8. Kapitola

31 3 0
                                    

Zobudil sa na neskutočnú bolesť hlavy a veľký smäd. Otvoril oči, opatrne sa posadil na posteľ. Počkať posteľ? Prekvapene sa okolo seba obzrel a zistil, že je v izby v ktorej ho Bruno ubytoval. Odkryl sa, posadil na okraj postele a pomalým krokom sa vydal do kuchyne, z ktorej vychádzala lahodná vôňa. Vošiel dnu a udivene zostal stáť vo dverách s mierne otvorenými ústami. Ako prvá si ho všimla Marie, ktorá sa ku nemu rozbehla a vrúcne ho objala. Chvíľu nič nerobil kým si neuvedomil, že je skutočná. Na nič nečakal a objatie jej opätoval.

,,Som tak rada, že ti nič nie je,"
povedala a uprene sa mu zahľadela do očí. Hypnotizovali ho jej dve oceánovo-modré oči a on od nich nedokázal odtrhnúť tie svoje kým tú nádhernú chvíľu neprerušilo Brunove jemné odkašlanie. Obaja sa na neho pozreli a Marie jemne stúpla červeň do líc. ,,Raňajky sú na stole,"povedal a hneď na to odišiel. Bolo mu trochu trápne naďalej tam byť. Hoci aj on bol kedysi mladý no určité veci nemusí vidieť aj on. Rýchlo vyšiel z domu na záhradu na ktorej ho čakalo milé prekvapenie v podobe Alizeh, bývalej strážkyne vzduchu a zároveň jeho veľmi dobrej priateľke. ,,Vietor mi povedal čo sa stalo,"prezradila jemným hláskom. Vedel, že k jednému z bývalých strážcov sa dostane do uší informácia o tom, že jeden z démonov zneuctil telo jeho milovanej. No netušil, že práve Alizeh hneď za nim príde veď sa pred pár rokmi dosť pohádali a nie práve v najlepšom sa rozlúčili.

,,Nemala by si tu byť,"povedal to ráznejším hlasom ako chcel a ona sa na neho zamračila. Ráznym krokom si to ku nemu namierila. Vonku začal fúkať veľmi silný vietor a za Alizeh sa pomaly dvíhalo malé tornádo.
,,Nebudeš mi hovoriť, kde mám byť a kde nie! Vieš, že to neznášam!"po celý čas ako to hovorila mu nepretržito prstom strkala do hrude. Jej hnev sa začal stupňovať čo zapríčinilo, že klobúk, ktorý mala na hlave spoločne s listami zo stromov sa zdvihli a pridali sa ku tornádu. ,,Alizeh prestaň,"snažil sa ju upokojiť no bolo to ešte horšie. Alizehnine vlasy nabrali bielu farbu a jej oči mali takmer priesvitnú farbu. Vedel čo musí urobiť ale nebol tým práve nadšený. Jednu ruku jej položil na líce za ktoré si ju pritiahol do bozku. Alizeh to veľmi prekvapilo ale neprestala spolupracovať. Odtiahla sa od neho a líca jej začali naberať šarlátový odtieň.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now