Jake
"Každú chvíľu sú tu" príde Harvey do mojej izby. "Mal by si sa aspoň obliecť" povie a ja sa naňho otočím. "Bejby mala by si ísť" poviem svojej spoločníčke. "Ale ja nechcem. Budeš mi chýbať" povie a sadne si na mňa obkročmo. "Keď odídu zavolám ti" poviem a ona ma pobozká na krk. "Tak dobre" povie a zlezie zo mňa. "Vyprevaď ju" poviem Harveymu a on prikývne. Ja idem do sprchy a keď si doprajem vytúžené osvieženie tak prejdem s uterákom okolo pása ku skrini. "Ty jej už nikdy nezavoláš, že?" príde Harvey nazad do mojej izby. "Uhádol si" zasmejem sa a prejdem tými handrami, čo mám v skrini. Vezmem si čiernu obtiahnutú košeľu a naschvál si ju nechám od polovice rozopnutú. Natiahnem si čierne potrhané rifle a navoniam sa. Vlasy si len prehrabnem a rukávy na košeli si nechám vyhrnuté. "No páni" povie Harvey, ktorý je oblečený rovnako ako ja až nato, že má bielu košeľu. "Ty chceš svojho ex riadne vytočiť" zasmeje sa a ja sa naňho otočím. "To je jeden z dôvodov uskutočnenia tejto party, drahý môj spoločník" pobúcham ho po ramene. "Hovoríš ako nejaký mafián" uchechtne sa a v tom sa ozve zvonček. "Dnes sa zo mňa možno aj jeden stane" poviem a vyberiem sa k dverám. "Vitajte!" vyhlásim, keď pred dverami stoja všetci moji pozvaní hostia. Odzdravia a kým sa vyzujú tak sa k nám dovalí aj Harvey. "Pre tých z vás, ktorí nevedia kto toto je tak to je Harvey" poviem a nechám už zvyšok na nich. "Poďte ďalej" dodám a privediem ich do obývačky. "Corbyn! Dávno sme sa nevideli" poviem, keď zbadám svojho budúceho švagríka. "Ani ja teba, Jake" povie a podáme si ruky. "Ako sa ti darí, švagrík alebo počkať! Daniel ty budeš môj švagrík? Ako to vlastne teraz je?" uškrniem sa a týmto len všetko začína. "Myslím, že túto tému sme už preberali dosť" povie Corbyn a sadne si vedľa Jess na gauč. "Stále v nej nemám jasno" poviem a rozvalím sa na gauč. "Ľudia. Toto je Lilly. Dnes nás bude obsluhovať takže hocičo chcete tak choďte za ňou" povie Harvey a sadne si do rovnakého kresla vedľa toho môjho. "Jeej aj s ňou spávaš?" vráti si s úsmevom ranu moja sestra. Toto je vyhlásenie vojny, dámy a páni! "Zatiaľ nie" poviem a plesnem Lilly po zadku. Nadskočí a potichu vykríkne. Všimnem si ako sa Zach pomrvil na gauči. Pousmejem sa. "Toto bude ešte zaujímavý večer" podotkne Jonah a oprie sa o operadlo gauča. Každý povie Lilly, čo chce a ona začne na stôl nosiť občerstvenie. "Faith! Prečo si nepriviedla Lea? Bola by tu väčšia sranda" ozve sa Harvey a ja si všimnem, že môj plán pochopil. "Dnes nemá čas" usmeje sa moja druhá sestrička. "Škoda a kde je tvoj syn, Jessica?" spýta sa Harvey a ja ostanem zaskočený tým, že to vie. Ja som mu to nehovoril. "Ostal u nás spolu s Lav a Tobbym" ozve sa Jack a ja sa v duchu zasmejem pri jeho 'u nás'. "A kto je šťastný ocko?" dodá Harvey a ja sa naňho nenápadne uškrniem. Trafil klinec priamo po hlavičke! "Ja" ozve sa Daniel a je vidno, že aj ostatným je to nepríjemné ale predsa