7. Kapitola

37 3 0
                                    

Z jeho milovanej začala vychádzať cez ústa neznáma čierna hmla, ktorá si to namierila priamo ku Brunovi. Ten na nič nečakal, rukami urobil zložité pohyby aby privolal vodu z bazénu ku sebe, a tak si vytvoril vodnú bariéru. Hmla sa v poslednú sekundu zastavila a začala sa zhmotňovať. O necelú minútu po hmle nebolo ani stopy keď sa tam objavila nádherná čierno-vlasá žena možno vo veku Bruna ak nie mladšia. Pozrel sa na ňu a nemohol uveriť vlastným očiam.

,,Julie?"opýtal sa prekvapene Bruno a voda sa začala meniť z bariéry na vír, ktorý sa okolo neho točil. ,,Kto iný?"
opýtala sa s úškrnom na perách a pomalým krokom dravca sa ku nemu začala približovať ako ku zranenej koristi. Zatiaľ čo Bruno nemohol spustiť oči zo svojej lásky, Wind držal tú svoju v náručí bledú ako stenu a úplne mimo. ,,Bruno daj mi toho chlapca a po tom budeme môcť byť spolu,"navrhla mu keď pri ňom bola dosť blízko ale voda sa ku nej priblížila a ona musela o pár krokov ustúpiť. Veľmi dobre si pamätal, že jeho Julie by nikdy pred vodou necúvla.

Voda ich spojila tak ako aj rozdelila pred dvadsiatimi rokmi. ,,Nie,"
povedal, oboma rukami začal robiť rôzne pohyby až sa mu v nich napokon objavila obrovská guľa. ,,Ty nie si Julie,"povedal nahnevane a hodil po nej tú guľu. Démon v Juliinom tele sa jej len tak tak vyhol a premenil sa do svojej skutočnej podoby. Celé jeho telo bolo pokryté čiernym slizom, ktorý sa tiahol až ku jeho šiestim končatinám. Otvorilo úst v ktorých boli ostré zuby a vydal zvuk podobajúci sa smiechu. Pozrel sa na Bruna jedným veľkým plazovým okom a pomaly sa k nemu znovu začal približovať.

Bruno na nič nečakal a začal po démonovi páliť jednu vodnú guľu za druhou. No démon zas po ňom hádzal na oplátku čierny a určite dosť lepkavý sliz, ktorý zo seba zbieral. Wind ešte nikdy nevidel nie čo tak hnusné, uvedomil si, že po prvý raz v živote cíti strach. Bál sa o Marie, že jej ten démon znovu nejako ublíži a taktiež sa bál aj o Bruna. Možno sa poznali veľmi krátko ale mal pocit, že mu môže dôverovať ale mal tiež podobné ak nie úplne rovnaké schopnosti a stratiť ho by bolo pre neho veľmi zlé. Opatrne položil Marie na zem a vydal sa Brunovi na pomoc.

Zastavil sa neďaleko pri nich tak aby ho démon nezaregistroval. Začal robiť rukami jemu neznáme pohyby a postupne sa k nim začali pridávať aj rôzne pohyby nôh. Ani si neuvedomil čo sa deje, v ruke sa mu objavil vodný oštep a celou silou ho hodil po démonovi, ktorý bol nebezpečne blízko Bruna. Oštep sa démonovi zapichol do chrbtu na čo sa z jeho úst ozval ohlušujúci rev a vyparil sa. Posledné čo si pamätal bolo ako sa nad ním skláňal Bruno a snažil sa ho donútiť mať oči otvorené.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now