11. Kapitola

26 3 0
                                    

Ubiehali dni, z ktorých sa stávali týždne až napokon ubehli dva mesiace. Od tej doby čo Marie poriadne nevychádzala z izby teda pokiaľ sa nešla aspoň najesť a taktiež Wind každý deň poctivo a tvrdo cvičil. Vždy, keď sa ho počas cvičenia opýtal na Julie, Bruno zostal dosť prekvapený po tom na chvíľu zmĺkol akoby premýšľal či mu má o nej povedať alebo nie a nakoniec Winda poslal do izby so slovami : ,,Pre dnes sme skončili." No tento raz to tak nemohol nechať, len tak. Veď predsa sa poznali aspoň podľa neho dosť dlho na to, aby mu niečo o sebe Bruno povedal. ,,Prečo mi o nej nechceš nič povedať?"opýtal sa nahnevane so skrčením obočím a zaujal postoj, ktorý naznačoval, že nemieni odísť pokiaľ mu to nepovie. Bruno si povzdychol, posadil sa na zem a čakal či aj Wind ho bude nasledovať. Chvíľu sám so sebou bojoval no nakoniec sa posadil neďaleko Bruna. ,,Tak, kde začať?"opýtal sa sám seba a uvažoval nad tým čím by mohol začať. ,,Žeby od počiatku?"spýtal sa ho Wind a pohodlne sa usadil.

Mal pocit ako keby to, čo mu vyrozpráva bude nadlho. ,,Bol som asi v tvojom veku, keď som spoznal Julie, ktorá bola dcérou veľmi známeho obchodníka zatiaľ čo ja som bol synom takmer chudobných krajčírov. Už od začiatku bol jej otec proti tomu, aby sme boli spolu,"prezradil tichým monotónnym hlasom ako keby bol práve v tej chvíli tým mladíkom, ktorý nemyslí na nič iné, len aby bol so svojou milou. Chcel sa ho opýtať čo bolo ďalej ale Bruno ho predbehol.
,,Nakoniec ho Julie nejako presvedčila a mi sme mohli byť konečne spolu. No v Gorbou sen Chose sa začala vojna a ja som musel ísť slúžiť svojej vlasti. Počas svojej služby a cestách som stretol Alizeh, Bridgett a Sage-a. Už od prvého stretnutia boli nie čím iný,"povedal Bruno a pred očami sa mu zjavili tváre jeho veľmi dobrých priateľov a tiež bývalých strážcov živlov. Alizeh v tej dobe mala gaštanové vlasy po ramená a oči jej žiarili sýto fialovou farbou, Bridgettine vlasy zase boli ohnivo červené také isté ako bola jej povaha vždy ich mala zopnuté vzadu a oči ebenovej farby sa nepriateľom zabodávali do kostí a nakoniec tu bol Sage, ktorý bol nie len jeho najlepší priateľ ale aj brat. Zatiaľ čo každý z nich mal tmavé vlasy a oči Sage mal vlasy žlté ako piesok a oči modré ako obloha bez jediného mraku.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now