len Harvey sa normálne pýta. "Počkať ale veď žiješ tu s Corbynom nie?" spýta sa Harvey s falošným prekvapením. "Áno" povie Jess jednoducho. "Zaujímavé a tebe to nevadí?" pokračuje smerom na Daniela. "Nie" povie Danny a ja sa zodvihnem. "Vy Evansovci ste zvláštna rodina" podotkne Harvey. "Niesi prvý a ani posledný kto to povedal" usmejem sa a prídem do kuchyne. Ako víchor sa za mnou dovalí moja sestra. "Kam týmto celým mieriš, Nathan?!" zaútočí na mňa. "Harvey sa normálne zaujíma, Hope! Neviem prečo si taká vytočená!" vrátim jej a poviem jej aj jej druhým menom tak ako ona mne. "Nech si svoj záujem strčí!" povie a ja si vypijem whisky, čo mi podala Lilly. "Nehovor to mne ale jemu" poviem a vydám sa smerom do obývačky. "Zachary! Ty si dnes ešte nepovedal ani slovo! Ako sa ti darí?" spýtam sa a posadím sa späť na svoje miesto. "Dobre" povie potichu a ani sa na mňa nepozrie. "To som rád. Už niekoho máš alebo..?" zasiahnem ho do boľavého miesta. "Úprimne možno čoskoro áno" povie a ja ostanem prekvapený. Nie falošne. "Tak to sa teším s tebou" poviem a vypijem svoj pohár na ex. "Ospravedlňte ma" poviem a prídem do kuchyne. "Lilly ešte jeden a dvojitý" poviem a ona hneď uteká aj s fľašou. "Kašli nato" poviem a vezmem jej fľašu. Napijem sa rovno z nej. "Čo, Jakie? Nezvládaš to?" ozve sa hlas mojej druhej sestry od dverí. "Som totálne v pohode" poviem s fľašou v ruke. "Zachy ťa vyviedol z miery?" zasmeje sa a tým ma vytočí ešte viac. "Si totálne mimo, sestrička" vrátim jej falošný úsmev. "To si nemyslím" povie a mňa napadne niečo zvrátene. "Nie? Tak pozeraj" povie a pritiahnem si k sebe za pás Lilly. Začnem ju vášnivo bozkávať a ona sa viac nebráni. Prečo aj? Veď som neodolateľný! "Si nechutný, Jake" počujem hlas Faith a jej následné kroky preč. Odtiahnem sa od Lilly a uškrniem sa. "Výborná práca len tak ďalej" zase ju plesnem po zadku a vrátim sa k mojej spoločnosti. "Ako bolo?" spýta sa s úškrnom Harvey. "Výborne" poviem a posadím sa. "Ty už nosíš aj rúž, Jake?" spýta sa Ash a ja sa postavím. Prejdem k zrkadlu. "Neni to tak celkom môj odtieň" poviem a utriem si ústa. "Nemohol si sa ovládnuť aspoň na tú chvíľu, čo sme tu?" pretočí očami Jess. "Prepáč za moje zvrátené chute. Veď vieš, že keď to chcem tak proste musím. Jack, Zach. Vy viete o čom hovorím" zatvarím sa hanblivo, no vo vnútri sa uškŕňam. "Tak toto si fakt nemusel" povie Gabbie naštvane. "Čo, Gabbs? Hanbíš sa zato, že som spával s otcom tvojho dieťaťa?" spýtam sa naoko šokovane. "Tak toto nemôže byť lepšie!" vykríkne Harvey natešene. "S kým z tadeto si ešte spal?" spýtam sa mojim smerom. "Zatiaľ len s nimi dvoma. Síce!" zamyslím sa. "Nielen s nimi" dodám a všetci sa šokovane pozrú. Až na Ash. "Vy dvaja?!" vykríkne hystericky Jessica. "Ale, Jess" ozve sa Harvey a sprisahanecky sa usmeje. "Nieje načase priznať sa?"
YOU ARE READING
Evans twins {SK}
FanfictionDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...