Jake
"A odpustí?" spýtam sa zvedavo. "Povedala, že si to musí nechať prejsť hlavou. Teraz má dôležitejšie povinnosti" povzdychne si. "Chceš aby bol Jamie tvoj, však?" spýtam sa a viem, že povie áno. "Je krásny a bol by som najšťastnejším chalanom pod slnkom ale viem, že bude Danielov. Videl si aké má oči? Celý Danny" zasmeje sa ale viem, že sarkasticky. "To ale nevylučuje možnosť, že Jess bude chcieť byť s tebou" povzbudím ho. "Sú si sudení, Jake. Sám si to povedal" povie a ja si spomeniem, že som mal ten pocit už od začiatku. "V našej rodine malo veľa ľudí také oči. Aj teta Liz. Stále môže byť tvoj" nedám sa. "Kiežby...."___________________________
official_jake_evans
official_jake_evans: Vitaj medzi nami James Matthew Evans 😍🥳
👥: @itsjessicaevans
❤️: 250k
💬: komentáre boli zrušené
__________________________Jessica
Po pár dňoch nás spolu s Jamiem pustili z nemocnice. Teta Liz mi priniesla pár vecí na prezlečenie a hneď ráno v prepúšťací deň pre mňa prišli Jake a Zach. "Ani neviete ako sa teším, že tu konečne nemusím trčať!" poviem natešene a dám malého do prenosnej sedačky (viete čo myslím 😂). "Aj my sa tešíme, že už budete s nami" usmeje sa Jake a vezme mi tašku. "Ale to, že si teraz mama Evansová, nemení nič natom, že sa s tebou budem naďalej doťahovať!" vyhlási Zachary a ja naňho zazriem. "O takom niečom som ani nepremýšľala, Herron! Stále si tupelo a aj ním ostaneš!" vyplazím naňho jazyk a vyberiem sa s Jamiem podpísať prepúšťacie papiere."Vezmem ho jaaaa" zatiahne Jake a vyberie Jamieho z auta. "Hlavne opatrne!" zahriaknem ho, keď s ním narába ako s nákupnou taškou. "Si môj brat ale keď sa mu niečo stane tak ti vytrhám zuby a spravím si z nich náhrdelník! Zvyšok tvojho tela rozporcujem a zakopem na záhrade!" zavrčím a on sa na mňa vystrašene pozrie. "Radšej si ho zober" pípne a podá mi sedačku. "Aj ja ťa ľúbim" poviem a idem s nevinným úsmevom k dverám. "To neznamená, že mi nemôžeš zobrať tašky! To platí aj pre teba Herron" zakričím na nich pri ceste k dverám. Keď ich otvorím skoro mi padne sánka na zem. "Vitajte doma!!!" ozve sa zborovo a všade po dome je výzdoba. Spolu s veľkým plagátom "Vitajte doma Jess a Jamie". Zbadám tu skoro všetkých našich známych. "Konečneee" vrhne sa na mňa Ashley, Corbynova sestra. "Ani nevrav" zasmejem sa a ona sa hneď zohne k malému. "Ahoooj, drobec" pohladká ho. "Môžem?" spýta sa a nahodí psie oči. "Je celý len tvoj ale dávaj naňho pozor!" varujem ju a ona s úsmevom odvedie malého za ostatnými. "Jesssieeeee" vrhne sa na mňa Lav a v pätách ma Gabbie. "Ahoj, princezná" objímem ju. "Však ma máš ešte stále rada?" spýta sa so smutným pohľadom. "Že váhaš! Prečo by som nemala?" spýtam sa prekvapene. "Teraz keď máš bábätko...." povie ale ja pobavene pokrútim hlavou. "Ty budeš stále moja malá princezná" objímem ju znovu. "Môžem ho ísť pozrieť?" spýta sa natešene a ja pošlem za Ashley. "Tak vitaj v klube!" objíme ma Gabbie. "Ešte stále si to nejak neuvedomujem" povzdychnem si. "To príde. Neboj!" zasmeje