corbynbesson
corbynbesson: Chýbaš mi 💔🥀
📸: @zcaspary
❤️: 30k 💬: komentáre boli zrušenéXXX
Jake
Každý z nás sa vrátil do svojej dennodennej rutiny. Chalani do štúdia nahrávať nový album a my s Jess do firmy. "Vieš, že chalani plánujú turné?" spýta sa ma Jess keď sme spolu v kancelárii. "Skôr ma zaujíma tvoj názor na fotku čo dal Corbyn doobedu na Instagram" poviem keď sa prehrabávam papiermi. "Vysvetlili sme si to, Jake" obraňuje sa. "Vyzerá to tak, že cez to on nepriešiel tak rychlo ako ty" poviem a znie to kus podpichovačne. "Sme kamaráti"Pohľad neznámej osoby
"Môžeš na chvíľu?" príde do mojej izby otec. "Áno" poviem a všetko nechám tak. "Poď" povie a ja idem za ním do kuchyne. Stojí tam mama a v očiach má slzy. "Čo sa deje?" spýtam sa prekvapene. "S tvojím otcom sa rozvádzame" povie a mne akoby sa v tej chvíli zrútil celý svet. "Čo?!" poviem a stále dúfam, že to je vtip. "Vec sa má tak, že tvoj otec má druhú rodinu" povie matka vyčítavo a rozplače sa ešte viac. "Čo sa tu deje?! Robíte si srandu?!" rozhadzujem rukami. "Nie, dcérka. Je to pravda ale nič sa nemení na tom, že ťa milujem. Chcem aby si žila so mnou v LA" povie a ja tam stále stojím ako obarená. "Nenávidím ťa, Chase!" vykríkne mama a vybehne hore. O pár minút je dole s kufrom a už jej niet. Do pár minút sa môj život zbúral ako domček z karát....Jessica
Po práci sa ohlásila mama, že chce s Johnnym prísť na návštevu a o niečom sa s nami porozprávať. "Máme niečo na jedenie?" príde ku mne do kuchyne Jack. "Cítiš sa tu ako doma čo?" spýtam sa so smiechom. Vlastne to asi každý. Či mne u chalanov doma, u Jakea a Zacha alebo u mňa. Byt, ktorý som mala v centre som predala a kúpila si dom blízko ateliéru a firmy. Ešte neni dokončený ale spať v ňom viem. Daniel sa ku mne chystá tento týždeň presťahovať. "A kto nie?" spýta sa a začne vyžierať chladničku. Ja len pobavene pokrútim hlavou a ďalej chystám syrovo-šunkový tanier. "Chceš pomôcť?" chytia ma za boky svalnaté ruky. "Hodila by sa" povie a on mi venuje pár bozkov na krk. "Šteklí tooo" zasmejem sa. "Hej?" spýta sa a naschvál ma pobozká aj na druhú stranu krku. "Danny radšej choď toto odniesť do obývačky" podám mu taniere a príbory. "A ty buď tiež užitočný" poviem smerom na Jacka pred chladničkou a ten sa na mňa pozrie s vyvalenými očami. Z úst mu trčí kus šunky. Začnem sa smiať a on s tým plátkom šunky tiež. "Dobre, ty nenažranec. Choď prosím toto odniesť" podám mu poháre a on ešte stále s plnou pusou zasalutuje. Odíde a Danny sa akurát vráti. "Môžeš pokračovať" uškrniem sa a ukážem na fľaše s limonádou. On len prevráti očami a poslúchne ma. Keď máme všetko hotové mama príde presne ako švajčiarske hodinky. Zvítame sa a sadneme si k jedlu, ktoré je pekne naservírované. "Niekto mi tu chýba" skonštatuje mama. "Jonah šiel za Ash a Tobbym. Za chvíľu by mali byť tu" povie Jake. "Tobby?" spýta sa Johnny natešene. Sú približne rovnako starí takže si veľmi rozumejú. "Áno" prikývne Danny. "Super!" vykríkne môj mladší