~Anastasia & zlá výchova ~

244 16 9
                                    

Jessica
"To svoju babku ani nepozdravíš, Jessica?" usmeje sa na mňa mama mojej mamy. "Ahoj, baby" vykokcem. "Necháš ma tu stáť alebo ma pozveš konečne dnu?" úsmev jej z tváre nemizne. Otvorím jej dvere a ona vôjde dnu. "Anastasia?" vyjde z Chasea prekvapene. Ja sa zamračím. On pozná moju babku? "Zdravím ťa, Chase" povie babka. "Mamy?" spýta sa prekvapene moja matka. "Claire, to ma ani neobjímeš?" roztiahne babka náruč. Mama k nej príde a objíme ju. "Jake" ozve sa babka na môjho brata. "Počula som, že si bol v nemocnici" otočí sa naňho. "To nestojí za reč" povie a objíme ju. Jeho mala vždy radšej. Ako malú ma to štvalo ale postupom času ma to prestalo zaujímať. "Nový štýl?" premeria si ho babka. "Život je zmena" uškrnie sa Jake. Babka nato už nereaguje a otočí sa na mňa. "Jessica. Kde je tvoj syn?" povie chladne. "Spí" poviem jednoducho. "A otec?" zodvihne obočie. Pozriem sa na Daniela. Babka sa naňho otočí. "Teší ma, madam. Som Daniel" príde k nej. Babka si ho premeria. "Nevidím na prste svojej vnučky prestaň, mladý muž. Ako si to predstavuješ?" nadvihne babka obočie. Daniel ostane ticho. "To bude tým, že ja som jej priateľ" ozve sa Corbyn. Babka sa otočí. "To hádam nie!" zvýši šokovane hlas. "Toto nemyslíš vážne, mladá dáma!" zazrie na mňa. "Čakala som od teba oveľa viac" poviem opovrhovačne. "U tvojej matky som to nejako prekusla ale pri tebe to už tak nenechám" zamračí sa. "A vy ste kto?" premeria si Faith a ostatných. "Toto je moja dcéra Faith, Anastasia" chytí Chase Faith okolo ramien. "Veľmi pekné dievča" vidím na tvári svojej babky. "Dobrý deň" vyjachce Faith. "Dobrý, moja" objíme ju babka. S Jakeom sa na seba prekvapene pozrieme. "Dúfam, že si si zobrala ponaučenie a neodopadneš ako moja dcéra s jej dcérou" ironicky sa babka zasmeje. "Náhodou malý Jamie je veľmi zlaté dieťa" ozve sa Faith. "A čo to bude mať za detstvo keď bude vyrastať bez otca a jeho matka bude žiť s úplne cudzím chlapom?" oponuje babka. "Bude mať okolo seba ľudí, čo ho milujú" ozvem sa a babka sa na mňa prekvapene pozrie. "Jessica, už si to pokašľala dosť" schladí ma. "Máš šťastie, presne ako tvoja matka, že som tu a vyriešim to" povzdychne si. "Tom bol skvelá partia pre tvoju matku. Určite ti dokážem nájsť niekoho podobného" sadne si babka na gauč. "Ale ja nikoho takého nechcem. Som s Corbynom, ktorého milujem a s ktorým budem Jamieho vychovávať" poviem a Corbyn ma chytí za ruku. Babka sa z chuti zasmeje. "Presne ako tvoja matka" krúti pobavene hlavou. Postaví sa a prejde k mame. "Claire, toto si dokázala svojou výchovou" ukáže na mňa babka prstom. "Gratulujem ti" povie a mama pozerá len zahanbene do zeme. "Jake, dúfam, že ty si tiež svoje rozhodnutie rozmyslíš a budem aspoň na teba môcť byť pyšná" povie môjmu bratovi. "Babka, so všetkou slušnosťou, Jessica vedie úspešnú firmu, ktorá krásne prosperuje. Nemáš dôvod byť z nej sklamaná" postaví sa jej Jake. Babka sa na mňa pozrie a premeria si ma. "Ale v živote to usporiadané nemá. Je len otázka času kedy to takto dopadne aj v podnikaní" odfrkne si. "Faith, moja drahá, budem veľmi keď mi zajtra budeš na raňajkách robiť spoločnosť" usmeje sa milo na Faith. Tá sa pozrie na mňa a ja s nevôľou prikývnem. "Veľmi rada" usmeje sa Faith. "Výborne. Chase, odvez ma ku mne do hotela" kývne naňho babka. "Samozrejme" povie Chase a odíde s ňou preč. Keď sa za nimi zavrú dvere matka vydýchne zadržiavaný vzduch. "Čo tu do pekla tá bosorka robí?" hneď vykríkne Jake naštvane. "Prišla zase robiť problémy" odpovie mu hneď matka. "A ja že to už nemôže byť horšie" chytím sa za hlavu a hodím sa na gauč.

