Bruno prišiel z mesta, do ktorého sa vybral po dlhom rozhovore s Windom. Prechádzal cez obývačku, keď si všimol Marie bezducho sedieť v kresle. Nepamätal si kedy naposledy, len tak sedela v obývačke od vtedy, čo zbadala Winda v jeho skutočnej podobe. ,,Marie, kde je Wind?"opýtal sa. Vystrašene sa na neho pozrela, postavila sa a vybrala sa na záhradu. Zastavili pri bazéne a ona naň ukázala. Pozrel sa doň a hľadal tieň alebo náznak Windovho tela. Po dlhšom hľadaní ho konečne našiel. Ležal na samom dne a s najväčšou pravdepodobnosťou spal. ,,Čo sa stalo?"opýtal sa Marie ale tá znovu, len ukázala iným smerom. Vybral sa ním a to, čo zbadal ho veľmi prekvapilo. Tvor známy ako Zumbez, ktorý láka svoje obete do vody, aby ich zabil alebo sa s nimi spáril teraz ležal na Brunovej záhrade s trojzubcom v tele a kaluži krvi. Vedel prečo teraz Wind oddychoval vo vode. Bol unavený z boja ale taktiež z vytvorenia trojzubca.
So zbraňou v ruke, z ktorej tiekla čierna krv tvora sa vybral ku Marie, ktorá čupela pri bazéne. Chytil ju za lakeť a vybral sa ku domu, aby počkali kedy Wind vyjde z vody a príde napäť do domu. Sedeli už v kuchyni pár hodín a vždy, keď sa ozval nejaký zvuk obaja sa tým smerom pozreli. Bolo neskoro večer, a tak sa rozhodli, že pôjdu spať. Tak to ubiehali dni tým istým spôsobom až napokon to boli dva týždne, čo Wind ešte stále oddychoval. V jedno sychravé ráno mal Bruno pocit, že sa nie čo zmenilo a veruže mal pravdu. Toľko, čo si sadol na stoličku z okna zbadal ako z bazénu vyskočila postava, v ktorej spoznal Winda. Pevným krokom si to mieril do domu. Vošiel dnu a Bruno si až teraz všimol, že z neho tečie voda. ,,Už je ti lepšie?"opýtal sa a zašiel do kúpeľne po uterák. Podal mu ho a Wind sa doň ho zabalil a posadil na stoličku. ,,Áno,"prezradil s jemným úsmevom. ,,To som rád,"povedal a postavil pred neho tanier s raňajkami. Windovi sa rozžiarili oči a pustil sa do jedla akoby nikdy nič predtým v živote nejedol.
Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...