Chvíľu nad tým Bruno premýšľal a napokon prikývol. ,,Tak dobre ale mal by si jej o tom povedať,"povedal a nezabudol dodať svoju podmienku. Wind s jeho požiadavkou súhlasil. Po schodoch vyšiel na druhé poschodie a zaklopal na dvere vpravo. Chvíľu počkal kým sa z druhej strany ozvalo tiché ďalej. Vošiel do izby a vybral sa ku posteli na ktorej sedela Marie ako kôpka nešťastia. ,,Marie?"oslovil ju a posadil sa oproti nej. Pozrela sa na neho smutným pohľadom a on si ju vtiahol do pevného objatia. Nedokázal sa pozerať na jej smutný výraz s myšlienkou, že on za to všetko môže. ,,Prečo nemôžeme mať normálny život?"opýtala sa skľúčene a po lícach jej začali stekať pokoty slaných sĺz. ,,Možno to tak malo byť,"odpovedal ale vedel, že jej musí povedať o jeho plánoch. ,,Nie čo ma napadlo,"povedal a ona sa na neho pozrela s nádejou v očiach.
,,Vymažem ti lásku ku mne,"povedal a Marie mala pocit ako keby jej v ten moment dal facku. ,,Čože? To nemôžeš urobiť! Veď sa milujeme,"
poslednú vetu povedala koktavo a po rozhorúčených lícach jej znovu začali stekať slané slzy. Ani raz v živote by jej neprišlo na um, že by bol Wind schopný zahodiť všetko, čo doteraz spolu zažili a čo mali medzi sebou už pár rokov. ,,Bolo by to pre teba najlepšie,"snažil sa ju presvedčiť no ona nesúhlasne krútila hlavou. ,,A čo ty? Veď ty si to budeš všetko pamätať!"
snažila sa argumentovať no Wind bol už rozhodnutí. ,,Teraz nezáleží na mne ale na tebe. Odkedy nie si v cirkuse si stále v nebezpečenstve a ja sa na to ďalej už nedokážem pozerať,"povedal snažiac sa ju presvedčiť až sa mu to napokon po dlhej dobe a správnymi argumentami konečne podarilo. Zišli ruka v ruke po schodoch a vybrali sa ku bazénu, ktorý je najlepší zdroj vody.Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...