Jake
"Myslel som si, že ja budem ten, čo bude robiť problémy" uchechtnem sa a nalejem si další pohár. "Prišla ti konkurencia" zazrie na mňa moja sestra. "Babka má síce dlhoročnú prax ale ja mám eso v rukáve" žmurknem na ňu. "Teraz ju bude zaujímať len Faith, keď pochopí, že tebe sa do života už miešať nemôže" pomiešam si svoj drink. "Ale ani ja po tom netúžim" zašomre Faith. "Smola, sestrička, každý z nás si svoje užil. Teraz prišiel rad na teba" uškrniem sa. "Tak to Vám z celého srdca ďakujem" odfrkne si. "Moja matka nieje zlá len...." začne mama ale nejako jej dôjdu slová. "Ale mama! Je to 168 centimetrov čistého zla!" rozhodím rukami. "Je len otázkou času kedy nám všetkým rozhodí život a vyparí sa" uchechtnem sa. "Tá babka je hustá" zasmeje sa Harvey. Všetky pohľady sa presunú naňho. "No čo? Je to pravda" uškrnie sa. "Chceš pretiahnuť ďalšiu Evansovú?" zodvihnem obočie. Harvey sa začne rehotať. Ostatným ale do smiechu nieje. "Štyridsiatka je moja hranica" prenesie vážne. "Ty hranice nemáš" zašomre Jess. "Neprezrádzaj!" uchechtne sa jej smerom Harvey. "Akoby to bolo tajomstvo..."

Faith
"Ja už pôjdem.... Musím to nejako predýchať" postavím sa na odchod. "My už pôjdeme" prepletie si so mnou Leo prsty. Usmejem sa naňho a otočím sa na Jess. "Zajtra sa drž" usmeje sa Jess a objíme ma. "Ďakujem" šepnem v objatí. Rozlúčime sa aj s ostatnými a spolu odídeme. "Vážne chceš ísť s tou ženou zajtra na raňajky?" spýta sa Leo cestou domov. "Neviem... Netúžim po tom aby sa mi další človek plietol do života" odfrknem si. "To ti verím" uchechtne sa. "Ale tvoj otec je v pohode" mykne plecami. "Fakt?" spýtam sa prekvapene. "Hej, dobre sme si pokecali" usmeje sa. "To som nečakala" zasmejem sa. "Bolo to super keby ste si k sebe našli znovu cestu..." pozrie sa na mňa. "Neviem či to po tom všetkom dokážem" poviem potichu. "Aj moji rodičia sa rozviedli a otec mame veľmi ublížil. Po čase sme si k sebe ale našli cestu" stlačí mi povzbudivo ruku. "Mama mi v poslednej dobe zvykne volať" priznám sa. "A?" povie s očakavaním. "Väčšinou sú to len zameškané hovory" mykne plecami. "Mala by si jej zavolať alebo sa s ňou aj stretnúť" navrhne. "Obidvaja ma veľmi sklamali a ublížili mi..." šepne zlomene. "Ale máš novú rodinu, ktorej na tebe záleží" usmeje sa a zastaví ma. "A máš mňa" žiarivo sa na mňa usmeje. "Milujem ťa, Faith..."

Evans twins {SK}Место, где живут истории. Откройте их для себя