12. Kapitola

28 3 0
                                    

,,Od tej chvíle, čo sme sa spoznali stali sa z nás nerozlučný priatelia ale keď vojna skončila naše cesty sa rozišli. Všetci sme mali svoj život pokiaľ sa s každým z nás nezačalo nie čo diať,"povedal a spomenul si ako počas jedného letného dňa boli spoločne s Julie pri mori a keď skočil do vody jeho nohy sa spojili ako keby do seba vrástli a nakoniec vytvorili chvost morskej panny zlatistej farby. Obaja boli natoľko prekvapený, že ani jeden nevedel, čo má no to povedať. Ani sa nenazdali a neďaleko nich sa z vody začala formovať postava až napokon na pláži stála žena pokrytá rôznymi vodnými rastlinami, ktoré mala dokonca zapletené aj vo vlasoch. Držala sa za bok a ledva stála na nohách. Vlna do nej narazila až tak silno, že už ďalej nedokázala zotrvať na nohách. Na nič s Julie nečakali, rozbehli sa jej na pomoc no bolo už neskoro. Neznáma žena prerývane a hlavne nepravidelne dýchala, oči sa jej zatvárali a z rany na boku jej neprestávala tiecť azúrovo modrá krv.

Snažil sa jej zastaviť krvácanie ale ona ho namiesto toho chytila za ruku. Pozrela sa na neho tyrkysovými dúhovkami a zašepkala : ,,Teraz si strážcom Vody ty,"a posledný raz vydýchla. Pomaly sa začala meniť na vodu, ktorú pohltil piesok. Prekvapene sa na seba s Julie pozreli nechápajúc, čo sa práve udialo. ,,Kto bola tá žena?"opýtal sa Wind a nemohol prestať na ňu myslieť.
,,Úplne prvá strážkyňa Vody,"povedal Bruno a z vrecka na nohaviciach vytiahol retiazku s perlou, ktorá ako jediná po strážkyni ostala. ,,To po nej zostalo a teraz ti to dávam ja,"podal mu retiazku s perlou a Wind si ju hneď dal na krk. Zrazu v nose zacítil slanú vodu a započul nadpozemský spev sirény . ,,Ako dlho si strážca?"
spýtal sa zvedavo a rukou pevne uchopil perlu. ,,Dosť na to, aby som vedel, že si ťa strážkyňa nevybrala, len tak,"prezradil tajomne Bruno, postavil sa a odišiel. Ešte dlhú dobu tam tak sedel, s perlou v ruke a spracúval, čo mu Bruno prezradil o svojej minulosti. Až teraz ho napadlo, že vojna v Gorbou sen Chose sa stala viac ako pred dvesto rokmi. V tej chvíli bol rád za hodiny dejepisu od Matilde, ktorá ho to všetko učila.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now