sa a obidve sa pozeráme na ostatných, ktorí sa hrajú s malým. Ten ale len pokojne spinká v sedačke. "Keby si hocičo potrebovala som tu, dobre?" poviem s úsmevom. "Ďakujem, Gabbs" objímem ju. "Ako s Jackom?" spýtam sa po chvíli. "Pracujeme na tom" povzdychne si a ja si všimnem, že sa o tom nechce baviť. "Môžem ti ju na chvíľu ukradnúť?" spýta sa Keri, Danielova mama. Vyvalím oči, keď si uvedomím, že je tu. "Jasné" usmeje sa Gabbie a ja na ňu hodím vystrašený pohľad. Keri ma vezme za ruku do kuchyne, kde sa zdržiava staršie osadenstvo nášho privítacieho výboru. "Takto osobne..... Gratulujeme teda k tomu krásnemu drobcovi, Jessie" ozve sa Jeff a pobozká ma na líca. "Ďakujem krásne. Vážim si, že ste sem prišli" usmejem sa a ku gratulácií sa pridá aj Keri. Všimnem si, že za nimi stojí aj Daniel spolu s Annou. "Tak aj ja sa pripájam" povie Anna a objíme ma. "Ďakujeeeem" usmejem sa. "Inak sú tu aj Corbynovi rodičia" šepne v objatí. Vyvalím oči a hneď ako mi to začne dochádzať vojdu do kuchyne. "Jessieee" príde ku mne s úsmevom Ray so Saskiou po boku. "Tak rada vás vidím" poviem pretože ani neviem kedy naposledy som ich videla. "Aj my teba a gratulujeme k malému. Je krásny" povie a spolu so Saskiou ma objímu. "Kto je ten šťastný?" spýta sa Saskia s úškrnom. Chvíľu ostanem zaskočená. "To je prekvapenie!" dodám a všimnem si ako sa Daniel napil, nebol to jablkový džús...
"Idem malého uložiť" usmejem sa na ostatných, ktorí sa super bavia a všimnem si ako Corbyn spozornel. Vezmem malého hore a keď prídem do izby, povzdychnem si... "Vitaj, drobec" usmejem sa na Jamieho a on spokojne ďalej oddychuje. Idem dať napúšťať vodu do vaničky a zatiaľ sa prezlečiem. "Ver mi, že toto idem robiť prvýkrát a vôbec ale vôbec neviem ako sa to robí" nervózne sa zasmejem na Jamieho. Ten len ďalej leží a sleduje ma. "Chceš pomôcť?" ozve sa od dverí. Otočím sa a môj pohľad sa stretne s Danielovým. "No vlastne...." začnem ale uvedomím si, že pomoc by sa vážne hodila. "Tak dobre" poviem a vyberiem malého zo sedačky. "Čo mám robiť?" spýta sa nervózne a ja som tiež úplne mimo. "Choď zastaviť a skontrolovať vodu. Mala by byť izbovej teploty" poviem a on s prikývnutím odíde. "Zvládneme to" poviem malému ale vlastne aj sebe. Vyzlečiem ho a donesiem za Danielom. "Je akurát" povie a ja si povzdychnem. "Vôbec neviem, čo mám robiť" priznám sa mu a on mi s úsmevom zoberie malého. Položí ho na uterák do vaničky a začne ho pomaly umývať. "Odkiaľ to vieš?" spýtam sa prekvapene a sledujem ich. "Mama mi už dávala prednášky" pousmeje sa a ďalej sa venuje malému. "Ona vie, že..." začnem ale obidvaja vieme, čo chcem povedať. "Tuší" prizná potichu. "Tuší to asi viac ľudí tu, keďže prišli iba Corbynovi a tvoji rodičia" poviem a frustrovane si prejdem rukou cez vlasy. "Vedeli, že si tehotná a moji rodičia vedeli, že sme spolu. Vlastne sme ešte spolu?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Evans twins {SK}
Fiksi PenggemarDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...