4. Kapitola

35 2 0
                                    

Bol na ceste už pár týždňov a stále netušil kam pôjde. Jeden pekný letný deň zastavil kone v malom meste menom Gronz, aby si kúpil potraviny. Mal kúpené všetko čo potreboval keď si všimol na stole vizitku toho neznámeho muža. Jedlo položil na stôl, vzal do rúk vizitku a začal si ju prezerať. Bolo na nej meno a číslo. Vyšiel z maringotky a začal hľadať telefón. Bol šťastný keď ho konečne našiel. Hodil doň pár mincí, vytočil číslo a čakal či mu niekto odpovie. Už strácal nádej, že mu nikto neodpovie, keď v tom sa z druhej strany ozval ospalý hlas a povedal : ,,Prosím?"

Nervózne sa poškrabal na zátylku a otvoril ústa, aby nie čo povedal ale neznámy ho predbehol. ,,Si to ty Wind?"opýtal sa a on mu hneď odpovedal. Chvíľu sa rozprávali kým mu muž nepovedal, aby za ním prišiel do Darbonu. Súhlasil a vydal sa na ďalšiu dlhú cestu, pretože mesto, v ktorom býval Bruno ako sa mu už stihol predstaviť bolo dosť ďaleko. Vydal sa na juh a bol plný očakávaní no zároveň aj strachu. Nechápal prečo ho muž ako Bruno požiadal, aby k nemu prišiel. Ubiehali ďalšie dni až sa napokon dostal tam kam chcel. Mesto Darbon bolo veľmi krásne. Prechádzal po ceste keď si všimol trhy.

Zastavil a vybral sa kúpiť si aspoň lahodne vyzerajúce zelené jablko. Podal staršej paní peniaze, znovu nasadol do maringotky a pokračoval už len v pár minútovej ceste. Nestihla prejsť ani pol hodina keď zastavil kone neďaleko veľkého trojposchodového domu postaveného z pálených tehál, drevenými oknami s tmavými záclonami, mal pocit akoby tu už niekedy v živote bol. Ten dom mu bol povedomý no netušil kedy ho mohol vidieť, predsa vždy keď mali vystúpenia v mestách vždy sa zdržiaval len pri ich cirkuse. Vyšiel vonku a pri dverách ho už čakal Bruno s prívetivým úsmevom na tvári.

Bruno bol muž v stredných rokoch s hnedými vlasmi a jemným strniskom na jeho jemne opálenej tvári. ,,Som rád, že si prišiel Wind,"povedal a spoločne vošli dnu. Ukázal mu celý dom až napokon sa dostali do jednej z izieb na druhom poschodí, ktorá mala byť jeho. ,,Odpočiň si, určite si po tak dlhej ceste unavený,"povedal Bruno a hneď na to odišiel z izby. Ľahol si na pohodlnú posteľ, dal si z krku šatku dole a privoňal k nej. Ešte stále ju bolo cítiť za Marie za čo bol neskutočne rád. Posunul sa vyššie na posteli aby sa mohol prikryť. V izbe bolo hrobové ticho, ktoré ho svojim čarom začalo uspávať až zaspal úplne.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now