Zobudiť sa, že vám svieti slnko rovno do tváre nie je dvakrát príjemné ale čo mal urobiť. Ešte stále spiaci sa vybral do kuchyne, v ktorej už bol Bruno a popíjal čerstvo urobenú kávu. Pozdravil sa a posadil ku stolu, na ktorom už boli raňajky. Počas toho ako jedol bolo v kuchyni hrobové ticho úplne rovnaké ako včera v izbe. ,,Prečo som tu?"opýtal sa, natiahol sa po pohár vody, ktorý sa prevrhol,keď Bruno mávol rukou, voda sa zastavila a pomaly sa začala vracať do poháru. ,,Som ako ty,"
prezradil tajomne a odišiel. Na nič nečakal a vydal sa za ním.Objavili sa v záhrade, ktorá mu bola veľmi povedomá. Rozhliadol sa okolo seba keď zbadal bazén. Podišiel k nemu, ruku natiahol ku vode, ktorá bola veľmi príjemná na dotyk. Rukou krúžil dookola v smere hodinových ručičiek a vo vode sa začal tvoriť vír, ktorý sa každým zatočením zväčšoval a zväčšoval. ,,Teraz opatrne začni krúžiť rukou v proti smere,"poradil mu Bruno a on to začal robiť. Keď krútil opačným smerom vír sa začal zmenšovať až napokon zmizol úplne. Prekvapene sa pozrel na svoju pravú ruku na ktorej mu žiarili rôzne a jemu neznáme vzory.
,,Naučím ťa všetko čo dokážem ak budeš chceš,"ponúkol mu Bruno. Nemusel nad tým dvakrát premýšľať a prijal jeho ponuku. ,,Skôr ako začneme ukážeš sa mi v tvojej pravej podobe?"opýtal sa ho majster B. Pousmial sa nad tým akú mu práve dal prezývku. Kývol na súhlas, že to urobí. Skočil do vody, jeho nohy sa mu znovu predlžili, a tak vznikli dve plutvy, medzi prstami mu vznikli plávacie blany. Prekvapilo ho keď sa mu konce prstov začali predlžovať, a tak mu vznikli dlhšie pazúry. Vynoril sa a všetko naokolo videl úplne inak. Bolo to ostrejšie ako predtým čo ho taktiež prekvapilo.
Doplával ku okraju bazéna, pri ktorom už Bruno čupel a pozrel sa naň ho. ,,Tvoja pravá podoba je takmer dokončená,"poznamenal a on to vôbec nechápal. Dovtedy nebol dokončený alebo čo? So skrčeným obočím sa na neho pozrel a čakal kedy mu to vysvetlí. ,,Ešte ti nedorástli plutvy po bokoch rúk a jedna na chrbte,"vysvetlil mu to v skratke. Nerád chodil okolo horúcej kaše. Vždy bol radšej keď sa veci povedali na rovinu. ,,Aj vám ...,"
koktavo začal no nedokázal to povedať. Už teraz bol iný alebo inak povedané bol obluda. Veď ak by ho niekto zbadal so všetkým všudy určite by sa nervovo zrútil a zavreli by ho na psychiatriu. ,,Nie ale povedzme, že som mal chvost,"povedal s úškrnom a on mal čo robiť aby sa nerozosmial. Nevedel by si ho predstaviť s chvostom morskej panny.Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...