3. Kapitola

39 3 0
                                    

Nerád videl Marie plakať. Bola tak mladučká mala len šestnásť a život pred sebou. Mohla stretnúť ešte veľa mužov na ceste ale ona sa zamilovala doňho. ,,Je to pravda,"povedal, podišiel k nej a zotrel jej slzy. Zistenie, že jej prvá láska odchádza ju ničilo. Ďalšie slzy jej znovu zmáčali tvár.
,,Neplač,"snažil sa ju utešiť ale ona nesúhlasne pokrútila hlavou. Nechcela aby odišiel. V tom ju napadol úžasný nápad. ,,Pôjdem s tebou,"povedala a jeho to prekvapilo no nemohol jej to dovoliť. ,,Nie, musíš tu zostať. Cirkus je tvoj domov,"snažil sa ju presvedčil až to napokon zabralo.

Mal pravdu, že cirkus je jej domov. Bola v ňom od svojich dvoch rokov a nikdy to neľutovala, že jej rodičia boli taktiež cirkusanti. ,,Ale sľúb mi, že sa po mňa vrátiš,"povedala a pozrela sa na neho so psími očami. Vedela, že jej neodolá a napokon kývol na súhlas.
,,Vrátim sa po teba,"sľúbil jej a spojil si s ňou ruky. Tvárami sa začali opatrne približovať. Boli od seba len pár milimetrov až tú vzdialenosť medzi nimi ukončila Marie a pobozkala ho. Ruky si zaplietla do jeho belasých vlasov, ktoré pri kontakte s vodou zmodrajú.

,,Milujem ťa Wind,"zašepkala mu tieto tri slová do ucha a okolo krku mu uviazala jej šál bordovej farby, ktorý voňal po slivkách a vanilke tak ako aj ona. ,,Aj ja teba Marie,"povedal jej a znovu ju pobozkal. Vychutnával si tento bozk ako len mohol, pretože vedel, že sa dlho neuvidia. Trochu sa od nej odtiahol ale len na toľko, aby si svoje čelo mohol oprieť o to jej.
,,Budeš mi veľmi chýbať," povedala a so slzami sa vydala na odchod. Zastavil ju v ceste a na krk jej tentoraz on zavesil retiazku. Prekvapene sa na ňu pozrela. Retiazka bola striebristej farby a zdobilo ju pár bielych periel spoločne s mušličkami.

Ďakovne sa na neho pozrela a vyšla von a on ju hneď nasledoval. To čo zbadal ho veľmi prekvapilo. Vonku pred jeho maringotkou stáli všetci jeho priatelia, aby sa s ním mohli rozlúčiť. Podišli k nemu siamské dvojčatá Millie a Bette. ,,Budeš nám chýbať,"povedali obe naraz a objali ho. Dvojčatá boli už od začiatku jeho veľmi dobré priateľky. Možno občas Bette bola tvrdohlavá a Millie veľký rojko no ani jedna by bez tej druhej nevedela prežiť. Na rad prišiel Eliot známy ako trpaslík spoločne s jeho ženou Matilde. Keď sa s každým rozlúčil prišiel čas odísť. Kone už boli zapriahnuté aby mohli ťahať maringotku a on sa posledný raz pozrel na miesto, na ktorom strávil dosť dlhý čas. Bol už na odchode, keď sa k nemu Marie posledný raz vydala a obdarila ho bozkom na rozlúčku. Nastúpil do domu a nechal aby ho kone viedli, čo najďalej od miesta, ktoré bral posledných sedem rokov za domov.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now