Už pár rokov bol v potulnom cirkuse za čo bol neskutočne rád. Na cestách spoznal veľa ľudí no ani raz sa nezamiloval. Možno to bolo tým, že bol iný alebo vôbec nehľadal osobu do ktorej by sa zamiloval. No po rokoch samoty mu nakoniec padla do oka očarujúca Marie a on padol do oka jej. A tak teraz stál vo svojom dome na kolesách a pripravoval sa na vystúpenie. Jeho niekdajšia pleť hnedastej farby bola teraz sem tam pokrytá modrastými niekde až zlatistými šupinami, oči boli tmavé ako dno najhlbšej priepasti a nakoniec po bokoch krku mal žiabre, ktoré sa mu tam vytvorili len pred rokom.
Nadýchol sa a v duchu sa začal ukľudňovať. Všetko to dopadne dobre. Nemusíš sa ničoho báť. Hovoril si v duchu. Vyšiel z domu a rýchlym krokom sa vydal ku vysokánskemu stanu bielo červenej farby, aby stihol predstavenie. Spoločne so svojimi priateľmi stál v zákulisí a čakal kedy ho Giuseppe ohlási. Nemusel dlho čakal a započul : ,,Dámy a páni z neďalekého východu predstavujem vám hviezdu večera. S veľkým potleskom privítajte Winda LaFaeta známeho ako Poseidon." Vyšiel na pódium s veľkým úsmevom a vybral sa ku bazénu.
Stál na skokanskom mostíku, keď na sebe pocítil nie či uprený pohľad. Nevšímal si ho, skočil do vody a začal predvádzať svoj nový program v San Kangeloneu. Hneď ako skočil do vody nohy sa mu začali predlžovať až napokon vznikli dve silné plutvy a medzi prstami mu vznikli plávacie blany. Najprv vo vode začal robiť rôzne kúsky až napokon začal vyskakovať z vody do vzduchu, v ktorom robil rôzne premety a občas preskakoval cez obruče. Keď sa skončilo jeho vystúpenie uklonil sa a vrátil sa naspäť do zákulisia, zatiaľ čo Ferdio a jeho kamaráti boli pozvaný na scénu.
,,Tu máš,"ozval sa za ním hlas neznámeho muža, ktorý mu podal uterák. Prijal ho, prehodil si ho cez ramená a mal namierené do domu, aby sa mohol osprchovať, keď ho ruka muža zastavila. ,,Ak by ťa to tu prestalo baviť príď sem Wind,"
povedal muž a podal mu vizitku tmavo-modrej farby. S prekvapeným pohľadom si ju prezrel. Chcel sa opýtať neznámeho muža odkiaľ vie jeho meno no ten bol už preč. Rozhliadol sa okolo seba ale jedine koho zahliadol bol Giuseppe s veľmi naštvaným výrazom. Nechápal, čo sa deje. ,,Po predstavení ťa čakám vo svojej kancelárii Wind,"povedal a jeho meno s nechuťou vyslovil. Vedel, že už od prvej chvíle ho nemal rád ale nikdy nič zlé neurobil. Mnohí mu dokonca povedali, že do cirkusu začalo chodiť viac ľudí a to len vďaka nemu.Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...