brat. "Tak rozprávajte zatiaľ. Čo máte nové?" spýta sa mama a naberie si na tanier nejaké pochutiny. "Taaak" povie Jake a nič ho nenapadá. "Mám sa pýtať ja?" zasmeje sa mama. "Keď inak nedáte" povie keď sa nikto nemá k činu. "Ako to ide s tým domom?" spýta sa smerom na mňa. "Pomaly si ho zariaďujem. Tento týždeň by už mala byť kolaudácia" pousmejem sa. "Tak to som rada. Iné nič nové?" žmurkne na mňa. V rozpakoch z toho, že mi dôjde, že mama ešte nevie, že som sa rozišli s Corbynom iba vyvalím oči. "No rozprávajte" zasmeje sa mama smerom na Corbyna. Ten sa na mňa s prekvapeným výrazom pozrie. "Chystáme turné" zachráni to Corby. "Chceli by sme navštíviť nejaké nové krajiny" pridá sa Jack. "Európu sme ešte celú nepreskúmali" povie zamyslene Danny. "A moje deti pôjdu s vami?" spýta sa mama a usmeje sa na nás. "Tak podľa toho či ich práca pustí" ozve sa Zachy a prepletie si s Jakeom prsty. "No to poznám. Odkedy som sa vrátila do práce mám toho nad hlavu" povzdychne si mama a pípne jej mobil. "Myslím, že už to nebudem dlho naťahovať" povie a sadne si pohodlnejšie. "Čo sa deje?" spýtam sa prekvapene. "Mám pre vás jednu dôležitú novinu" povie a všetci ju s očakávaním počúvame. "Chcem Vám predstaviť vášho otca" povie a mne skoro spadne sánka. "Jedného z tých dvoch možných otcov?" spýta sa Jake nechápavo. "Nie. Som si istá, že on je váš otec. Aj Johnnyho" povie a neviem či sa tešiť alebo ako inak reagovať. "Dali sme sa dokopy a on sa aj s dcérou sťahuje do LA" povie a ja sa nestačím diviť. "S dcérou?" zamračí sa Jake. "Áno, má 16-ročnú dcéru" prikývne mama. "Takže máme aj nevlastného súrodenca?" spýtam sa a prehrabnem si vlasy. "Áno" prikývne mama. "Budú bývať s tebou?" spýta sa Jake zvedavo. "Vlastne som dúfala žeby ste si Chaseovu dcéru zobrali pod krídla vy" povie mama nervózne. "My?" vyvalíme na seba s Jakeom oči. "Prosím" povie mama a dobre, že nenahodí psie oči. "No dobre" poviem nakoniec. Dúfam, že bude aspoň milá. Ak to bude nejaké namyslené rozmaznané decko tak veľmi rýchlo ju pošlem do teplých krajín. Ale nejdem ku odsudzovať. Musí to byť aj pre ňu šok. Takto zo dňa na deň prísť o rodinu. Bude podráždená a bude potrebovať pomoc. Nesmiem na ňu tlačiť a keď zistí, že aj som jedna z tých, kvôli ktorým jej otec odhodil jej matku, bude ma nenávidieť. Tak isto aj Jakea. Veľmi rýchlo odsúdi aj chalanov. Musím zistiť ako na ňu a pomôcť jej. "Ďakujem" usmeje sa mama. "Kedy prídu?" spýta sa ešte Jake. "O týždeň" povie mama a ja aspoň mám čas vymyslieť nejaký plán. Ešte sme sa chvíľu rozprávali a potom prišli Ash a Jonah. Tobby a Johnny sa hneď vybrali hrať sa. Začala som veľmi dlhá debata a každý sa super bavil. Až na Corbyna...
YOU ARE READING
Evans twins {SK}
FanfictionDvojčatá Jessica a Jake Evans majú 17 a život, ktorý by chcel asi každý. Ich rodičia vlastnia firmu kde sú 24/7 a tak vynahrádzajú nestrávený čas s deťmi darčekmi. Na ich narodeniny sa ale všetko zmení od základov. Čo sa tak mohlo zmeniť? Zistí o se...