Mal v pláne ísť dovnútra, keď pocítil neuveriteľnú chuť byť v bazéne. Netušil, čo sa to s ním deje proste sa postavil a namieril si to smerom, kde sa nachádzal bazén. Bezmyšlienkovito skočil do vody hlavou napred, keď sa vynoril vôbec nechápal prečo to urobil. Mal v pláne vyjsť z vody, keď ho niečo slizké chytilo za nohu. Ponorený ani nie pol metra sa rozhliadol okolo. Otáčal sa okolo svojej osi ako blbec až si napokon v ľavom rohu dole všimol jemu neznámeho tvora. Tvor bol malého vzrastu s veľkými žiarivo žltými očami na celé viečko a s úškrnom na papuli si ho obzeral. Až po chvíli si všimol, že namiesto rúk mal chápadlá, ktoré mali chobotnice a nohy mali podobu žabích končatín. Malý tvor sa ku nemu nemusel ani približovať, pretože jeho krk na ktorom mal nesúmernú hlavu sa predĺžila ako harmonika a zasyčal : ,,Daj mi tu perlu,"jeho syčanie mu na tele spôsobilo zimomriavky.
,,Nie,"povedal s pevným hlasom snažiac sa, aby tvor nezbadal jeho strach. Veď nie každý deň sa stretávate s nie čim takým. ,,Keď to nepôjde po dobrom tak to bude po zlom,"šialene sa rozosmial, hlavu vrátil späť na miesto no krk sa mu poriadne nevrátil. Už tak vyzeral smiešne až to napokon nedokázal ďalej držať v sebe. Rozosmial sa na plné hrdlo. ,,Ja sa budem smiať, keď spoločne s Marie splodím naše deti,"povedal zlomyseľne a nechutne si prešiel po ústach neprirodzene dlhým jazykom podobným tým aký mali žaby. To, čo práve teraz vypustil tvor z úst Winda naštvalo natoľko, že sa mu v rukách objavili dve vodné dýky s dlhou čepeľou. Vedel, že byť poháňaný veľkým hnevom nie je najlepšie ale čo iné mal teraz robiť. Obe dýky hodil po tvorovi lenže on sa im elegantne vyhol. ,,Takto nevyhráš,"smial sa mu priamo do tváre bez žiadnych okolkov. Tvor na nič nečakal a začal sa po ňom sápať nechutnými a slizkými chápadlami.
,,Voda je mojím domov už od dávnych čias,"povedal a pevne okolo neho ovinul obe chápadlá. V tom Windovi napadol geniálny nápad.Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...