~Dokedy to chceš tajiť?~

473 18 0
                                    

Jessica
"Ale prečo o tom viem až teraz?" poviem prekvapene. "Daniel to ešte nechcel tak vykrikovať do sveta" poškrabe sa na krku nervózne Jonah. "Takže to ešte nieje verejné?" prižmúrim oči. "Nieje" pokrúti hlavou Jack a nervózne sa pozerá na svoje ruky. "Jack neboj nebonznem ťa" pousmejem sa a chytím ho za ruku. "Ale veď tá baba má len 17" zamračí sa Cole. On sa síce stále mračí ale tentokrát tak zlato pokrčí nos ako on zvykne keď niečo nechápe. Obzriem si ho a uvedomím si, že aj ja mám šťastie. Som s ním a sme šťastní alebo nie...? "Áno..." povie do vetra Zach. "Viete ešte niečo čo my nie?" spýtam sa s preloženými rukami. Pozrú sa na seba navzájom a záporne pokrútia hlavami. "Som späť" otvoria sa dvere a následne zabuchnú. Daniel príde do obývačky a hodí kľúče od auta na stôl. "Čo tu tak sedíte?" spýtam sa nechápavo a zamračí sa. On sa mračí zlatšie. Ale dobre už podvedomie! "Nooo rozprávame sa" povie nervózne Jake. "Aha a o čom?" spýta sa s úsmevom a sadne si vedľa mňa. "O tebe a o... Rachel" poviem a strasie ma od nechuti. "A o vašich zásnubách" dodám s ironickým úsmevom. Úsmev mu z tváre okamžite zmizne a vystrieda ho naštvaný výraz smerujúci na chalanov. "Ktorý z vás to musel nabonzovať?" spýta sa naštvane. "Prečo nabonzovať? Veď ja Vám to prajem, keď ste spolu šťastní prečo spolu nestráviť zvyšok života?" usmejem sa ale vnútri to vo mne vrie. Daniel ostane zaskočení.

Jake
"Došli nám vajcia. Skočím ich kúpiť" povie Jess keď spolu varíme večeru. "Okej ja to zatiaľ dokončím a upracem" poviem a ona si vezme kľúče. Odíde a jej miesto hneď vystrieda Daniel. "Dokedy to chceš tajiť?" spýtam sa ho otočení chrbtom, keďže ešte stále robím večeru. "Čo konkrétne?" spýta sa zaskočene. "Skrýša pod posteľou? Detinské" zasmejem sa. "Viem, že ti Rachie vrátila prsteň" dodám. On sa len nervózne pozerá do zeme. "Prečo si to ešte ostatným nepovedal?" spýtam sa s prižmúrenými očami. "Neviem ja.... sponikáril som" zakokce sa. "Jess?" otočím sa s otázkou v očiach. On len jemne prikývne. "Vedel som, že keď sa stretnete bude to zase komplikované"

Jessica
"Jess!" zakričí na mňa Corbyn keď nastupujem do auta. "Idem s tebou" povie a už aj si sadá do auta. "Šoférujem" dodá keď si sadne na miesto vodiča. "Nestihla som ani protestovať!" zasmejem sa keď si aj ja sadnem do auta. "A ja, že si si už zvykla" zasmeje sa a vyrážame. "Corby ako to vlastne bolo s Christinou?" spýta sa opatrne. "Boli sme spolu už dlho a prežili sme toho veľmi veľa. Ale.... zamiloval som sa do niekoho iného a nevedel som to už dlhšie tajiť" povie a pevnejšie chytí volant. "Môžem vedieť kto to je?" spýtam sa zvedavo. "Vlastne neviem či to tej osobe mám povedať" povie nervózne. "Určite by si mal! Si super chalan, Corby! To dievča má veľké šťastie" usmejem sa naňho. On mi úsmev opätuje a zaparkuje pred obchodom. "Nastupovaaaať" povie keď zoberie košík. Ani sa nestihnem spamätať a už sedím v nakúpenom košíku, ktorý riadi Corby a ideme smerom do obchodu. Behá so mnou pomedzi regále a smejeme sa ako malé deti. Sranda končí, keď za nami príde Sbskar ale potom keď Corbyna spozná vypýta si od neho podpis pre dcéru a sme za vodou. "To bolo len tak tak" povie zadýchane Corb. "Niečo mi hovor" zasmejem sa a vyleziem z košíka. "Ale bola to sranda!" uškrniem sa. "Takto som sa už dávno nebavil" povie a úsmev mu klesne. "Sranda ešte len začína" poviem a ťahám ho za ruku. Kúpime veci čo treba a k tomu fľašu nejakého alkoholu. "Neďaleko je vyhliadka ideme?" spýta sa Corby keď sadáme do auta. "Máme čas tak poďme" myknem plecami a otvorím fľašu s farebnou tekutinou. Ovoniavam ju a musím uznať, že nevonia zle. Napijem sa a tvár pokrčím do nepríjemnej grimasy. Je to na mňa silné keďže niesom na alkohol až tak zvyknutá. Corbyn sa začne smiať. "Vidno, že nepiješ" baví sa na mne. "Pri mojej práci nato neni čas" poviem a radšej vyberiem minerálku. Napijem sa z nej a hneď mi je lepšie. Obdive fľaše odložím a keď auto zastaví, vystúpim. "To je krása" poviem pri pohľade na mesto a pozriem sa na Corbyna. Príde ku mne a objíme ma zozadu. Hlavu si položí do mojej priehlbiny medzi hlavou a plecom. "Toto mi strašne chýbalo" šepne. "Aj mne" poviem a vdychujem jeho vôňu. "Asi si ešte dám" poviem a Corbyn ma pustí. Napijem sa a zase to zapijem. Už sa začínam cítiť kus inak. "Bola si už niekedy opitá?" spýta sa keď sedíme na kapote. "Vlastne áno! Na svoje 15 narodeniny som mala oslavu a chceli sme skúsiť aké to je. Skončila som s hlavou v mise asi na celú noc!" smejem sa a pritom jem nejaké čipsy. "A to som si myslel aké si bola slušné dievčatko!" zasmeje sa a žmurkne na mňa. "Zakázané ovocie chutí najlepšie!" uškrniem sa. Už mi alkohol stúpa do hlavy a ja ležím na kapote rozvalená ako anjel. "'Mali by sme ísť" povie Corbyn a skočí dole z auta. "Nieee" zatiahnem. "Riadne ťa to dostalo" zasmeje sa a odkladá ďalej veci do auta. "No pod" povie a vezme ma na ruky ale keď ma položí do auta naše nosí sa obtrú. Pohľady sa nám stretnú a obidvaja zamrzneme v pohybe. Toto som zažila. Je to tá iskra. Ten moment kedy máš chuť spraviť niečo čoby si asi nemal. Corbyn sa mi uprene díva do očí. Ja robím to isté a mojou hlavou bežia myšlienky aké by to bolo keby som sa len jemne nahla. Skúsila chuť jeho pier a boli by len a len moje. Prechádzala by som mu cez jeho blond vlasy a jemne za ne sem tam zaťahala. Počkať. Je to len tým alkoholom alebo som fakt po Danielovi túžila. Počkať! Čo? Danielovi? Veď toto je Corbyn! Bavíme sa o ňom nie? Som totálne zmätená. Splietam jedno cez druhé a ešteže túto situáciu prerušil zvoniaci telefón pre ktorý sa Corbyn hneď natiahol. "Čože?! Áno, hneď sme tam!"

Evans twins {SK}Where stories live. Discover now