Sedel akurát na gauči a pozeral do steny, keď započul, že sa zatvorili vchodové dvere. ,,Marie je späť v cirkuse. Som rád, že teraz sú vo vedľajšom meste,"povedal a posadil sa oproti nemu. ,,Je to tu nebezpečné,"
poznamenal a naďalej sa pozeral do steny. ,,Tak preto si urobil to čo si urobil?"opýtal sa Bruno so záujmom.
,,Trochu,"odpovedal jednoducho a pozrel sa na Bruna. ,,Poznám jedno miesto, ktoré nie je ďaleko takže nám stačí vyraziť až ráno,"povedal Bruno a postavil sa na odchod. ,,Dobre, dobrú noc,"povedal a rýchlo sa vybral do svojej izby. Na druhý deň ráno si zbalili všetky veci, čo budú aj nebudú potrebovať a vybrali sa do stajne v ktorej boli dva hnedáky a maringotka. Veci naložili do maringotky, zapriahli kone a vydali sa na sever. Cesta trvala niekoľko dní počas, ktorých pár krát aj zastavili, aby si nie čo kúpili a znovu sa vydali na cestu. ,,Už sme tu,"povedal Bruno a zastavil kone pred trojposchodovým jednoduchým sivým domom s drevenými oknami a veľkou záhradou. Všetko bolo zasnežené, pretože na severe bola zima celý rok. Maringotku spolu s koňmi nechali v stajni. Zobrali si veci a spoločne za zvuku vŕzgania snehu sa vybrali do domu.Prechádzali cez slabo osvetlenú chodbu, keď zastavili pri vstupe do jednej z izieb na prízemí. Vo väčšej miestnosti kávovej farby boli dve ženy. Jedna v Brunovom veku a druhá asi tak v jeho. ,,Bruno, prišli ste,"
povedala veselo čiernovláska a brunetka sa otočila ich smerom. ,,Ja som Alizeh a toto je Nerida,"
predstavila ich a pobozkala ho na obe líca. Nerida sa neho pozrela belavými očami a podrobne si ho prezerala. Nakoniec skončila pri bordovom šály s bielymi vzorom a taktiež bielymi strapcami. Zdvihla obočie a dala si dole bundu. Z chrbtu jej pomaly začali vychádzať obrovské krídla, ktoré museli byť určite ťažšie ako ona samotná. ,,Wind,"povedal a pomalým krokom sa ku nej vybral. Posadil sa vedľa Neridy a opatrne si odviazal šál. Neridina ruka vystrelila ku žiabram a opatrne po nich prešla. Zo začiatku to bol divný pocit no po tom si na to zvykol. On zase natiahol svoju ľavú ruku a dotkol sa jej krídla. Perie na ňom bolo príjemne, mäkké. Zatiaľ čo títo dvaja sledovali znamenia svojho živlu v diaľke sa k domu približovalo auto.Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...