako zúfalo ako ja. "Mám pocit, že je na mňa naštvaná ale neviem prečo" povie smutne. "Hlavne nech sem nepríde ten idiot Harvey" zavrčí Jack naštvane. "Tak to by z tadeto nevyšiel živý" pretočím očami. "Aha kto prišiel!" ozve sa natešený hlas mojej sestry. S Jackom nakuknem do obývačky a všimneme si Zacha s Danielom. "Kriste" zakľajem potichu. "Začínam sa reálne báť, že toto sa bez ujmy nezaobíde" povie Jack tak aby som to počula len ja. "Zdieľam tvoje pocity"

Jake
"Keď sme už pritom, že si chcela rodinnú večeru, Jessica. Kde je môj otec?" spýtam sa slušne ale zato s úmyslom matku strápniť. Matka sa pozrie do zeme a ostatní sa tvária, že sa nič nedeje. "Bohužiaľ ma nenapadlo pozvať ho. Prepáč, Jake" usmeje sa Jess ale z očí jej šľahajú blesky. "To je v poriadku" poviem a napijem sa zo svojho pohárika. "Ale keď už sme pri rodine...." postavím sa. "Tiež som si niekoho priviedol" prejdem k dverám a presne načas tam stojí Harvey. "Výborne" poviem mu a pustím ho dnu. "Sorry za ten včerajšok, bro" dáme si pozdrav. "Keď dnešok dopadne ako sme sa dohodli tak je všetko v poriadku" poviem aby to počul len on. "Pre tých, ktorý Harveyho nepoznáte tak je to môj parťák a beriem ho ako brata" vyhlásim a Harvey sa uškrnie. "Ale veď mi sa veľmi dobre poznáme, že pani Evansová" povie Harvey a ja prižmúrim oči. "Claire..." povie Chase a mňa aj keď neviem o čo ide to poteší. "Mama..." povie Jess a ja si radšej nalejem. "Ospravedlňte ma" postaví sa matka a odíde. "Toto mi vysvetlíš" poviem Harveymu a odtiahnem ho do chodby. "Ja s tvojou mamou sme sa raz zabavili..." uškrnie sa Harvey a ja vyvalím oči. "Pretiahol si mi sestru, matku,... Ešte chýbam ja a máš komplet!" zasmejem sa. "Možno to je môj plán... Nikdy nevieš" zašepká mi do ucha a moje oči už nemajú ďaleko od toho aby skončili na zemi. Bez dalších slov a s veľkým úškrnom sa obíde. Odíde do kuchyne a ja radšej exnem svoju whisky. Som na priamej ceste k alkoholizmu a keď sa dnes nezlejem tak to neprežijem...

XXX

"To nám robíš naschvál, Jake?!" príde za mnou matka, keď si v kuchyni zase nalievam. "Musíš byť konkrétnejšia" uškrnie sa a ľad naspäť do mrazničky. "Čo tu, dopekla, robí Harvey?!" zvýši hlas. "Každý tu niekoho má tak som si priviedol aj ja spoločnosť" poviem ľahostajne. "Vieš, že spal s tvojou sestrou, však?" zdvihne naštvane obočie matka. "No a?" spýtam sa a opriem sa o linku. "To nemáš v sebe štipku slušnosti?" poviem udivene. "Hovorí tá čo spala s frajerom svojej dcéry" odfrknem si a ona hneď stíchne. "Keď ti nezáleží na mne tak aspoň by malo na tvojej sestre" povie a opovrhuje mnou pohľadom. "Ty si posledná osoba, čo by mi mala dávať kázania" zasmejem sa neveriacky. "Akoby si ich vôbec od niekoho bral vážne" povie a vyberie sa na odchod. "Aká matka taký syn, všakže?" podpichne ju a ona otočená mne chrbtom otočí hlavu do strany. "Aký otec taký syn" povie sklamane a odíde. Mne úškrn z tváre hneď zmizne. Svojho otca nepoznám ale slušný človek to neni.

Jessica
"Jessica, čo ti, dopekla, je?" príde za mnou Faith, keď chystám občerstvenie v kuchyni. "Čoby malo?" zahrám to na nechápavú. "Nehraj na mňa! Viem, že si toto celé spravila naschvál" preloží si ruky na hrudi. "A ja zase viem, že Daniela ťaháš za nos" vrátim jej ranu. "Čože?!" zatvári sa nechápavo. "Nehraj to teraz ty!" rozhodím rukami. "Nehrám! Naozaj neviem o čom točíš" zamračí sa. "Jake mi povedal, že je do teba Daniel zamilovaný ale ty máš oči len pre Lea" poviem potichšie. Na Faith vidno, že je prekvapená. "To som nevedela..." šepne previnilo. Ja zostanem stáť ako obarená. "Prepáč..." poviem a objímem ju. "To nevadí... Čo mám robiť?" spýta sa zúfalo. "To vyriešime potom. Najprv musíme zvládnuť dnešný večer" povzdychnem si. "Jake vyrobí problém" povie nervózne. "Veď to a celé je to moja vina" prehrabnem si frustrovane vlasy. "Neni! To on má problém s alkoholom" povie Faith smutne. "A ja ho ešte napájam" odfrknem si. "Nathan! Prestaň!" ozve sa z obývačky a my tam hneď pribehneme. V strede izby stojí matka s Chasem a Jake. "Ešte raz si na mňa alebo na Harveyho otvorí hubu tak mu ju hneď zavriem ale navždy!" zavrčí Jake na Chasea. "Ukľudni sa, Jake!" prosím ho mama. "Prestaňte všetci!" prídem tam a postavím sa medzi Chase a Jakea. "Jessica nepleť sa do toho" povie Chase naštvane. "Budem! Toto je môj dom!" zavelím a Jake s Chasem na seba ešte stále zazerajú. "Tak si to poďme vyriešiť von!" uškrnie sa Jake. "Jake ešte stále máš byť v nemocnici a nie mlátiť sa s niekým!" pozriem naňho zúfalo. Zatne sánku. "Ale ja ho rád zastúpim" ozve sa Harvey a všetky pohľady padnú naňho. "Keď si trúfaš" povie Chase a Harvey sa uškrnie. "Takému dedkovi nakopem zadok aj so zavretými očami" odfrkne si Harvey a vyberie sa k dverám. Ja ho ale predbehnem. Zrazu sa ozve zvonček. Roztrasená z toho kto to zase môže byť otvorím dvere ale tú osobu, ktorú tam nájdem som v živote nečakala. Ani v najhorších nočných morách...

Evans twins {SK}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant