~24~

535 20 0
                                    

Jessica
Chalani odchádzajú na tour. Som z toho smutná pretože budem sama doma. Nechcem aby šli ale zároveň chápem, že sa musia venovať kariére. Kvôli mne museli minule zrušiť tour. Teraz musia natáčať nové songy, klipy a musia ísť na tour. Vstala som a nechala Daniela spať ďalej. Obliekla som sa:

Spravila som si make up a vlasy

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Spravila som si make up a vlasy. Potom som si vzala mobil a školskú tašku. Zbehla som schody a v kuchyni už sedel Corbyn a robil si raňajky. "Ahoj. Čo fajného máš?" nahnem sa mu cez plece. "Cereálie. Dáš si?" usmeje sa a otočí sa na mňa. "Ponáhľam sa do školy. Nestíham" poviem a batoh si hodím cez plece. "Hodím ťa" navrhne. "Ďakujem ale nechcem ťa zaťažovať" poviem keďže moje auto mi rodičia vzali. Peňazí veľa nemám ale mám plán. "Ale, Jess" mávne rukou a ide si po kľúče. "Poď" potiahne ma za ruku a vedie do garáže. Dom je ešte stále môj keďže Jake z neviem akého dôvodu presvedčil rodičov aby mi ho nechali. Nastúpim do auta a Corbyn naštartuje. Vyjdeme z domu a ideme smer moja škola. "Prídem pre teba aj po škole" povie a ja sa pousmejem. "Ďakujem" poviem a ďalej sa venujem ceste. Corbyn sem tam povie nejaký vtip. Zastaví pred školou a všetky pohľady padnú na nás. "Ďakujem, Beany" poviem a dám mu pusu na líce. "Pekný deň. Po škole tu čakám" povie a ja s úsmevom zavriem dvere. "Jessica tak ty sa nezdáš" zasmeje sa moja kamarátka Ashley. "Sme kamaráti, Ash. O nič nejde" mávnem rukou a objímem ju na pozdrav. "Kamaráti s výhodami?" zasmeje sa. "Len kamaráti" prevrátim očami. "Hej hej" zasmeje sa.

XXX

Škola prejde ako voda a ja sa teším keď už vypadnem. "Hej, Evansová!" zakričí na mňa spolužiak. "Čo chceš?" spýtam sa otrávene pretože sa ponáhľam. "To to teraz hráš na dve strany?!" zasmeje sa a jeho partia s ním. "Nemám na takéto hlúposti čas" poviem a chcem spolu s Ash odísť. "Aj ja chcem pusinku dáš mi?" spýta sa a cmukne na mňa. "Strč sa, kretén" poviem a otočím sa na odchod. "Štetka" odfrkne si a to ma naštve. Prídem k nemu a strelím mu facku. Jeho kamaráti len prekvapene stoja a ozve sa veľmi "oooo". On sa chytí za líce a chce mi to vrátiť. Ale v tom sa vyrúti Corbyn a chytí mu ruku než sa ma čo i len dotkne. "Skús sa jej dotknúť a prídeš o ruku!" zavrčí naňho. On si ruku stihne k sebe a hundraním odíde spolu so svojou partiou. "Si v pohode? Dotkol sa ťa?" prezerá si ma Corbyn. "Nie som v pohode. Nič nestihol spraviť" ukľudním ho. "Tak to má šťastie" odfrkne si smerom, ktorým ten kretén odišiel. "Ďakujem za zachránu" objímem Corbyna. "Nedovolím žiadnemu idiotovi aby sa ťa dotkol" povie v objatí. "Nerada vás ruším, Jess ale mali by sme ísť" preruší nás Ash. "Ahoj som Corbyn" predstaví sa jej. "Ja viem" zasmeje sa Ash. "Ashley" podá mu ruku. Odvezieme najskôr Ash domov a potom ideme k nám. V aute je divná atmosféra. Neviem čím to ja. Ja a Corbyn si máme stále čo povedať ale teraz to je dáke.... divné. "Ďakujem ešteraz za odvoz a záchranu" poviem a zavriem dvere od auta. "Neni začo" povie Corbyn a usmeje sa. Prídeme do domu kde už sú pri dverách nachystané kufre. Keď ich uvidím do očí sa mi nahrnú slzy. Predomou sa pár metrov zjaví Daniel. Keď ma uvidí okamžite pribehne ku mne. Silno ma objíme. "Neboj sa neni to nadlho. Ani sa nenazdáš a sme späť" odtiahne sa ale stále ma drží. "Budete mi chýbať. Všetci" poviem a pozriem sa aj na chalanov. "Aj ty nám" povie Jack. Prídu k nám a dáme spoločné objatie.

XXX

"Neuteč mi so žiadnou faninkou" varujem Daniela keď už stojíme na príjazdovej ceste. "Na teba žiadna nemá" povie a pobozká ma. "Správna odpoveď" poviem a naposledy ho objímem. "Už ju pusti aj my sa chceme rozlúčiť" zašomre Zach. "Dobre dobre" povie a dá mi ešte rýchlu pusu. Poobjímam ešte ostatných a potom už musia ísť. "Jessica!" vybehne Daniel z auta a pribehne ku mne. "Milujem ťa" povie a pritiahne si ma k sebe. Venuje mi vášnivý bozk z ktorého sa mi aj po tom čase podlomia kolená. "Ja teba viac" povie a šofér zatrúbi. "Daniel musíš ísť" poviem aj keď mám slzy na krajíčku. Nechcem aby odišiel.... Pustí ma a aj keď na silu sadne si naspäť. "Vrátim sa"

Evans twins {SK}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora